TÈCNICA DE GESTIÓ D’OPERACIONS (ADMINISTRACIÓ LICITACIONS I SUBVENCIONS)
Descripción de la oferta de empleo
A Doble Via estem buscant dos Tècnics/ques de Gestió d'Operacions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’UNEs i caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
- Sant Cugat.
20h a la setmana - Granollers.
30h a la setmana Les funcions principals seran.
- Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
- Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles, i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.
- Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).
- Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, tant als DUNE, persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats/des.
- A demanda dels i les DUNE, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció d’DUNE, qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte).
- Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa.
pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.).
Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.
- Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu a la carpeta CONTRACTES CLIENTS i reportar a la Responsable d’Administració de Clients i als i les DUNEs la recepció de pressupostos i contractes aprovats.
- Cobrir l’assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE.
- Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
- Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....).
- Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
- Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat.
- Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per UNES.
Oferim.
- 20h/s o 30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
- Possibilitats d'1 dia de teletreball.
- Contracte indefinit.
- SBA.
€ a jornada completa.
Perfil.
Requisits tècnics.
- Cicle de grau superior d’administració, o estudis universitaris en administració d’empresa o dret o acreditació de competències professionals.
- Experiència mínima d’un any en posicions similars.
- Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
- Nivell C de català Es valorarà.
- Experiència en gestió de licitacions i subvencions - Formació complementaria en administració i dret administratiu.
- Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat i/o en documentar processos i instruccions de gestió.
- Experiència i formació en economia social i solidaria, especialment en cooperatives.
- Carnet de conduir i vehicle propi Competencias.
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar” Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Media jornada Duración.
Sin especificar Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ciclo Formativo Superior Experiencia mínima.
Al menos 1 año Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 28/12/2024
- 28/03/2025
El acceso al puesto de trabajo, en madrid centro o en la zona de garcía noblejas, es por cuenta del trabajador, con las excepciones de los días en los que el acceso al destino de trabajo se hace desde el domicilio... ) · verificar el cierre del servicio y cumplimentar los partes de trabajo de forma que......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... • projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial......
Conocimientos básicos de plc’s... acompañar a los comerciales cuando sea necesario por soporte técnico en la presentación de ofertas... conocimientos necesarios conocimientos de diseño con solid edge o solid works... orientado a la consecución de los objetivos del departamento de ventas......
Redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... formar parte de la unidad de i+d+i, diseño y desarrollo de proyectos... seleccionamos ingenieros/as con capacidad técnica, de análisis y decisión, para formar......
Valorable software estructuras (stp, ifc)... comunicación con clientes, proveedores, departamentos internos de servicios, para gestionar el suministro de los recursos necesarios... ¡únete a nosotros y conviértete en parte de un equipo excepcional!... carnet de conducir b1 y vehículo propio......
Se valorará experiencia en el campo de las energías renovables... se valorará conocimientos de inglés... perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial o ingeniero......
Apoyo en el funcionamiento de las maquinarias de producción y realización de mantenimientos correctivos y de producción... ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... distribuciones proinla, empresa del sector textil con experiencia y proyección internacional......
Ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... ayudar a realizar el diagnóstico de las disfunciones o averías en los equipos o sistemas, a partir de los síntomas detectados, información aportada por el usuario, información técnica e historial de la instalación......
Modalidad de trabajo: híbrido (presencial en oficina con 2 días de teletrabajo a la semana)... responsabilidades: elaboración de documentación técnica en tiempo estipulado... capacidad de análisis de proyectos... 000 € brutos/año según experiencia... ¿quieres formar parte de un equipo innovador y dinámico?......
Requisitos del puestoa quien buscamos: persona con formación en ingeniera informática, sistemas informáticos en red o similares... vlans), incluyendo switches, aps wifi, y vlans... experiencia en la administración de sistemas y aplicaciones de microsoft windows, servers, ad, gpo´s, office 365, sharepoint......