TÈCNICA DE GESTIÓ D’OPERACIONS (ADMINISTRACIÓ LICITACIONS I SUBVENCIONS)
Descripción de la oferta de empleo
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
- Sant Cugat.
20h a la setmana - Granollers.
30h a la setmana Les seves funcions principals seran.
Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles, i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats.
(expert/a en taules dinàmiques) Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, tant als DUNE, persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats A demanda dels i les DUNE, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció d’DUNE qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte) Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa.
pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.).
Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu a la carpeta CONTRACTES CLIENTS i reportar a la Responsable d’Administració de Clients i als i les DUNEs la recepció de pressupostos i contractes aprovats Cobreix l’assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE Atén requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....) Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per UNES.
S’Ofereix.
20 h/s de dl a dv en horari de matins flexible entre 8 i 14h.
Possibilitats de 1 dia de teletreball Contracte indefinit SB.
€ a jornada de 20h/s.
Requisits tècnics.
Cicle de grau superior d’administració, o estudis universitaris en administració d’empresa o dret o acreditació de competències professionals.
Experiència mínima d’un any en posicions similars.
Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
Nivell C de català Es valorarà.
Experiència en gestió de licitacions i subvencions Formació complementaria en administració i dret administratiu.
Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat i/o en documentar processos i instruccions de gestió.
Experiència i formació en economia social i solidaria, especialment en cooperatives.
Carnet de conduir i vehicle propi Competències.
Autonomia i proactivitat Gestió estrès.
Planificació i Organització.
Iniciativa i impuls Treball en Equip Comunicació Empatia i generositat.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 27/12/2024
- 27/03/2025
Horario habitual 7 a 15 h -- 8/16 funciones con carácter general: · realizar la instalación, configuración y puesta en marcha de los proyectos de seguridad y protección contra incendios asignados, así como sus equipamientos adicionales (servidores, switches de comunicaciones, etc......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... mestratge)anglès (parlat c1 - d... funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral......
Conocimientos de neumática y electricidad... orientado a la consecución de los objetivos del departamento de ventas... capaz de coordinar y gestionar un proyecto... conocimientos básicos de plc’s... capaz de trabajar en equipo... selección de elementos de compra de entre los elementos aprobados......
Requisitos del puesto ingeniería mecánica o en tecnologías industriales o máster en ingeniería industrial... redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... persona reflexiva, metódica, detallista......
Disponibilidad para viajes ocasionales... capacidad de organización... gestor/a de proyectos con formación técnica, debe manejar autocad y ser capaz de trabajar con planos (interpretación y modificaciones)... 000 € brutos anuales, con apertura a negociación según valía del candidato......
Otros: se valorará nivel de inglés b1 o superiorrequisitos del puestoingeniero industrial con 2 años de experiencia... perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial......
Ayudar a diagnosticar, reparar y ajustar distintos tipos de maquinaria, instalaciones y elementos mecánicos... posibilidad de realizar convenio de prácticas con centro formativo... formará parte del equipo de producción que se encarga de fabricar cremalleras metálicas en nuestra fábrica de barcelona......
Ayudar a diagnosticar, reparar y ajustar distintos tipos de maquinaria, instalaciones y elementos mecánicos... posibilidad de realizar convenio de prácticas con centro formativo... ayudar a gestionar el suministro y almacenamiento de los materiales y equipos, definiendo la logística asociada y controlando......
Elaboración de diagramas de gantt con microsoft project... posibilidad de crecimiento dentro del equipo... beneficios adicionales: incentivos por productividad... gestión de comunicaciones con clientes y equipo... modalidad de trabajo: híbrido (presencial en oficina con 2 días de teletrabajo a la semana)......
Apoyar en la gestión de proyectos, participando en proyectos de tecnología de la información, como actualizaciones de infraestructura, migraciones de sistemas y despliegue de nuevas tecnologías... participar en la selección de personal, en caso de que sea necesario ampliar el equipo, llevando a cabo......