Ver oferta completa

TÈCNIC/A DE SUPORT D’INFORMÀTIC/A (IT) (REF. )

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

El CREAF precisa incorporar un tècnic informàtic o una tècnic informàtic, per formar part de la plantilla del Departament de Tecnologies de la Informació (IT) del centre.
S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h.
setmanals), amb incorporació immediata, i s’ofereix un salari de € bruts anuals.
L’oferta és d'acord amb l'anunci publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 20 de desembre de amb número.
, del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) i es fan públiques les bases de la convocatòria per aquesta posició de personal de Suport a la Recerca per a la seva provisió per concurs de mèrits.
TASQUES A REALITZAR - Suport informàtic al personal i usuaris/àries del centre.
Gestió i resolució de les incidències informàtiques rebudes.
Instal·lació i configuració de l'equipament informàtic.
Instal·lació del programari requerit.
- Tasques de supervisió i manteniment de la infraestructura informàtica de centre.
Administració de la infraestructura de xarxa pròpia del centre (routers, firewalls, switchos i Access Points).
Administració dels servidors on-premise i al nùbol.
Administració i gestió del domini i serveis del Directori Actiu.
- Administració dels serveis corporatius de Microsoft 365 i gestió de les llicencies necessàries.
- Suport als usuaris dels serveis corporatius de Microsoft 365 (correu electrònic, OneDrive, Sharepoint, Teams i altres serveis de la plataforma).
- Participació en el procés de desenvolupament i d'implementació de tecnologies, eines i recursos digitals que permetin optimitzar els processos de treball del centre.
REQUISITS NECESSARIS Cicle formatiu de Grau Superior en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIX).
Experiència demostrable mínima de 3 anys en departaments de Tecnologies de la Informació (IT) en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA), centres tecnològics o universitats públiques.
Coneixement i experiència a l'àrea de suport i atenció a usuaris/àries i aplicacions de gestió d'incidències (Helpdesk).
Experiència en l’administració, gestió i monitorització de dispositius de xarxa (routers, firewalls, switchos i Access Points).
Experiència en administració de sistemes operatius Windows, Linux i macOS en versions d’escriptori i servidor.
Coneixement i experiència en l’administració i gestió de servidors cloud.
Experiència en l’administració i gestió dels serveis corporatius de Microsoft 365 (correu electrònic, OneDrive, Sharepoint, Teams i altres serveis de la plataforma).
Nivell mig/alt d'anglès demostrable.
Bilingüe castellà/català.
CONDICIONS VALORABLES Coneixement i experiència en l’administració i gestió d’incidències amb la plataforma ITSM FreshService.
Coneixement i experiència en l’administració i gestió de plataformes de monitorització de xarxes i servidors, com Total Network Monitor.
Experiència en la gestió i implementació de productes de la suite Adobe Creative Cloud i el seu llicenciament.
Coneixement i experiència en l’administració de plataformes de gestió corporatives ERP (Enterprise Resource Planning), com A3ERP o Fundanet.
Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb iniciativa.
Capacitat de treballar en equipEs prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ 1.
Admissió de candidatures.
els/les candidats/tes hauran d'inscriure’s a l'oferta de treball, amb un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 15 de desembre de .
No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
2.
Preselecció.
determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.
Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts.
Per a l'obtenció d'aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats.
- Titulacions acadèmiques.
15% - Formació i perfeccionament.
5% - Experiència professional.
30% - Coneixement de llengua catalana.
5% - Coneixement d'anglès.
5% - Proves selectives (si escau) i entrevista.
40% 3.
Selecció.
valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.
4.
Decisió final.
en cas de trobar-se la persona adequada, se li comunicarà formalment la seva elecció a través de correu electrònic.
Comitè de selecció.
• Joaquim Escobar Prats, com a Gerent.
• Cristina García López, com a Cap de Gestió de Projectes (Post-award).
• David Morales Duran, com a Responsable de Servei Jurídic.
OFERTA EN PDF
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 2357485€ - 2357485€
Fecha de publicación
  • 06/12/2024
Fecha de expiración
  • 06/03/2025
Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

High motivation for helping customers and it curiosity, basic technical understanding... be a true ambassador by empowering our customers to build their online success! dive deep into the world of it by polishing your technical expertise daily... do you think that customers deserve more than just support......

Técnica/o actividades dirigidas
Wellnessjob

Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......

Coordinador/a Desarrollo equipos IT
Horizon Neulogy

Coordinación de equipos avanzado- programación... ayudar a responsable de área en labores de coordinación equipo interno/externos (analizar, seguimiento y asignación de tareas, dailys, coordinar entradas nuevos miembros…)realizar labores de desarrollos... atender incidencias puntuales fuera de horario......

Técnica de mantenimiento instalaciones cctv, accesos y pci
Ats (www.altatecnologia.es)

Para empresa de sistemas de seguridad especialista en proyectos, instalaciones y mantenimiento de sistemas de seguridad para infraestructuras críticas... seleccionamos profesionales h/m, para los servicios de instalación, programación, puesta en marcha y mantenimiento de instalaciones de sistemas de......

Investigador/a en materiales y/o metalurgia, ref.: 24086
Asociación de industria navarra

Operaciones en el laboratorio: procesos de recubrimiento superficial, técnicas de análisis y seguimiento de acciones de calidad... contrato indefinido con período de prueba de 6 meses... buena actitud y orientación a la identificación de oportunidades de promoción y de trabajos con empresas......

Asistente de Ventas - ADV con Francés, Ref.: 24060
Asociación de industria navarra

Gestionar y realizar seguimiento de los pedidos desde su recepción hasta su expedición y entrega a cliente: recepción y registro de preparación de pedidos, selección, organización y seguimiento de empresa de transporte, tramitación de documentación necesaria en casos de exportación, coordinación con......

enfermeras - servicios varios - reino unido
Cpl Healthcare

Is fatigue the only thing progressing in your career? it does’nt have to... and if cambridge university looks good on any cv, it is not just that that makes us the right choice for you... working in a 'major trauma centre' comes with a variety that will get you to see it all and make you the best nursing......

Ingeniero mecatrónico
Veserkal

Realización de acciones de marketing... control de versiones... selección de elementos de compra de entre los elementos aprobados... valorable conocimientos de diseño de máquinas de pesaje, etiquetado y dosificación... conocimientos básicos de plc’s... definición técnica de las necesidades de los clientes......

Ingeniero Mecánico / Ingeniero en Tecnologías Industriales
Centro Tecnológico del Metal de la Región Murcia

Disponibilidad de vehículo... formar parte de la unidad de i+d+i, diseño y desarrollo de proyectos... gestión de documentación técnica visita a instalaciones de clientes y participación en reuniones para análisis de especificaciones de diseño... redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración......

Administrador/a de Sistemas Multiplataforma
Colomina

Nivel intermedio de inglés... apoyar en la gestión de proyectos, participando en proyectos de tecnología de la información, como actualizaciones de infraestructura, migraciones de sistemas y despliegue de nuevas tecnologías... experiencia mínima de entre de 5 y 6 años... capacidad de resolución de problemas......