TÈCNIC/A PRL
Descripción de la oferta de empleo
Les responsabilitats generals es determinar, estructurar i executar l’activitat preventiva de les diferents unitats de negoci del grup, així com la gestió i coordinació de totes les activitats relacionades amb la coordinació d’activitats empresarials a nivell intern i extern, així com la gestió del Departament., tot conjuntament i sota les directrius del tècnic actual de PRL i Departament de RRHH.
FUNCIONS.
Planificació de l’activitat preventiva de les diverses empreses del grup, des de la detecció de noves necessitats d’avaluació i actuació, com també la revisió i adequació de les vigents a les dinàmiques d’evolució de l’activitat de cada una de les referides empreses.
Supervisió i revisió dels Plans d’emergència de cada una de les empreses.
Acompanyament al Tècnic de Prevenció del servei aliè en les visites i necessitats de suport per tal de complir el previst en el punt anterior.
Creació i Confecció d’ informació obligatòria respecte dels riscos laborals per cada lloc de treball que hi ha en cada empresa del grup.
Tenir la documentació al dia de les instruccions de tota la maquinària que tenim i emergències, com són els manuals d’utilització, Declaracions CE, adequació de les màquines al Reglament (és a dir si compleixen mesures de seguretat).
Aquesta informació que elabora, ha d’ entregar-la i que li signin tots els treballadors, inclòs els de ETT o/i als que anem donant d’alta.
Comunicar al treballador els riscos del lloc de treball i les accions preventives que s’ han d’ aplicar segons l’avaluació de cada lloc de treball, amb especial èmfasis a la maquinària que es faci servir, plans de contingències, emergències, etc...
amb el suport del tècnic del Servei de prevenció extern.
Control de la seva entrega i registre de comunicacions.
Tenir la documentació CAE (Coordinació d’Activitats Empresarials) al dia.
Recepció de treballadors (plantilla o ETT).
dóna d’ alta cada treballador de plantilla o de ETT i li fa signar tot l’ equip de treball que li dona, els EPIS (equip de protecció), li assigna taquilla i l’ informa per escrit dels riscos laborals.
Gestió de la Formació relacionada amb la Prevenció de Riscs de tota la plantilla de grup, amb el suport de l’àrea de desenvolupament del Departament de RRHH.
Elaboració d’informes investigació i seguiment d’accidents.
Confecció del document d’ investigació de l’accident per saber-ne les causes, prendre les mesures correctores necessàries perquè no torni a passar, informant a tots els treballadors que s’hi puguin veure afectats, segons requereix la llei.
Amb el suport i control del Departament RRHH/Gestoria Laboral Realització de proves antidòping Compra, entrega i control de l’estat o millora dels EPIS i de la roba de treball.
Control de l’estoc de tots aquests productes.
Control de la roba laboral externa que s’entrega als treballadors de l’empresa, coordinació amb proveïdor de la mateixa i amb el departament de bugaderia propi de l’empresa.
Gestió de les Revisions mèdiques Control de maquinària Control extintors, bies, polsadors, plaques...
Seguiment de les revisions periòdiques establertes.
Control de la centraleta d’alarmes de les instal·lacions de grup Control farmacioles.
ha de tenir les farmacioles necessàries per a cada empresa i correctament abastides.
Control entrades i sortides dels vestidors de les empreses del grup.
Control dels productes de neteja.
tenir les instruccions i fitxes tècniques de cadascun i informar a cada treballador dels riscs, per donar-los les proteccions que calguin.
Imprescindible Formació Tècnic intermig PRL, òptim amb CFGS en PRL Domini d'eines informàtiques Disponibilitat per treballr dissabtes (cada 15 dies) Experiència en posició similar (industrial, servei de prevenció aliè) de 2-3 anys Català i castellà parlats i escrits correctament Preferible Residència a la comarca de LA SELVA o comarques limítrofes Disposar de carnet de conduir B1 i vehicle propi S'ofereix Lloc de treball estable en empresa en expansió Restribució negociable segons perfil
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Implementar y evaluar la normativa prl... comprobar que se cumpla la normativa de prl... ciudad: barcelona funciones: desde temporing seleccionamos un/a administrativo/a de prl para importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... requisitos: - cfgs o grado universitario en prevención... com/?response_id=8b2fb06e0fbd3eac424f441aa2024fcc......
Wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales... ubicación: zona les glorias buena remuneración unos 613,45€ aproximadamente......
· realizar la gestión documental derivada de su actividad... horario habitual 7 a 15 h -- 8/16 funciones con carácter general: · realizar la instalación, configuración y puesta en marcha de los proyectos de seguridad y protección contra incendios asignados, así como sus equipamientos adicionales (servidores......
Inglés: nivel avanzado... conocimientos básicos de plc’s... atención a clientes en fase de venta... realización de acciones de marketing... creación de documentos de análisis de las diferentes acciones comerciales (ofertas, competencia, nuevos clientes, etc... capaz de coordinar y gestionar un proyecto......
Apoyar en la identificación de oportunidades de colaboración con entidades del sector industrial... ofimática avanzada... proactiva, determinada y resuelta... seleccionamos ingenieros/as con capacidad técnica, de análisis y decisión, para formar parte del departamento de i+d... otros datos del puestopersonalidad......
Otros datos del puesto¿qué ofrecemos? contrato indefinido... gestión documental de la maquinaria adquirida para dichos proyectos... la persona estará en contacto con clientes y proveedores nacionales e internacionales, por lo que es imprescindible hablar inglés de forma fluida... rango salarial: 25......
Requisitos del puestorequisitos mínimos: formación técnica o profesional en arquitectura técnica, ingeniería de edificación o áreas relacionadas... conocimientos en procesos constructivos, materiales y técnicas de pintura... ser bilingüe en catalán y castellano... funciones principales: asesoramiento......
Requisitos del puesto: se requiere, experiencia demostrable en el sector... carnet de conducir... empresa de protección contra incendios ubicada en leganés, selecciona técnico en protección contra incendios, mantenimientos, instalaciones, puesta en marcha, correctivos... se valorará formación adicional......
Curso prl básico50h-60h... requisitos del puestorequisitos: carné de conducir “c” curso prl 20h / 6h de aparatos elevadores... mantenimiento del equipo en perfectas condiciones de uso, para la prestación de un servicio óptimo... otros datos del puestose ofrece: formar parte de una de las empresas más......
Curso prl básico50h-60h... (oficial expedido por el ministerio de industria) curso prl 20h / 6h de aparatos elevadores, deseable... mantenimiento del equipo en perfectas condiciones de uso, para la prestación de un servicio óptimo... requisitos del puestorequisitos: carné de conducir “c” carné profesional......