TÈCNIC/ A DE RRHH
Descripción de la oferta de empleo
- - Gestió de nòmina i seguretat social: Suport en el manteniment de personal (altes, baixes, variacions), processos incapacitat temporal; Tractament de variables - procés notes despesa, comprovacions, incidències manuals, càlculs, importacions, quadre variables; Procés nòmina, comprovacions, quadres econòmics, etc.; Tancament nòmina, generació rebuts, comprovació comptabilització, dades fiscals.
- Seguretat social: Procés de càlcul, tramesa fitxers, conciliació de dades de cotització, resolució incidències, gestió de rebuts de liquidació.
- Administració de personal: tramitació administrativa i seguiment de permisos i llicències (excedències, maternitats, paternitats, permisos no retribuïts, jornada reduïda, adaptacions, etc.).
- Gestió de la informació del seu àmbit davant d’altres entitats públiques i organismes oficials.
- Gestió del registre de control horari: Seguiment, control de la justificació documental i gestió reportin (personal, supervisors, PRL, indicadors); Informes, documentació, plecs, reports, etc.
- Suport en el desenvolupament de projectes de recursos humans.
Experiència 3 mesos. Experiència professional:
- Experiència en lloc de treball i/o desenvolupament de tasques similars.
El contracte de treball per a l'obtenció de pràctica professional haurà de concertar-se dins dels tres anys, o dels cinc anys si es concerta amb una persona amb discapacitat, següents a la terminació dels corresponents estudis.
En el cas de persones que hagin realitzat els seus estudis a l'estranger, aquest còmput s'efectuarà des de la data del reconeixement o homologació del títol a Espanya, quan tal requisit sigui exigible per a l'exercici professional.
No podrà subscriure's amb qui ja hagi obtingut experiència professional o realitzat activitat formativa en la mateixa activitat dins de l'empresa per un temps superior a tres mesos, sense que es computin a aquests efectes els períodes de formació o pràctiques que formin part del currículum exigit per a l'obtenció de la titulació o certificat que habilita aquesta contractació.. Competències / coneixements: Requisits de participació
- Titulació: imprescindible disposar de titulació de Grau en Relacions laborals i ocupació, Grau en Administració i Direcció d’empreses, altra titulació universitària en matèria de Recursos humans, o titulació equivalent a l’anterior o superior.
- El contracte de treball per a l'obtenció de pràctica professional haurà de concertar-se dins dels tres anys, o dels cinc anys si es concerta amb una persona amb discapacitat, següents a la terminació dels corresponents estudis.
- En el cas de persones que hagin realitzat els seus estudis a l'estranger, aquest còmput s'efectuarà des de la data del reconeixement o homologació del títol a Espanya, quan tal requisit sigui exigible per a l'exercici professional.
- No podrà subscriure's amb qui ja hagi obtingut experiència professional o realitzat activitat formativa en la mateixa activitat dins de l'empresa per un temps superior a tres mesos, sense que es computin a aquests efectes els períodes de formació o pràctiques que formin part del currículum exigit per a l'obtenció de la titulació o certificat que habilita aquesta contractació.
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 (certificat de nivell de suficiència de català) de la Direcció General de Política Lingüística, o l’equivalent. Aquesta circumstància s’acreditarà amb la possessió del corresponent certificat de nivell de suficiència de català (C1) o superior. En cas de no disposar d’aquest certificat, aquest coneixement es constatarà amb la superació d’una prova que s’efectuarà amb les mateixes garanties i requisits que les proves de coneixements de llengua catalana previstes per a l’obtenció del certificat esmentat.
- Carnet de conduir classe B vigent.
Aspectes que es valoraran
Experiència professional:
- Experiència en lloc de treball i/o desenvolupament de tasques similars.
Acreditacions:
- Certificat del curs bàsic de Prevenció de riscos laborals (50 hores).
Coneixements específics sobre:
- Coneixements / formació específica en gestió de nòmina i segurs socials.
- Coneixements d’eines i aplicacions de comunicació i tràmits en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
- Coneixements de MS Office.
- Coneixements bàsics en sistemes ERP (SAP, Navision o similar).
Competències requerides
- Assoliment de resultats, qualitat de gestió, adaptabilitat, treball en equip i col·laboració, organització i planificació, orientació al client intern i extern. Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- Ens d'abastament d'aigua Ter-Llobregat
- Sin especificar
- 3150€ - 3150€
- 03/04/2025
- 02/07/2025
Preparación de cartas a empleados... envío de nóminas de empleados a relaciones laborales... gestionar el pago de multas de tráfico... subir a la aplicación correspondiente la documentación para las solicitudes de dsr, en aplicación de la normativa europea de protección de datos......
Horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... residència a la comarca de girona o voltants de besalú otros datos del puesto imprescindible: carnet b en vigor (no retirat)......
Actualmente nos encontramos en el proceso de selección para cubrir una vacante de prácticas en el departamento de rrhh... las principales funciones del puesto son: coordinación de practicantes y traductores organización del calendario semanal de prácticas actualización de base de datos de profesionales......
Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social......
Manejo de programas de facturación... contabilización de facturas... conciliación diaria de banco... horario: lunes a viernes... 9:30 am a 18:00 tipo de puesto: jornada completa... contabilidad de un despacho de abogados y clientes externos... conocimientos: laboral: altas, bajas, seguros sociales, cálculo......
Responsabilidades encargarse de las labores de vigilancia y salvamento dentro del recinto de la piscina... temporalidad: 1 de abril hasta 30 de septiembre como mínimo... se ofrecen buenas condiciones y posibilidad de rotación a media jornada... no se ofrece alojamiento, no se contrata a gente de fuera......
Posibilidad de continuidad... realización de informes para rrhh de incidencias de personal (ausencias, it, at)... actualmente buscamos incorporar un encargado/a personal (turno de tarde)funciones:- encargado/a de sección de manipulado que será el nexo producción y rrhh... conocimiento de las herramientas......
Recuerda:-es una formación dual, de máster+prácticas-6h de prácticas por la mañana y 2 horas de formación de máster por las tardes de lunes a viernes-no son prácticas para estudios que estés cursando-son prácticas formativas no remuneradas-77% de probabilidad de contratación laboral tras la beca-trás......
Recuerda:-es una formación dual, de máster+prácticas-6h de prácticas por la mañana y 2 horas de formación de máster por las tardes de lunes a viernes-no son prácticas para estudios que estés cursando-son prácticas formativas no remuneradas-77% de probabilidad de contratación laboral tras la beca-trás......
Recuerda:-es una formación dual, de máster+prácticas-6h de prácticas por la mañana y 2 horas de formación de máster por las tardes de lunes a viernes-no son prácticas para estudios que estés cursando-son prácticas formativas no remuneradas-77% de probabilidad de contratación laboral tras la beca-trás......