TÈCNIC/A PRL
Descripción de la oferta de empleo
Les responsabilitats generals es determinar, estructurar i executar l’activitat preventiva de les diferents unitats de negoci del grup, així com la gestió i coordinació de totes les activitats relacionades amb la coordinació d’activitats empresarials a nivell intern i extern, així com la gestió del Departament., tot conjuntament i sota les directrius del tècnic actual de PRL i Departament de RRHH.
FUNCIONS.
Planificació de l’activitat preventiva de les diverses empreses del grup, des de la detecció de noves necessitats d’avaluació i actuació, com també la revisió i adequació de les vigents a les dinàmiques d’evolució de l’activitat de cada una de les referides empreses.
Supervisió i revisió dels Plans d’emergència de cada una de les empreses.
Acompanyament al Tècnic de Prevenció del servei aliè en les visites i necessitats de suport per tal de complir el previst en el punt anterior.
Creació i Confecció d’ informació obligatòria respecte dels riscos laborals per cada lloc de treball que hi ha en cada empresa del grup.
Tenir la documentació al dia de les instruccions de tota la maquinària que tenim i emergències, com són els manuals d’utilització, Declaracions CE, adequació de les màquines al Reglament (és a dir si compleixen mesures de seguretat).
Aquesta informació que elabora, ha d’ entregar-la i que li signin tots els treballadors, inclòs els de ETT o/i als que anem donant d’alta.
Comunicar al treballador els riscos del lloc de treball i les accions preventives que s’ han d’ aplicar segons l’avaluació de cada lloc de treball, amb especial èmfasis a la maquinària que es faci servir, plans de contingències, emergències, etc...
amb el suport del tècnic del Servei de prevenció extern.
Control de la seva entrega i registre de comunicacions.
Tenir la documentació CAE (Coordinació d’Activitats Empresarials) al dia.
Recepció de treballadors (plantilla o ETT).
dóna d’ alta cada treballador de plantilla o de ETT i li fa signar tot l’ equip de treball que li dona, els EPIS (equip de protecció), li assigna taquilla i l’ informa per escrit dels riscos laborals.
Gestió de la Formació relacionada amb la Prevenció de Riscs de tota la plantilla de grup, amb el suport de l’àrea de desenvolupament del Departament de RRHH.
Elaboració d’informes investigació i seguiment d’accidents.
Confecció del document d’ investigació de l’accident per saber-ne les causes, prendre les mesures correctores necessàries perquè no torni a passar, informant a tots els treballadors que s’hi puguin veure afectats, segons requereix la llei.
Amb el suport i control del Departament RRHH/Gestoria Laboral Realització de proves antidòping Compra, entrega i control de l’estat o millora dels EPIS i de la roba de treball.
Control de l’estoc de tots aquests productes.
Control de la roba laboral externa que s’entrega als treballadors de l’empresa, coordinació amb proveïdor de la mateixa i amb el departament de bugaderia propi de l’empresa.
Gestió de les Revisions mèdiques Control de maquinària Control extintors, bies, polsadors, plaques...
Seguiment de les revisions periòdiques establertes.
Control de la centraleta d’alarmes de les instal·lacions de grup Control farmacioles.
ha de tenir les farmacioles necessàries per a cada empresa i correctament abastides.
Control entrades i sortides dels vestidors de les empreses del grup.
Control dels productes de neteja.
tenir les instruccions i fitxes tècniques de cadascun i informar a cada treballador dels riscs, per donar-los les proteccions que calguin.
Imprescindible Formació Tècnic intermig PRL, òptim amb CFGS en PRL Domini d'eines informàtiques Disponibilitat per treballr dissabtes (cada 15 dies) Experiència en posició similar (industrial, servei de prevenció aliè) de 2-3 anys Català i castellà parlats i escrits correctament Preferible Residència a la comarca de LA SELVA o comarques limítrofes Disposar de carnet de conduir B1 i vehicle propi S'ofereix Lloc de treball estable en empresa en expansió Restribució negociable segons perfil
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Implementar y evaluar la normativa prl... comprobar que se cumpla la normativa de prl... ciudad: barcelona funciones: desde temporing seleccionamos un/a administrativo/a de prl para importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... jornada completa de lunes a viernes (de 7h a 15h)... com/?response_id=8b2fb06e0fbd3eac424f441aa2024fcc......
Requisitos del puesto imprescindible ropec experiencia en clases dirigidas: body pump- spinning-gap – funcional- pilates-cierre de sala... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales......
Para empresa de sistemas de seguridad especialista en proyectos, instalaciones y mantenimiento de sistemas de seguridad para infraestructuras críticas... salario bruto + 24,000 € requisitos del puesto ciclo superior de formación en áreas relacionadas con la electrónica -experiencia en sistemas electrónicos......
Realización de documentación necesaria para la fabricación (planos y listados de componentes)... seguimiento de las ofertas en curso con el comercial asignado a cada cliente... valorable conocimientos en sistemas de gestión documental tipo team center... definición técnica de las necesidades de los clientes......
Otros datos del puestopersonalidad requerida... redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... disponibilidad de vehículo... gestión de documentación técnica visita a instalaciones de clientes y participación......
Gestión documental de la maquinaria adquirida para dichos proyectos... capacidad de aprendizaje en diferentes áreas técnicas... 000 € brutos anuales, con apertura a negociación según valía del candidato... ambiente de trabajo dinámico y colaborativo... sus principales responsabilidades serán: planificar......
Experiencia en ventas de servicios en el sector construcción o reformas... otros datos del puestovaloraremos positivamente: certificaciones en prevención de riesgos laborales (prl)... manejo avanzado de herramientas ofimáticas (excel, word)... funciones principales: asesoramiento técnico: visitas a......
Requisitos del puesto: se requiere, experiencia demostrable en el sector... se valorará formación adicional en el puesto... jornada de lunes a viernes de 7... se requiere, experiencia demostrable en el sector... empresa de protección contra incendios ubicada en leganés, selecciona técnico en protección......
Curso prl básico50h-60h... requisitos del puestorequisitos: carné de conducir “c” curso prl 20h / 6h de aparatos elevadores... correcto cumplimiento en los requisitos y medidas técnicas de seguridad... experiencia como conductor de camiones de 26 tm y vehículos pesados... atractiva remuneración salarial......
Curso prl básico50h-60h... (oficial expedido por el ministerio de industria) curso prl 20h / 6h de aparatos elevadores, deseable... correcto cumplimiento en los requisitos y medidas técnicas de seguridad... experiencia como conductor de camiones de 26 tm y vehículos pesados... beneficios sociales......