Ver oferta completa

TECNIC/A D'ADMINISTRACIÓ DE RRHH

Descripción de la oferta de empleo

Tècnic/a administració de personalGrup Parlem és el grup d'operadores de telecomunicacions nascut a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix, televisió i serveis tecnològics, tant a particulars com a empreses i aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món.Actualment, estem buscant un tècnic/a d’administració de personal per treballar a les nostres oficines centrals per incorporar-se al departament de RRHH del Grup Parlem. Quines seran les teves responsabilitats? Gestionaràs les nòmines: Recopilaràs i enviaràs mensualment a la gestoria els variables (despeses, retribució flexible, guàrdies, objectius, etc.) de totes les empreses del grup i revisaràs la correcta confecció per part de la gestoria d’aquestes.Et coordinaràs amb la gestoria externa: Facilitaràs la informació necessària sobre el personal a la gestoria per a la gestió de contractes, nòmines, altes, baixes i altres tràmits laborals.Gestionaràs la documentació del personal: Recolliràs, revisaràs i mantindràs els arxius i documents laborals (contractes, modificacions, baixes, informes mèdics, embargaments, etc.) i enviaràs aquesta documentació a la gestoria per a la seva tramitació.Controlaràs la presència i els registres de jornada: Supervisaràs el registre d'hores treballades, vacances, permisos i baixes en el CRM de RRHH.Donaràs suport en processos d’incorporació i sortida de personal: Facilitaràs la documentació per a noves incorporacions, et coordinaràs amb la gestoria per a les altes i baixes a la Seguretat Social i garantiràs que es compleixin els procediments interns.Gestionaràs la documentació de PRL: Mantindràs i actualitzaràs els documents relacionats amb PRL a les plataformes exigides per les normatives i requisits dels clients.Et coordinaràs amb els serveis de prevenció aliena: Seràs el punt de contacte de tots els serveis de prevenció de les empreses del grup.Gestionaràs els EPIs: Garantiràs que tots els treballadors disposin dels EPIs necessaris i que realitzin la revisió anual.Coordinaràs les revisions mèdiques i les formacions necessàries de PRL: Asseguraràs que tots els treballadors tinguin les formacions necessàries per al seu lloc de treball.Què esperem de tu? Experiència prèvia en administració de personal o en gestió de recursos humans.Capacitat per treballar de manera coordinada amb una gestoria externa.Coneixements bàsics de legislació laboral i processos administratius.Habilitats de comunicació i organització.Experiència amb eines ofimàtiques i sistemes de gestió de personal.Experiència en gestió administrativa de PRLPer què Grup Parlem?Ambient de treball jove i dinàmic.Flexibilitat horària.Teletreball en model híbrid.Targeta de retribució flexible (cobee).Jornada intensiva a l’estiu.Festa el dia del teu aniversari.Bonus semestral segons assoliment d’objectius.Revisions salarials anuals.Salari competitiu.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Parlem
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/09/2024
Fecha de expiración
  • 17/12/2024
Técnico generalista de RRHH
Wunderman Thompson, S.L.

Estamos buscando un técnico generalista de rrhh que ayude al responsable de rrhh en sus labores diarias... requisitos del puestogrado universitario en psicología, relaciones laborales o master en dirección y gestión de rrhh... la persona seleccionada centrará sus esfuerzos y funciones en las siguientes......

Monitor/a d'activitats extraescolars esportives
Klousner SL

Cerquem monitor/a per dues activitats esportives de futbol i roda d'esports amb infants de primària a una escola de badalona... les tasques a desenvolupar són: programació i dinamització de les sessions seguiment dels alumnes requisitos del puesto titulació de monitor/a de lleure titulació i experiència......

ADMINISTRATIVO/A DPTO. RRHH CON CERTIFICADO DE DISCAPACIDAD
INTERLABORA

Facilitar expedientes de empleados y su documentación, teniendo que escanear numerosa documentación para procesos de rrhh y para procesos judiciales... de rrhh otros datos del puestojornada completa horario l-v: de 8:30 a 17:30 horas, 1 hora de comida (posibilidad teletrabajo) contarto: fomento empleo......

Monitor/a d'activitats extraescolars
Klousner SL

Cerquem monitors/es per a activitats extraescolars (esportives, artístiques i de llengua anglesa) a diferents escoles de sant adrià de besòs... experiència en activitats similars... títol de monitor/a de lleure... l'horari varia en funció de l'activitat i l'escola... possibilitat d'incorporació immediata......

Técnica/o actividades dirigidas
Wellnessjob

Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......

ADMINISTRATIVO/A RRHH SECTOR LOGISTICO - 1190321
Temporing

Administrativo/a rrhh sector logistico - san fernando de henares - 1190321 ciudad: madrid funciones:desde temporing estamos buscando un/a administrativo/a para una importante empresa del sector logístico ubicado en san fernando de henares... seguimiento y control de las operaciones- control de presencia......

Técnica de mantenimiento instalaciones cctv, accesos y pci
Ats (www.altatecnologia.es)

· velar por el correcto estado de las instalaciones en las que interviene y comunicar cualquier deficiencia · realizar una adecuada segregación y gestión de los residuos generados en nuestra actividad... ) · verificar el cierre del servicio y cumplimentar los partes de trabajo de forma que se pueda llevar......

TÉCNICO/A DE RRHH - 1047047
Temporing

Competencias en liderazgo, comunicación y organización... para postularse a este puesto, utilice la siguiente url:https://ars2... ciudad: barcelona funciones: des de temporing seleccionamos un/a técnico/a de recursos humanos para una importante empresa del sector cárnico situada en sant vicenç de torelló......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Detall de les funcions del lloc de feina• lead projects related commercial excellence • supports the sales team, analyzing complex data base, obtaining conclusion and making recommendations• supports with the existing sales tools and data base, follows up with sales team to ensure their comprehension......

Encarregat/da recollida residus i neteja viària
Sac, s.a - ajuntament de castelldefels

De la sentiu num... otros datos del puesto els aspirants poden consultar les bases i condicions de l'oferta a la web: www... oferim contractació indefinida en jornada laboral torn de matí de dilluns a diumenge (amb descanso reglamentaris) i amb una retribució salarial segons conveni + plusos......