TÈCNIC/A SUPERIOR EN ORGANITZACIÓ I ADMINISTRACIÓ D'EMPRESES_26738
Descripción de la oferta de empleo
Liderarà el procés de compra de les categories sota la seva responsabilitat. Es coordinarà amb els sol·licitants de les diferents àrees de l’entitat per definir les característiques i les condicions dels serveis i/o béns sol·licitats. Participarà en els criteris de valoració de les ofertes junt amb els sol·licitants i coordinarà el procés de adjudicació i contractació.
Participarà en l’elaboració dels plecs de condicions per les diferents peticions d’oferta/licitacions. Participarà en la selecció i homologació dels proveïdors. Assessorarà sobre les decisions de compra (estratègies de negociació, de diferenciació, de concentració i desenvolupament de proveïdors, entre d’altres). Negociarà amb proveïdors els terminis d'entrega, preus i condicions de contractació. Analitzarà possibles nous canals de compra (plataformes online). Valorarà el compliment per part de proveïdors dels criteris prèviament establerts. Avaluació del rendiment dels proveïdors. Identificarà noves oportunitats i possibilitats de millora contínua pel que fa a la reducció de preus i despeses. Realitzarà seguiment i tramitarà els contractes i les comandes. Negociarà acords i establirà la millora contínua de proveïdors. Col·laborarà en l’elaboració de pressupostos aportant informació específica de l’evolució de preus de les categories que gestioni. Realitzarà visites a proveïdors. Analitzarà les necessitats de compra, les tendències del mercat i identificarà noves oportunitats. Treballarà en estreta col·laboració amb tots els departaments per tal d’oferir el millor servei corporatiu. Gestionarà el Mapa de Contractacions i actualitzarà els KPI’s ("indicadors clau rendiment"). Experiència 60 mesos. Formació: Grau en ADE, Econòmiques i/o Enginyeria industrial.
-imprescindibles català, castellà i anglès C1 amb un nivell alt de conversa. També es valoraran altres idiomes.
-ofimàtica Office (Word, Excel, Power Point, Teams) nivell avançat
-habituat/da a treballar amb ERP (People Soft, Oracle, Sage, Sap, i/o similars)
-valorable coneixement de workflows (Budget to Cash, i/o similar)
-valorable coneixement de plataformes de compres (JAGGER/BRAVO, i/o similars)
-mínim 5 anys en funció similar desenvolupada a empreses de dimensió mitjana o gran.
-experiència en la gestió de procediments de contractació des de l’aparició de la necessitat fins a la signatura del
contracte.
-experiència en processos de licitació i negociació.
-familiarització en gestió de contractes de subministrament de béns i serveis.
-valorable experiència en gestió i implantació de sistemes ERP. espanyol (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat superior, escrit superior), català (parlat superior, escrit superior)
Detalles de la oferta
- OFICINA DE TREBALL DEL SOC
- Sin especificar
- 3425€ - 3425€
- 08/11/2024
- 06/02/2025
Responsabilidad de asistencia en obra... experiencia en obra es un plus... conjuntos de planos: nivel alto en revit... nuestra oficina se sitúa en la calle barceló... colaboración con todos los agentes implicados en cada fase... actualmente viviendo en madrid y disponibilidad para comenzar lo antes posible......
Se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa......
Técnico superior en prevención de riesgos laborales (3 especialidades): gestión preventiva de cartera de empresas clientes en mallorca: - asesoramiento preventivo - evaluaciones de riesgos (seguridad, higiene, ergonomía y psicosociología aplicada) - formación preventiva a trabajadores - visitas de seguimiento......
El acceso al puesto de trabajo, en madrid centro o en la zona de garcía noblejas, es por cuenta del trabajador, con las excepciones de los días en los que el acceso al destino de trabajo se hace desde el domicilio... salario bruto + 24,000 € requisitos del puesto ciclo superior de formación en áreas......
Se valorará experiencia en prevención de riesgos laborales... requisitos del puesto técnico superior de prl, titulación oficial que le acredite para ejercer dichas funciones... buscamos técnico en prl para dedicación de servicios de prevención de riesgos laborales, salud laboral y formación a trabajadores......
Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... requisitos del puesto imprescindible ropec experiencia en clases dirigidas: body pump- spinning-gap – funcional- pilates-cierre de sala... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los......
Buscamos incorporar un técnico superior en prótesis dental especializado en cad-cam... destreza demostrable en programas de diseño como exocad o 3shape... ofrecemos: - jornada completa con flexibilidad en la entrada y la salida... se valorará experiencia en otros campos de la prótesis dental o fabricación......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para el intercambiador de avenida america... grupo serveco vigilancia y servicios somos una empresa especializada en ofrecer servicios de vigilancia, control de accesos, coordinación de eventos......
Intervenció socioeducativa en grup i individualment... dinamisme i autonomia... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori......