TREBALLADOR/A SOCIAL CENTRE OCUAPACIONAL (SUBSTITUCIÓ)
Descripción de la oferta de empleo
• Informar, assessorar, orientar, acompanyar, gestionar i/o ajudar en tots aquells tràmits, gestions i recursos que puguin beneficiar a l’usuari i/o família. I alhora fer-ne el seguiment.
• Estar al cas de noves ajudes, canvis de criteri en prestacions, ajuts... que puguin anar sorgint. I informar i orientar a les famílies.
A nivell de persones ateses:
• Recepció, acollida i planificació noves entrades al centre (casos derivats per primeres acollides o d’un trasllat intern).
• Treball i planificació baixes / trasllats a altres centres.
• Estar al dia, vetllar i fer seguiment de totes les qüestions mèdiques que puguin afectar a la persona atesa. I quan sigui necessari, coordinació amb els diferents agents mèdics o de salut (àrea bàsica, neuròleg, fisioterapeuta,...).
• Vetllar, fer seguiment i, si cal intervenir, per atendre les necessitats de la persona atesa en el centre quant a: a nivell de mobilitat (adaptacions, accessibilitat, ajudes tècniques, canvis posturals...), de salut (segons patologies/malalties), alimentació (menús especials, carmanyoles...), i del benestar físic (vestuari, higiene, etc). I en els casos que es detectin necessitats, informar i fer un treball en paral·lel amb la família; i en cas de negligències (alimentació, higiene, vestuari, medicació, mèdic...) fer un treball i/o intervenció més específica.
• Vetllar per la previsió de futur dels usuaris. Orientar, treballar i preveure aquest tema amb la família.
• Tenir al dia la llista d’espera de persones amb necessitat de qualsevol tipus de recurs residencial. I traspassar-ho a la treballadora social del servei d’habitatges i/o a la de primeres acollides.
A nivell de famílies:
• Contenció, suport i canalització de demandes. Acompanyament en un sentit ampli. I realitzar les intervencions que es valorin oportunes.
• Ser la interlocutora i persona referent en el centre (junt amb els/les educadores), quant a les qüestions del dia a dia de la persona atesa (en el centre o a casa), i de les diferents demandes (o queixes) quant al centre, servei o a nivell institucional.
• Acompanyament Contacte periòdic i de seguiment amb les famílies de les persones ateses i/o els seus representants legals, de tot el que pot afectar la persona o a la família.
• , suport i orientació en processos vitals complexes per a les persones ateses i/o família (moments de canvi, de dol, de malaltia, de planificar el futur...).
I en alguns casos, promoure’n la reflexió, el fer-se plantejaments sobre aquestes qüestions (planteig de residència, de qui se’n farà càrrec, de canvi de recurs...).
Treball de coordinació amb altres professionals:
• Coordinació, quan s’escaigui, amb tots aquells agents, entitats i/o recursos que sigui necessari (CAP Salut, hospitals de referència, metges referència i especialistes, salut mental, UBASP, llars dels usuaris i d’altres, ONCE, CAD, ICASS, Seguretat Social, oficines de Benestar Social, les diferents regidories dels Ajuntaments, fundacions tutelars...).
• Participació en les reunions de treball social a nivell institucional, així com en les comissions de treball, i coordinació amb aquests amb qüestions comunes. Promoure, elaborar i participar en diferents projectes, i en el seguiment d’aquests.
Experiència 1 mesos. Experiència amb el col·lectiu de discapacitat intel·lectual. Competències / coneixements: - Iniciativa. És la predisposició a actuar de forma proactiva i no només limitar-se a pensar en allò que s'ha de fer en el futur.
- Planificació i organització. És la capacitat per prioritzar i establir línies d'actuació, optimitzant recursos que garanteixin l'acompliment dels resultats esperats mitjançant una gestió eficaç del propi treball.
- Treball en equip i cooperació. Implica la intenció de col·laborar i cooperar amb altres, formar part d'un grup, treballar junts, com a oposat a fer-ho individualment o competitivament.. "Equip" es defineix de forma àmplia com un grup de persones que treballa en processos, tasques o objectius compartits.
- Compromís amb l'organització. És la capacitat i voluntat d'orientar els propis interessos i comportaments cap a les necessitats, prioritats i objectius de l’entitat. Suposa actuar de forma que s'aconsegueixin els objectius de l'organització o se satisfacin les necessitats d'aquesta.
- Flexibilitat i gestió del canvi. És l'habilitat d'adaptar-se i treballar eficaçment en diferents i variades situacions i amb persones o grups diversos. Suposa entendre i valorar postures o punts de vista diferents, o bé adaptar el propi enfocament a mesura que la situació ho requereixi. També canviar o acceptar sense problemes els canvis en la pròpia organització o en les responsabilitats del lloc de treball.
- Comunicació. Habilitat de transmetre, de forma oral i/o escrita i adreçada a diferents públics, per fer conèixer alguna cosa a algú d'una manera clara i entenedora. Abasta des d'una transmissió d'informació fins a entrar en relació d'idees, d'interessos, etc..
- Creativitat. És la capacitat que permet identificar, plantejar i resoldre problemes de manera rellevant i divergent. És l'habilitat d'establir relacions de coneixement diferents, fer noves preguntes i donar respostes originals.
Detalles de la oferta
- FUNDACIÓ PRIVADA DEL MARESME
- Sin especificar
- 1800€ - 1800€
- 27/09/2024
- 26/12/2024
Se valorará haber realizado algún curso o máster en mediación social comunitaria, máster en adicciones y/o tener experiencia previa... requisitos del puesto- titulación de formación profesional superior o de grado medio como técnico de integración social u otra titulación equivalente del ámbito de la......
Experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants en desavantatge......
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......
Seleccionamos : 1 trabajador social 1 educador social 1 integrados social en todos los casos responsables, sin adicciones (alcohol, tabaco y otras) con sensibilizacion sobre el tema - preferiblemente en con experiencia en drogodependencias - contrato laboral / fijo - jornada de l a d con los descansos......
Requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació social... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... intervenció socioeducativa en grup i individualment... contractació contracte indefinit......
Market research: stay ahead of social media trends, competitor strategies, and emerging platforms to keep our brand relevant and innovative... in this role, you social media platform assistant and creator will play a pivotal role in building brand awareness and fostering engaging communities across tiktok......
Enviar el cv al mail: *****@***** requisitos del puesto titulación en educación social o técnico superior en integración social... se requiere persona con grado en educación social para trabajo con personas adultas con daño cerebral adquirido... salario según convenio de servicios sociales......
Experiencia mínima de 2 años como especialista en social ads excelentes habilidades en el paquete office... ambiente de trabajo dinámico y en crecimiento constante... identificar y buscar oportunidades para optimizar el roi del marketing de medios mediante la interpretación de los resultados......
Actualización de convenios etc... presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... asesoramiento laboralrequisitos del puesto1 año de experiencia... la confección de nóminas, seguros sociales, altas y bajas de trabajadores, etc... confección de contratos y asesoramiento a clientes......
Actualización de convenios etc... asesoramiento laboral... presentacion de resumenes anuales y demas tareas propias del cargo... indispensable manejo software ncs requisitos del puesto 1 año de experiencia... la confección de nóminas, seguros sociales, altas y bajas de trabajadores, etc......