TECNIC/A DE RECURSOS HUMANS I RELACIONS LABORALS
Descripción de la oferta de empleo
Participar en elaborar i executar les polítiques i els procediments adscrits a l'àrea RHL.
Donar suport al cap en la gestió de la plantilla de personal de l’empresa i altres projectes que es desenvolupin.
Donar suport a totes les àrees de l’empresa dins l'àmbit de recursos humans i relacions laborals.
Participar en l'elaboració de documentació de RHL derivada del SIG (procediments, objectius, indicadors, KPI) i preparar informe d'indicadors de gestió de l’àrea RHL trimestralment.
Realitzar la gestió, manteniment i control del portal de l'empleat/da i del programa de control de presència entre altre programari de gestió de l’equip humà de l’empresa.
Realitzar l'atenció de les necessitats del personal treballador en tots aquells assumptes relacionats amb la relació laboral amb l'empresa, inclou la gestió de reclamacions, incidències, queixes.
Preparar i realitzar formacions d'ús del programari i de les eines de comunicació utilitzades pel personal.
Actuar d’enllaç amb les empreses subcontractades de prestació de serveis per l’àrea RHL, realitzant les tasques de gestió, coordinació, seguiment i control permanent de l’activitat contractada per assegurar el seu acompliment.
Actuar d'enllaç amb la mútua d’accidents coordinant, comunicant i fent el seguiment de les absències.
Vetllar pel compliment normatiu en l'àmbit de RH, RL, igualtat, PRL, entre altres.
Mantenir, actualitzar, digitalitzar, i custodiar l'arxiu del personal de l'empresa.
Realitzar qualsevol altra tasca dins competències professionals.
Experiència 2 anys. Grau/Llicenciatura en Ciències del treball, Dret, Relacions laborals i Recursos humans, Psicologia o altre grau/llicenciatura amb experiència acreditada superior a 4 anys en gestió de recursos humans i/o relacions laborals.
Experiència acreditada superior a 2 anys en llocs de treball iguals o assimilables a tècnic/a de recursos humans i/o relacions laborals. Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- Figueres de serveis sa
- Sin especificar
- 2200€ - 2200€
- 25/11/2024
- 23/02/2025
Administrar y mantener actualizada la base de datos de empleados... funciones: realizar la selección de personal, entrevistas y evaluación de candidatos... habilidades: conocimiento de evaluación de desempeño experiencia en reclutamiento y selección conocimiento de leyes laborales manejo de sistemas......
Jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat......
Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para el intercambiador de avenida america... grupo serveco vigilancia y servicios somos una empresa especializada en ofrecer servicios de vigilancia, control de accesos, coordinación de eventos......
Para empresa de sistemas de seguridad especialista en proyectos, instalaciones y mantenimiento de sistemas de seguridad para infraestructuras críticas... seleccionamos profesionales h/m, para los servicios de instalación, programación, puesta en marcha y mantenimiento de instalaciones de sistemas de......
Dinamisme i autonomia... amb títol de director/a d’activitats de lleure... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts......
Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat i estudiants en pràctiques... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... dinamisme, flexibilitat i empatia... competències capacitat de programar......
De dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... de dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......
Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......