TÈCNICA DE GESTIÓ D’OPERACIONS (ADMINISTRACIÓ LICITACIONS I SUBVENCIONS)
Descripción de la oferta de empleo
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
- Sant Cugat.
20h a la setmana - Granollers.
30h a la setmana Les seves funcions principals seran.
Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles, i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats.
(expert/a en taules dinàmiques) Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, tant als DUNE, persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats A demanda dels i les DUNE, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció d’DUNE qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte) Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa.
pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.).
Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu a la carpeta CONTRACTES CLIENTS i reportar a la Responsable d’Administració de Clients i als i les DUNEs la recepció de pressupostos i contractes aprovats Cobreix l’assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE Atén requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....) Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per UNES.
S’Ofereix.
20 h/s de dl a dv en horari de matins flexible entre 8 i 14h.
Possibilitats de 1 dia de teletreball Contracte indefinit SB.
€ a jornada de 20h/s.
Requisits tècnics.
Cicle de grau superior d’administració, o estudis universitaris en administració d’empresa o dret o acreditació de competències professionals.
Experiència mínima d’un any en posicions similars.
Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
Nivell C de català Es valorarà.
Experiència en gestió de licitacions i subvencions Formació complementaria en administració i dret administratiu.
Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat i/o en documentar processos i instruccions de gestió.
Experiència i formació en economia social i solidaria, especialment en cooperatives.
Carnet de conduir i vehicle propi Competències.
Autonomia i proactivitat Gestió estrès.
Planificació i Organització.
Iniciativa i impuls Treball en Equip Comunicació Empatia i generositat.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 27/12/2024
- 27/03/2025
El acceso al puesto de trabajo, en madrid centro o en la zona de garcía noblejas, es por cuenta del trabajador, con las excepciones de los días en los que el acceso al destino de trabajo se hace desde el domicilio... ) · verificar el cierre del servicio y cumplimentar los partes de trabajo de forma que......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... • projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial......
Conocimientos básicos de plc’s... acompañar a los comerciales cuando sea necesario por soporte técnico en la presentación de ofertas... conocimientos necesarios conocimientos de diseño con solid edge o solid works... orientado a la consecución de los objetivos del departamento de ventas......
Redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... formar parte de la unidad de i+d+i, diseño y desarrollo de proyectos... seleccionamos ingenieros/as con capacidad técnica, de análisis y decisión, para formar......
Valorable software estructuras (stp, ifc)... comunicación con clientes, proveedores, departamentos internos de servicios, para gestionar el suministro de los recursos necesarios... ¡únete a nosotros y conviértete en parte de un equipo excepcional!... carnet de conducir b1 y vehículo propio......
Se valorará experiencia en el campo de las energías renovables... se valorará conocimientos de inglés... perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial o ingeniero......
Apoyo en el funcionamiento de las maquinarias de producción y realización de mantenimientos correctivos y de producción... ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... distribuciones proinla, empresa del sector textil con experiencia y proyección internacional......
Ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... ayudar a realizar el diagnóstico de las disfunciones o averías en los equipos o sistemas, a partir de los síntomas detectados, información aportada por el usuario, información técnica e historial de la instalación......
Modalidad de trabajo: híbrido (presencial en oficina con 2 días de teletrabajo a la semana)... responsabilidades: elaboración de documentación técnica en tiempo estipulado... capacidad de análisis de proyectos... 000 € brutos/año según experiencia... ¿quieres formar parte de un equipo innovador y dinámico?......
Requisitos del puestoa quien buscamos: persona con formación en ingeniera informática, sistemas informáticos en red o similares... vlans), incluyendo switches, aps wifi, y vlans... experiencia en la administración de sistemas y aplicaciones de microsoft windows, servers, ad, gpo´s, office 365, sharepoint......