Ver oferta completa

TÈCNIC/A D'ASSESSORAMENT JURÍDIC

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

1. Assessorar en dret les unitats de l'entitat respecte les consultes jurídiques que formulin en matèries de competència de l’entitat, garantint la correcta interpretació i aplicació de l’ordenament jurídic i normativa vigent en l’àmbit sanitari i administratiu, així com l’elaboració dels documents amb contingut jurídic de l’entitat.

2. Fer el seguiment i la difusió efectiva de les novetats normatives del DOGC, BOE i Instruccions; elaborant els corresponents reculls normatius; tramitar les publicacions dels anuncis als diaris oficials; fer l’anàlisi i seguiment de la jurisprudència.

3. Instruir procediments convencionals, preparant i redactant les propostes de convenis administratius, protocols d’intencions i convenis de col·laboració amb entitats públiques o privades, així com fer-ne el seguiment i coordinació i elaborant els d’informes i memòries jurídiques corresponents; així com tenir cura de la custòdia d’arxius i la gestió del registre dels documents.

4. Instruir els procediments incoats com a conseqüència dels recursos i reclamacions en via administrativa i judicial que s’interposin contra els actes dictats en exercici de les funcions de entitat; així com les reclamacions de responsabilitat patrimonial, elaborant els informes jurídics i propostes de resolucions corresponents.

5. Donar suport tècnic en la tramitació d’expedients patrimonials amb l’objectiu de regularitzar, crear i posar en funcionament centres de salut, o altres tipologies d’espais destinats a activitats assistencials, en coordinació amb els diferents àmbits de la Gerència d’Inversions i Patrimoni, i resta d’operadors intervinents en els procediments.

6. Coordinar tècnicament la instrucció d’expedients administratius de contractació pública i en matèria de personal; així com assessorar jurídicament i donar suport a la unitat competent en matèria de personal respecte les consultes jurídiques d’aquest àmbit que se li formulin.

7. Assistir tècnicament el/la secretari/a dels òrgans de govern i participació, incloent la preparació de les convocatòries, l’elaboració i tramesa de documentació per a la presa d’acords, redacció de les actes de les reunions, dels certificats i notificacions, així com la custòdia de l’arxiu i el registre dels documents.

8. Dur a terme les funcions corresponents a les Unitats d’Informació previstes al Decret 8/2020, de 9 de febrer, sobre la transparència i d’accés a la informació pública, analitzant i coordinant la informació publicada al web de l’entitat, així com tramitant i redactant les propostes de resolució de les sol·licituds d’accés a la informació pública (SAIP), elaborant la informació subjecta a publicitat activa de competència de la unitat d’adscripció, i coordinant la correcta publicació i actualització de la de les demes unitats administratives.

9. Participar en l’establiment dels processos de treball, circuits i normalització de la documentació jurídica de l’organització, dissenyar i elaborar models i procediments de gestió, i col·laborar en l’establiment dels criteris jurídics d’aplicació als expedients gestionats i fer propostes de millora.

10. Assessorar jurídicament les unitats administratives de l'entitat sobre les consultes que es plantegin respecte els tractaments de dades personals de competència d’aquelles; i resoldre les consultes que plantegin els proveïdors sanitaris en aquesta matèria. Experiència 2 anys. 1. Experiència i coneixements en assessorament i gestió jurídica en entitats del sector públic.. Competències / coneixements: Coneixements i experiència en la tramitació de procediments administratius; contractació pública; funció pública; protecció de dades, i contractació de serveis sanitaris.
Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya i de les entitats que formen part del sector sanitari. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Consorci Sanitari de Barcelona (CSB)
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 11/11/2024
Fecha de expiración
  • 09/02/2025
Técnica/o actividades dirigidas
Wellnessjob

Requisitos del puesto imprescindible ropec experiencia en clases dirigidas: body pump- spinning-gap – funcional- pilates-cierre de sala... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales......

Técnica de mantenimiento instalaciones cctv, accesos y pci
Ats (www.altatecnologia.es)

El acceso al puesto de trabajo, en madrid centro o en la zona de garcía noblejas, es por cuenta del trabajador, con las excepciones de los días en los que el acceso al destino de trabajo se hace desde el domicilio... · velar por el correcto estado de las instalaciones en las que interviene y comunicar......

ARQUITECTO
Miguel imaz,s.a.u

Manejo de autocad y software presto, excel y otras herramientas ofimáticas... carné de conducir otros datos del puesto incorporación inmediata a jornada completa... salario a convenir en función de vália, experiencia y compromiso... miguel imaz, sau precisa incorporar técnico con experiencia en construcción......

Ingeniero mecatrónico
Veserkal

Especialmente nivel avanzado de excel... inglés: nivel avanzado... persona ordenada y metódica... buena redacción... supervisión de montaje y puesta en marcha... creación de documentos de análisis de las diferentes acciones comerciales (ofertas, competencia, nuevos clientes, etc... alta motivación......

Ingeniero Mecánico / Ingeniero en Tecnologías Industriales
Centro Tecnológico del Metal de la Región Murcia

Apoyar en la identificación de oportunidades de colaboración con entidades del sector industrial... persona reflexiva, metódica, detallista... seleccionamos ingenieros/as con capacidad técnica, de análisis y decisión, para formar parte del departamento de i+d... redacción de informes técnicos y colaboración......

Gestor de Proyectos JUNIOR (backoffice)
TURBOIBER ELEVACIÓN S.L.

En turboiber elevación, estamos buscando un/a gestor/a de proyectos junior para realizar el proceso de planificación, coordinación y supervisión de los proyectos del área industrial en dependencia directa del responsable de gestión de proyectos... gestión documental de la maquinaria adquirida para dichos......

Ingeniero Industrial
Ingeniería

Perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial o ingeniero técnico industrial... otros datos del puestohorario: de lunes a viernes jornada partida turno de......

Prácticas Mecánica Industrial Barcelona
Cabosa group

Ayudar a realizar el diagnóstico de las disfunciones o averías en los equipos o sistemas, a partir de los síntomas detectados, información aportada por el usuario, información técnica e historial de la instalación... ayudar a gestionar el suministro y almacenamiento de los materiales y equipos, definiendo......

Prácticas Mecánica Industrial Vinaròs, Castellón
Cabosa group

Ayudar a realizar el diagnóstico de las disfunciones o averías en los equipos o sistemas, a partir de los síntomas detectados, información aportada por el usuario, información técnica e historial de la instalación... ayudar a gestionar el suministro y almacenamiento de los materiales y equipos, definiendo......

Director de Proyectos Senior
Axxis Systems Europe, S.L.

Proporciona orientación técnica y analítica al equipo del proyecto... supervisión de personal profesional y técnico... gestiona la dirección técnica de un proyecto a través del diseño, la implementación y las pruebasde acuerdo con los objetivos del proyecto... objetivo: mejorar la eficiencia y la eficacia......