TÈCNIC DE QUALITAT I MEDI AMBIENT.
Descripción de la oferta de empleo
Per una empresa del sector Transport ubicada a l'Alt Empordà.
No és necessària experiència, però si busquem bona actitud i ganes.
Funcions que ha d'assumir a la feina.
1.
Gestiona les incidències de central 2.
Recepció d’incidències i reclamacions (clients, tràfic, magatzem, conductors...) 3.
Valoració de la gravetat de les incidències.
4.
Comunicació als implicats (tràfic, conductors…) 5.
Tramitar i comunicar al client e.
Tramitar i comunicar els sinistres (assegurances).
f.
Gestionar NC (QN, 8D, FEQUAL...) g.
Verificació de càrrecs d’incidències (acceptació, rebuig...) h.
Repercutir càrrecs responsabilitat Arrossegues i Agències.
i.
Control dels serveis fets pels clients; “no facturable” i “devolucions” j.
Gestionar devolucions (controls serveis de devolució, control entrega...) k.
Recerca de mercaderies extraviades o incidències dubtoses, – Control de càmeres magatzem / campal...
Gestió de Càrrecs m.
Gestió sinistres mercaderies i pyme.
n.
Registrar i fer estadístiques (estadístiques trimestrals, i per clients quan es sol·licita per part de comercial...) o.
Informe d’incidències magatzem.
Reunió mensual.
p.
Tracta les incidències, no conformitats i planifica les accions correctives que són de transport.
q.
Aportar la documentació necessària als clients perquè es puguin realitzar els transports (targeta de transport, certificats de qualitat i medi ambient, certificat d’assegurances, certificat comunitari,..), protocols, certificats...
r.
Actualitzar i controlar els registres de Qualitat i KPI’s.
-Registre sinistre mercaderies -Registre de càrrecs -Registre sinistre Pyme -Sinistres repercutits -Registre de Devolucions s.
Control sinistres vehicles (control de cobraments) t.
Assegurances.
Tramitació d'altes i baixes de vehicles -Registre i control SISTEMA DOCUMENTAL.
a) Redacta (procediments, instruccions, processos..) b) Adaptar i registrar tots els procediments i processos, instruccions, formularis de l'organització (SD intradoc).
ACOMPALIA c) Obrir NC ACOMPALIA (Client, LOPD, qualitat repetitiva, OEA, M.
...) d) Tracta les incidències, no conformitats i planifica les accions correctives que no són de transport e) Avalua els proveïdors per l’acta de revisió del sistema ((final d’any) f) Identifica i controla, els aspectes legals que es requereixen perquè l’empresa estigui al dia en tots els seus aspectes tant ambiental com de realització del producte.
g) Registres ISO (Aspectes, control operacional, comunicacions externes..) h) Registre Transport de Residus (altes baixes) i) Registre SANDACH (altes i Baixes) FORMACIÓ.
a) Formació Conductors b) Formació operaris de Magatzem Qualitat (manipulació mercaderies, incidències...) c) Formació operaris de Tràfic SUPORT DOCUMENTAL PRL.
-Signar i enviar protocols de seguretat als clients o tràfic.
-Enviar volant assistència mútua -Alimentar plataforma CAE LOPD.
-Coordinar amb l'empresa Externa.
Auditories, formacions, documentació.
-Coordinar reunions amb tots els Dept.
Implicats, Auditories.
-Gestió documental.
Requisitos Formació.
Estudis universitaris.
Valorable formació específica en Matèria de Qualitat.
Idiomes.
Català i castellà.
Desitjable Anglès i Francès i Romanès Informàtica.
Bons coneixements Residència a l'Alt Empordà.
Trets competencials.
-Iniciativa -Recerca documentació -Orientació a client intern -Relacions interpersonals Se ofrece -Contracte estable.
I formar part d'una empresa internacional.
- SBA.
Mínim i màxim .
Per començar.
Es revisa el sou al cap d'1 any i es valora augmentar-lo.
-Horari.
9h a 18h dilluns a divendres i 1 hora per dinar.
Possibilitat d'un dia de teletreball a la setmana.
-Fer formacions i ésser expert en; Programes interns de l'Empresa TRFPRO,TRFWIN, TRFFACT.
Coneixements Sharepoint (sistema Documental).
Coneixements Visio Coneixements en Normes ISO
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 19/03/2025
- 17/06/2025
Empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... se cerca una persona amb ganes de treballar i aprendre, amb do de gent, que li agradi conduir, i una mica manetes... residència a la comarca de girona o voltants de besalú otros datos......
Participar en el disseny de la programació, realització i avaluació de les activitats socioeducatives dels infants/joves... sou brut 814,42€ bruts mensuals per 12 pagues... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives......
Àrees científiques, que es complementen amb l’activitat en sistemes de navegació, l'observació de la terra, el monitoratge de riscos geològics i la gestió de riscos, així com aplicacions directes per facilitat la sostenibilitat i la cura del medi ambient... ✅ temps mínim restant per a la conclusió del......
Capacitat per treballar en un ambient dinàmic i de tracte proper... capacitat per gestionar comandes i coordinar-se amb l’equip de cuina... ús de tpv i sistemes de cobrament, així com gestió bàsica de caixa... coneixements en protocol de servei i tracte al client... coneixement bàsic de seguretat i higiene......