TÈCNIC/A DE LICITACIONS I SUBVENCIONS
Descripción de la oferta de empleo
Volem que formis part d’un gran equip! Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.
A Doble Via estem buscant dos Tècnics/ques de Licitacions i Subvencions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’UNEs i caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
- Sant Cugat.
20h a la setmana.
- Granollers.
30h a la setmana.
Les funcions principals seran.
Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
Mantenir actualitzades i arxivades les plantilles, i documents tipus per a la presentació a licitacions i/o subvencions.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).
Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, tant als DUNE, persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats/des.
A demanda dels i les DUNE, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció d’DUNE, qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte).
Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa.
pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.).
Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.
Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu a la carpeta CONTRACTES CLIENTS i reportar a la Responsable d’Administració de Clients i als i les DUNEs la recepció de pressupostos i contractes aprovats.
Cobrir l’assistència a obertures de pliques, a demanda de la DUNE.
Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....).
Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat.
Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per UNES.
Requisits.
Cicle de grau superior d’administració, o estudis universitaris en administració d’empresa o dret o acreditació de competències professionals.
Experiència mínima d’un any en posicions similars.
Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
Nivell C de català.
Oferim.
20h/s o 30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
Possibilitats d'1 dia de teletreball.
Contracte indefinit.
SBA.
€ a jornada completa.
Requisits tècnics.
Cicle de grau superior d’administració, o estudis universitaris en administració d’empresa o dret o acreditació de competències professionals.
Experiència mínima d’un any en posicions similars.
Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
Nivell C de català.
Es valorarà.
Experiència en gestió de licitacions i subvencions.
Formació complementaria en administració i dret administratiu.
Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat i/o en documentar processos i instruccions de gestió.
Experiència i formació en economia social i solidaria, especialment en cooperatives.
Carnet de conduir i vehicle propi Competències.
Autonomia i proactivitat.
Gestió de l'estrès.
Planificació i organització.
Iniciativa i impuls.
Treball en equip.
Habilitats de comunicació.
Empatia i assertivitat.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 30/12/2024
- 30/03/2025
· realizar la gestión documental derivada de su actividad... seleccionamos profesionales h/m, para los servicios de instalación, programación, puesta en marcha y mantenimiento de instalaciones de sistemas de seguridad (accesos, cámaras, pci) ofrecemos contrato indefinido y coche para servicio......
Alta motivación... habilidad comunicadora... otros datos del puesto requisitos mínimos carnet de conducir... realización de acciones de marketing... capaz de coordinar y gestionar un proyecto... especialmente nivel avanzado de excel... apoyo a proveedores de subcontratación... buena redacción......
Seleccionamos ingenieros/as con capacidad técnica, de análisis y decisión, para formar parte del departamento de i+d... apoyar en la identificación de oportunidades de colaboración con entidades del sector industrial... gestión de documentación técnica visita a instalaciones de clientes y participación......
Capacidad de organización... capacidad de aprendizaje en diferentes áreas técnicas... otros datos del puesto¿qué ofrecemos? contrato indefinido... carnet de conducir b1 y vehículo propio... en turboiber elevación, estamos buscando un/a gestor/a de proyectos junior para realizar el proceso de planificación......
Perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial o ingeniero técnico industrial... descripción: especialista en instalaciones eléctricas en plantas de tratamientos......
Ayudar a gestionar el suministro y almacenamiento de los materiales y equipos, definiendo la logística asociada y controlando existencias... posibilidad de realizar convenio de prácticas con centro formativo... ayudar a desarrollar intervenciones de mantenimiento atendiendo a la documentación técnica......
Requisitos del puesto formación profesional en: mantenimiento, mecánica o afines... ayudar a gestionar el suministro y almacenamiento de los materiales y equipos, definiendo la logística asociada y controlando existencias... posibilidad de realizar convenio de prácticas con centro formativo......
Elaboración de diagramas de gantt con microsoft project... manejo de power point y excel... gestión de equipos de personas... gestión de comunicaciones con clientes y equipo... ubicación: valencia... beneficios adicionales: incentivos por productividad... 000 € brutos/año según experiencia......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar a una persona para trabajar en nuestro......
Ejecutar el mantenimiento preventivo y realizar actualizaciones de software, parches de seguridad y copias de seguridad de manera regular, para garantizar el funcionamiento continuo y seguro de los sistemas y la protección de los datos, tanto en equipos de usuarios como en servidores......