TÈCNIC/A DE LA UNITAT LEGAL (REF.: )
Descripción de la oferta de empleo
L'Institut està associat a un dels grans hospitals universitaris de l'àrea de Barcelona, l'Hospital Germans Trias i Pujol, i forma part del campus biomèdic de Can Ruti.
És un centre CERCA i també està acreditat com a centre d'excel·lència per l'Institut de Salut Carlos III (ISCIII), sent l'encarregat de coordinar la gestió de la recerca i l'estratègia científica del campus, treballant en estreta col·laboració amb els altres centres que s'hi ubiquen.
Actualment es precisa incorporar un/a tècnic/a en la Unitat Legal per assessorar jurídicament a la Institució.
ES REQUEREIX.
Estar en possessió de la llicenciatura/grau en dret.
Experiència de més de 5 anys com assessor/a jurídic/a, preferentment a una Institució de recerca o de l'àmbit públic Experiència en centres d'investigació o en institucions amb branca sanitària.
Formació complementària relacionada amb les funcions de la posició.
Domini de l'anglès, castellà i catal,parlat i escrit.
Es valorarà domini del francès.
Domini d'eines ofimàtiques.
Habilitat comunicativa i organitzadora, flexible amb autonomia de treball i responsable.
Capacitat de treball individual i en equip.
Es valorarà experiència en despatxos d'advocats de l'àmbit mercantil, civil i administratiu Es valorarà Màster oficial en Dret Sanitari.
Es valorarà estar col·legiat/ada al Ilustre Colegio de Abogados.
Es valorarà tenir reconegut pels òrgans competents de les Comunitats Autònomes o, en el seu cas, de l'Administració General de l'Estat, un grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100, o haver-se-li declarat en situació d'incapacitat permanent en grau total en una professió diferent a la docent, mitjançant Resolució de l'Institut Nacional de la Seguretat Social, sempre que tinguin la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques habituals del lloc de treball.
FUNCIONS.
Les tasques a portar a terme són.
Elaboració, negociació, revisió i seguiment de contractes de col·laboració amb empreses, acords de confidencialitat, DTA, MTA, contractes de llicència, drets de propietat i protocols, entre altres documents legals.
Aplicació del RGPD.
Assessorament al personal investigador de tots els aspectes legals i a les unitats d'administració.
Suport a la Unitat de finances.
Altres funcions inherents al lloc de treball S'OFEREIX.
Contracte indefinit.
Taxa de reposició , RD Llei de 28 de desembre.
Les retribucions brutes anuals inherents a la plaça objecte de la present convocatòria, seran fixades en funció de l'experiència aportada i les aptituds de la persona candidata, distribuïdes en 12 pagues.
Retribució flexible (tiquet guarderia).
Càpsules formatives a càrrec de la empresa.
23 dies de vacances + 5 dies personals anuals + 2 dies personals anuals per Setmana Santa + 2 dies personals anuals per Nadal.
Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel·lent amb el distintiu HRS4R.
PER MÉS INFORMACIÓ.
Per més informació consultar aquí PRESENTACIÓ DE SOL.
ICITUDS.
Les persones interessades han d'enviar carta de motivació explicant el seu interès en el lloc, el seu CV i contacte de 2 referències per correu electrònic a l'adreça seleccio(ELIMINAR)@igtp.
at.
NO ES CONSIDERARAN LES CANDIDATURES QUE NO INDIQUIN LA REFERÈNCIA DE L'OFERTA EN L'ASSUMPTE.
Les sol·licituds s'avaluaran d'acord amb els principis informadors i els objectius dels sistemes de provisió, seguint el procés descrit a continuació.
Avaluació curricular.
anàlisi del currículum vitae per valorar aspectes relacionats amb la formació, la trajectòria professional i l'experiència en posicions relacionades amb el lloc de treball objecte de selecció.
Entrevista personal.
un cop valorat el currículum, les persones seleccionades seran convocades a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i per valorar els aspectes relacionats amb l'experiència i les competències professionals.
Després d'una preselecció de les candidatures, s'entrevistarà a les que s'adaptin millor a la posició a cobrir.
TERMINI DE PRESENTACIÓ.
El termini de presentació de les sol·licituds finalitzarà el dia .
TÈCNIC/A DE LA UNITAT LEGAL (REF..
) (PDF Kb)
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 26/09/2024
- 25/12/2024
Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......
Procedimientos de toma de posesión de activos bajo gestión... redacción e interposición de demandas por impago de rentas, expiración de plazos, etc... ciudad: madrid desde temporing buscamos perfiles para cubrir la posición de manager legal en una importante empresa de gestión inmobiliaria ubicada en......
· realizar la gestión documental derivada de su actividad... para empresa de sistemas de seguridad especialista en proyectos, instalaciones y mantenimiento de sistemas de seguridad para infraestructuras críticas... salario bruto + 24,000 € requisitos del puesto ciclo superior de formación en áreas relacionadas......
Buena actitud y orientación a la identificación de oportunidades de promoción y de trabajos con empresas... operaciones en el laboratorio: procesos de recubrimiento superficial, técnicas de análisis y seguimiento de acciones de calidad... ain, asociación de la industria navarra, asociación de empresas......
En dependencia de la dirección comercial, se encargará de conseguir una óptima gestión y tramitación de los pedidos desde la solicitud y realización de las ofertas, hasta su facturación y abono, dando soporte a cliente internacional y al equipo comercial en cualquiera de estas fases......
Experiencia en funciones de técnico en oficina técnica y de jefe de obra... obra: organización de obra: planificar, coordinar y controlar los procesos productivos de obra para alcazar objetivos económicos, de calidad y de plazos... entrega de obra y seguimiento de la fase post-venta requisitos del puesto......
Realización de acciones de marketing... control de versiones... selección de elementos de compra de entre los elementos aprobados... orientado a la consecución de los objetivos del departamento de ventas... valorable conocimientos de diseño de máquinas de pesaje, etiquetado y dosificación......
Gestión de una cartera de proyectos... objetivo: mejorar la eficiencia y la eficacia de la gestión de proyectos en la organización, promoviendo laestandarización, apoyo y control en todos los proyectos... elabora planes de trabajo detallados, calendarios, estimaciones de proyectos, planes de recursose......
Formar parte de la unidad de i+d+i, diseño y desarrollo de proyectos... disponibilidad de vehículo... redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... apoyar en la identificación de oportunidades de colaboración......
Capacidad de organización... gestión documental de la maquinaria adquirida para dichos proyectos... ambiente de trabajo dinámico y colaborativo... en turboiber elevación, estamos buscando un/a gestor/a de proyectos junior para realizar el proceso de planificación, coordinación y supervisión de los proyectos......