TÈCNIC/A SOCIAL
Descripción de la oferta de empleo
Quines seran les teves funcions.
• Planificaràs, executaràs, implementaràs i avaluaràs el projecte.
• Crearàs, organitzaràs, gestionaràs i dinamitzaràs activitats, tallers i formacions a les assemblees de la província de Barcelona.
• Planificaràs, gestionaràs, programaràs i resoldràs incidències d’eines tecnològiques vinculades al projecte.
• Donaràs suport en les instal·lacions els dispositius en els domicilis.
• Donaràs formació, seguiment i suport al personal voluntari en les assemblees de la província de Barcelona.
• Vetllaràs pel compliment de la justificació econòmica segons els requisits, gestió i seguiment del pressupost.
• Realitzaràs tasques derivades de l’activitat.
registre d’aplicatius, comandes, liquidacions, revisió, planificació i justificació econòmica.
• Elaboraràs i enviaràs mensualment la justificació econòmica i activitat segons conveni.
• Donaràs suport en la gestió i processos del desplegament dels projectes de persones grans a les assemblees del territori a la província de Barcelona.
• Realitzaràs l’anàlisi, seguiment d’indicadors i elaboració de memòries i informes necessaris en relació amb el desenvolupament i avaluació dels projectes.
• Gestionaràs i faràs seguiment del pressupost segons finançador, de les possibles donacions i de les col·laboracions.
• Faràs seguiment i actualitzaràs el registre dels diferents aplicatius.
Requisitos Els requisits per a aquest lloc són.
• Formació.
Grau Universitari en Treball Social, Educació Social o Ciències Socials.
• Experiència mínima d’1 any en atenció a persones grans.
• Coneixements d’idiomes Català i Castellà entès, parlat i escrit.
• Carnet de conduir B en vigor i disponibilitat per desplaçar-se a qualsevol municipi de la província de Barcelona.
• Competències tècniques i transversals.
domini de Paquet office, office 365 i eines tecnològiques, coordinació, gestió i presa de decisions, capacitat d’organització, treball en equip, bona comunicació, persona facilitadora i responsable.
• Orientació a la vulnerabilitat.
Valorarem.
• Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja.
• Flexibilitat i disponibilitat horària.
• Vehicle propi i disponibilitat de mobilitat a reunions a nivell estatal.
• Experiència com a tècnic/a referent territorial a una assemblea local/comarcal en la gestió de programes amb necessitat de portar un control de la justificació econòmica.
Se ofrece Què t’oferim.
• Incorporació.
Immediata.
• Contracte.
Eventual fins el • Jornada laboral completa de dilluns a divendres, en horari de matins i tardes.
• Centre de treball.
Oficina Provincial de Creu Roja Barcelona amb desplaçament per tota la província de Barcelona.
• Grup professional i Conveni Col·lectiu d’aplicació.
Grup 2, nivell 4, del Conveni Propi de la Creu Roja a Barcelona.
Retribució.
€ bruts/anuals per jornada completa (100%).
• Número vacants.
2
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 16/10/2024
- 14/01/2025
Se valorará haber realizado algún curso o máster en mediación social comunitaria, máster en adicciones y/o tener experiencia previa... requisitos del puesto- titulación de formación profesional superior o de grado medio como técnico de integración social u otra titulación equivalente del ámbito de la......
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......
Seleccionamos : 1 trabajador social 1 educador social 1 integrados social en todos los casos responsables, sin adicciones (alcohol, tabaco y otras) con sensibilizacion sobre el tema - preferiblemente en con experiencia en drogodependencias - contrato laboral / fijo - jornada de l a d con los descansos......
Market research: stay ahead of social media trends, competitor strategies, and emerging platforms to keep our brand relevant and innovative... in this role, you social media platform assistant and creator will play a pivotal role in building brand awareness and fostering engaging communities across tiktok......
Enviar el cv al mail: *****@*****requisitos del puestotitulación en educación social... se requiere persona con grado en educación social para trabajo con personas adultas con daño cerebral adquirido... trabajo dentro de un equipo multidisciplinar... horario de lunes a viernes, en jornada completa de......
Requisitos del puesto imprescindible ropec experiencia en clases dirigidas: body pump- spinning-gap – funcional- pilates-cierre de sala... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales......
Experiencia mínima de 2 años como especialista en social ads excelentes habilidades en el paquete office... alta capacidad de análisis y toma de decisiones en base a los resultados... 000 € bruto/anual funciones: definir, junto con la dirección de marketing digital, la estrategia de campañas en meta......
La confección de nóminas, seguros sociales, altas y bajas de trabajadores, etc... asesoramiento laboralrequisitos del puesto1 año de experiencia... presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... confección de contratos y asesoramiento a clientes en materia laboral......
Salario bruto + 24,000 € requisitos del puesto ciclo superior de formación en áreas relacionadas con la electrónica -experiencia en sistemas electrónicos de seguridad (sistemas anti-intrusión, cctv, control, de accesos) y sistemas de detección de incendios - valoramos estar en disposición de, a) habilitación......
La confección de nóminas, seguros sociales, altas y bajas de trabajadores, etc... presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... confección de contratos y asesoramiento a clientes en materia laboral... indispensable manejo software ncs requisitos del puesto 1 año de experiencia......