TÈCNIC/A DE LICITACIONS I SUBVENCIONS A SANT CUGAT
Descripción de la oferta de empleo
Volem que formis part d’un gran equip! Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic.
Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.
A Doble Via estem buscant un/a tècnic/a de gestió de licitacions i subvencions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’àrea i caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
Les funcions principals seran.
Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases.
presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
Preparar la part de solvència econòmica consultant directament de l’arxiu de facturació de clients, la relació de serveis i imports facturats (expert/a en taules dinàmiques).
Donar d’alta a les plataformes de presentació a licitacions, les persones responsables del projecte i a si mateix, per tal de rebre totes les notificacions al respecte.
Descarregar i omplir les dades bàsiques de tota la documentació a presentar per tal d’arxivar i notificar als interessats/des.
A demanda de cada àrea, preparar, emplenar i presentar la documentació administrativa dels concursos i gestionar la presentació i arxiu de licitacions (la proposta tècnica i la proposició econòmica les facilita la direcció de cada àrea, qui, conjuntament amb gerència, donen l’ok per a la signatura del contracte).
Responsable del seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa.
pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.).
Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.
Arxivar els contractes i plecs i expedients de serveis en actiu i reportar a la Responsable d’Administració de Clients, la recepció de pressupostos i contractes aprovats.
Cobrir l’assistència a obertures de pliques, a demanda de l'àrea.
Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
Suport en la presentació d’instàncies i signatura de documents amb certificat digital relatius a Clients (alta de proveïdors, presentació de pressupostos, aportació de documentació per canvis en les adjudicacions.....).
Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
Detecció i derivació de noves oportunitats per tal de donar avís a les direccions d’unitat.
Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica.
Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin.
Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per àrees.
Requisits.
Grau en administració d'empreses i molt valorable formació complementària en l'àmbit social.
Formació en Pedagogia o Sociologia.
Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions.
Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel (taules dinàmiques).
Nivell C de català.
Oferim.
20h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
Possibilitats d'1 dia de teletreball.
Contracte indefinit.
SBA.
€ a jornada completa.
Requisits tècnics.
Grau en administració d'empreses i molt valorable formació complementària en l'àmbit social.
Formació en Pedagogia o Sociologia.
Experiència mínima de 2 anys en gestió de licitacions i subvencions.
Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel (taules dinàmiques).
Nivell C de català.
Es valorarà.
Experiència en gestió de licitacions i subvencions.
Experiència i formació en sistemes de gestió de la qualitat i/o en documentar processos i instruccions de gestió.
Experiència i formació en economia social i solidaria, especialment en cooperatives.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Competències.
Autonomia i proactivitat.
Gestió de l'estrès.
Planificació i organització.
Iniciativa i impuls.
Treball en equip.
Habilitats de comunicació.
Empatia i assertivitat.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 03/01/2025
- 03/04/2025
Técnico/a frigorista - sant vicenç dels horts, barcelona - 1220565ciudad: barcelona desde temporing seleccionamos a un/a técnico/a frigorista para un obrador de pan ubicado en sant vicenç dels horts, barcelona... contrato inicial 3 meses por ett, con posibilidad de incorporación a la empresa... com/?response_id=7dc00dc9e3a49bd8dcea12ff86e98d97requisitos......
· realizar la gestión documental derivada de su actividad... ) · realizar los mantenimientos preventivos/correctivos de los proyectos de seguridad y protección contra incendios asignados, así como sus equipamientos adicionales (servidores, switches de comunicaciones, etc... salario bruto + 24,000 € requisitos......
Apoyo a proveedores de subcontratación... persona ordenada y metódica... atención a clientes en fase de venta... capaz de asimilar nuevas técnicas y tecnologías de equipos... dominio de las herramientas de ofimática, erp y crm... capaz de coordinar y gestionar un proyecto... habilidad comunicadora......
Persona reflexiva, metódica, detallista... disponibilidad de vehículo... apoyar en la identificación de oportunidades de colaboración con entidades del sector industrial... redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la......
Preparar las propuestas técnicas y documentación asociada (planos, cálculos, etc... carnet de conducir b1 y vehículo propio... incorporación inmediata... ¡únete a nosotros y conviértete en parte de un equipo excepcional!... valorable software estructuras (stp, ifc)... gestor/a de proyectos con formación......
Oportunidad laboral de farmacéutico/a sustituto/a en el baix llobregat (esplugues) farmacia sant joan de déu - finestrelles, ubicada en un barrio familiar junto al hospital sant joan de déu, busca farmacéutico/a con experiencia... oportunidad de desarrollo profesional en un entorno dinámico......
Otros: se valorará nivel de inglés b1 o superiorrequisitos del puestoingeniero industrial con 2 años de experiencia... se valorará experiencia en el campo de las energías renovables... perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de......
Ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... ayudar a desarrollar intervenciones de mantenimiento atendiendo a la documentación técnica y condiciones de los equipos o sistemas... distribuciones proinla, empresa del sector textil con experiencia y proyección......
Ayudar en el montaje, instalación, puesta en marcha y reparación de equipos industriales... ayudar a desarrollar intervenciones de mantenimiento atendiendo a la documentación técnica y condiciones de los equipos o sistemas... posibilidad de realizar convenio de prácticas con centro formativo......
Idiomas: español, catalán (deseable)... elaboración de planes de obra con microsoft project... ¿quieres formar parte de un equipo innovador y dinámico? ¡envía tu cv y únete a nosotros hoy! ✍️ requisitos del puesto requisitos: graduado o licenciado en ingeniería o arquitectura... ubicación: valencia......