TÈCNIC / TÈCNICA D’ORIENTACIÓ TREBALL ALS BARRIS 2024
Descripción de la oferta de empleo
- Buscar informació i recursos relacionats amb la formació i l'ocupació.
- Elaborar un mapa de les entitats socials, culturals i econòmiques del territori.
- Donar a conèixer i oferir als/a les usuaris/es els recursos i serveis existents a l’EMFO i d'altres recursos, informant dels beneficis que els aportarà participar de les activitats diverses per tal de facilitar la seva inserció laboral o canvi d'orientació professional.
- Orientar els/les usuaris/es que busquen feina assessorant-los sobre les estratègies i els recursos més eficaços per aconseguir la inserció laboral i millorar les possibilitats d'ocupació en funció de les ofertes empresarials.
- Facilitar el disseny i execució del projecte professional construint itineraris professionals o d'inserció laboral a curt, mig o llarg termini d'acord amb les necessitats de l’/de la usuari/a i els requeriments del mercat laboral.
- Contactar i establir col·laboració amb altres entitats del territori per facilitar la participació de persones en el programa, fer tallers de presentació i difusió del programa.
- Definir, fer difusió i posar en marxa el punt d’atenció permanent en els dos barris objectes del programa.
- Tutoritzar, acompanyar i donar suport als/a les usuaris/es en el seu procés de recerca de feina i/o de definició i execució del projecte professional.
- Dins del seguiment del projecte professional posar especial energia en analitzar l'ocupabilitat dels/de les demandants afavorint el canvi i la millora professional a partir de la identificació i desenvolupament de les competències professionals.
- Dissenyar i executar tallers relacionats amb l’orientació professional i/o la recerca de feina amb perspectiva de gènere dirigides a les persones usuàries del servei així com formació en TICs.
- Realitzar la gestió administrativa relativa al procés de les persones ateses (expedient) i al programa a través de l’aplicatiu de gestió propi de l’EMFO i dels sistemes de gestió del client finançador.
- Realitzar la gestió administrativa per a la selecció d’empreses que participin en la formació externa dels participants del programa, així com el seguiment de la implementació i la justificació final de l’acció.
- Preparar i participar en el procés de selecció del participants en el programa d’experienciació professional.
- Realitzar la gestió administrativa del taller formatiu en digitalització, fer seguiment de la participació, dels continguts i de l’avaluació i tancament final.
- Recollir les dades necessàries per poder reportar indicadors, individual i globals, que permetin establir mecanismes d’avaluació individual i global de les activitats.
Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del projecte Treball als barris. I cofinançada pel
Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Ministerio de Trabajo y Economía Social-Servicio Público de Empleo Estatal.
- Avaluar, juntament amb les responsables dels diferents serveis, els resultats obtinguts i proposar, si s'escau, mecanismes de millora que garanteixin l'eficiència dels procediments.
- Realitzar tasques de prospecció i coneixement de l'activitat empresarial de la zona.
- Oferir estratègies d'intermediació i selecció de persones d'acord amb les necessitats reals de les empreses.
- Informar per l'autoocupació i derivar al servei/professional corresponent en cas que la persona atesa mostri interès.
Experiència 1 anys. Experiència en lloc de treball afí o similar. Competències / coneixements: Ofimàtica (Nivell: MITJÀ) : Situació en el context laboral (Nivell: MITJÀ) : Autonomia (Nivell: MITJÀ) : Capacitat d'anàlisi i sintesis (Nivell: MITJÀ) : Relació interpersonal (Nivell: MITJÀ) : Disposició a l'aprenentatge (Nivell: MITJÀ) : Treball en equip (Nivell: MITJÀ) : Comunicació (Nivell: MITJÀ) : Adaptabilitat (Nivell: MITJÀ) : Planificació i organització (Nivell: MITJÀ) : Iniciativa (Nivell: MITJÀ) : Responsabilitat professional (Nivell: MITJÀ) : Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- EMPRESA MUNICIPAL FORMACIÓ OCUPACIONAL I OCUPACIÓ
- Sin especificar
- 1873€ - 1873€
- 04/11/2024
- 02/02/2025
Incorporació setembre 2024... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... ocasionalment treball en cap desetmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... participar en el disseny de la programació, realització i avaluació de les activitats socioeducatives dels infants/joves......
La actividad se realizará durante el mes de julio 2024... experiencia en trabajar con personas con necesidades especiales... posibilidad de desarrollo y promoción... requisitos del puesto - certificado de delitos sexuales actualizado en el momento de la contratación... beneficios de empresa en el campo......
Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......
Empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... es troben en cerca d´una persona per realitzar les tasques de:- instal·lació de sortidors en nous clients i desmuntatges- manteniments dels sortidors......
Buscamos profesorado para el curso 2022-2023 cpara impartirb clases de danza moderna, comercial, hip-hop, funky y de competición en una escuela de boadilla del monte......
Seleccionamos profesionales h/m, para los servicios de instalación, programación, puesta en marcha y mantenimiento de instalaciones de sistemas de seguridad (accesos, cámaras, pci) ofrecemos contrato indefinido y coche para servicio... ) · realizar los mantenimientos preventivos/correctivos de los proyectos......
Experiencia en la realización de todo el proceso de la celebración... dj con experiencia demostrable en la realización de bodas y fiestas... requerido equipo de reproducción dj para la barra libre, se proporciona el resto de equipo para la realización de toda la celebración......
Otros datos del puesto notas: las prácticas son presenciales en la oficina de barcelona todos los practicantes contarán con un tutor y estarán supervisados por los mismos... las principales funciones del puesto son: coordinación de practicantes y traductores organización del calendario semanal de prácticas......
Ocasionalment treball en cap de setmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori... capacitat per elaborar, aplicar i avaluar plans de treball (individual i grupal) en la intervenció socioeducativa......
Manejo de autocad y software presto, excel y otras herramientas ofimáticas... se garantiza absoluta discreción y confidencialidad... entrega de obra y seguimiento de la fase post-venta requisitos del puesto arquitecto, arquitecto técnico o ingeniería equivalente... en dependencia del director sus principales......