Ver oferta completa

TÈCNICA DE GESTIÓ D’OPERACIONS (ADMINISTRACIÓ LICITACIONS I SUBVENCIONS)

Descripción de la oferta de empleo

Amb una jornada de 20 h/s, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’UNEs i les caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
- Sant Cugat.
20h a la setmana - Granollers.
30h a la setmana Les seves funcions principals seran.
Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles, i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats.
(expert/a en taules dinàmiques) Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, tant als DUNE, persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats A demanda dels i les DUNE, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció d’DUNE qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte) Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa.
pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.).
Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu a la carpeta CONTRACTES CLIENTS i reportar a la Responsable d’Administració de Clients i als i les DUNEs la recepció de pressupostos i contractes aprovats Cobreix l’assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE Atén requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....) Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per UNES.
S’Ofereix.
20 h/s de dl a dv en horari de matins flexible entre 8 i 14h.
Possibilitats de 1 dia de teletreball Contracte indefinit SB.
€ a jornada de 20h/s.
Requisits tècnics.
Cicle de grau superior d’administració, o estudis universitaris en administració d’empresa o dret o acreditació de competències professionals.
Experiència mínima d’un any en posicions similars.
Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
Nivell C de català Es valorarà.
Experiència en gestió de licitacions i subvencions Formació complementaria en administració i dret administratiu.
Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat i/o en documentar processos i instruccions de gestió.
Experiència i formació en economia social i solidaria, especialment en cooperatives.
Carnet de conduir i vehicle propi Competències.
Autonomia i proactivitat Gestió estrès.
Planificació i Organització.
Iniciativa i impuls Treball en Equip Comunicació Empatia i generositat.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 27/12/2024
Fecha de expiración
  • 27/03/2025
Técnica de mantenimiento instalaciones cctv, accesos y pci
Ats (www.altatecnologia.es)

El acceso al puesto de trabajo, en madrid centro o en la zona de garcía noblejas, es por cuenta del trabajador, con las excepciones de los días en los que el acceso al destino de trabajo se hace desde el domicilio... ) · verificar el cierre del servicio y cumplimentar los partes de trabajo de forma que......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... • projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial......

Ingeniero mecatrónico
Veserkal

Conocimientos básicos de plc’s... acompañar a los comerciales cuando sea necesario por soporte técnico en la presentación de ofertas... conocimientos necesarios conocimientos de diseño con solid edge o solid works... orientado a la consecución de los objetivos del departamento de ventas......

Ingeniero Mecánico / Ingeniero en Tecnologías Industriales
Centro Tecnológico del Metal de la Región Murcia

Redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... formar parte de la unidad de i+d+i, diseño y desarrollo de proyectos... seleccionamos ingenieros/as con capacidad técnica, de análisis y decisión, para formar......

Gestor de Proyectos JUNIOR (backoffice)
TURBOIBER ELEVACIÓN S.L.

Valorable software estructuras (stp, ifc)... comunicación con clientes, proveedores, departamentos internos de servicios, para gestionar el suministro de los recursos necesarios... ¡únete a nosotros y conviértete en parte de un equipo excepcional!... carnet de conducir b1 y vehículo propio......

Ingeniero Industrial
Ingeniería

Se valorará experiencia en el campo de las energías renovables... se valorará conocimientos de inglés... perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial o ingeniero......

Prácticas Mecánica Industrial Barcelona
Cabosa group

Apoyo en el funcionamiento de las maquinarias de producción y realización de mantenimientos correctivos y de producción... ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... distribuciones proinla, empresa del sector textil con experiencia y proyección internacional......

Prácticas Mecánica Industrial Vinaròs, Castellón
Cabosa group

Ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... ayudar a realizar el diagnóstico de las disfunciones o averías en los equipos o sistemas, a partir de los síntomas detectados, información aportada por el usuario, información técnica e historial de la instalación......

Arquitecto técnico/ingeniero de obras públixas
Remote and talent

Modalidad de trabajo: híbrido (presencial en oficina con 2 días de teletrabajo a la semana)... responsabilidades: elaboración de documentación técnica en tiempo estipulado... capacidad de análisis de proyectos... 000 € brutos/año según experiencia... ¿quieres formar parte de un equipo innovador y dinámico?......

Administrador/a de Sistemas Multiplataforma
Colomina

Requisitos del puestoa quien buscamos: persona con formación en ingeniera informática, sistemas informáticos en red o similares... vlans), incluyendo switches, aps wifi, y vlans... experiencia en la administración de sistemas y aplicaciones de microsoft windows, servers, ad, gpo´s, office 365, sharepoint......