ACCOUNT MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
With a strong focus on R&D, we established ourselves as a key player in the creation of advanced solutions by combining electronic and mechanical engineering.
We design and manufacture our own products, which allows the company to maintain full control over quality and innovation.
With a global presence, we have subsidiaries in Italy, the United States, Mexico, Brazil, China, India, Morocco and Japan, and distributes its products to over 70 countries.
We are looking for an Account Manager who will increase the presence of products in the markets under their responsibility, achieving the best possible profitability and opening new customers.
ESSENTIAL TASKS Analyze current markets and explore opportunities in new ones.
Lead and nurture commercial relationships in assigned markets, managing the customer portfolio through visits, identifying needs, and detecting business opportunities.
Propose and implement an annual business plan.
Assess and offer tailored solutions to secure sales contracts with new clients by aligning products and projects with their specific needs.
Oversee project execution to ensure commitments to customers are fully met, maintaining a high standard of service and satisfaction.
PROFILE REQUIRED Degree in Business Administration, Economics, Engineering or similar.
At least 4 years of experience in a similar position.
High level of both oral and written English.
Valuable other languages (German, Japanese) Proactive, with strategic thinking, strong problem-solving skills, creativity, and effective decision-making.
Skilled at working autonomously and collaboratively, excelling in relationship management, negotiation, and communication with key clients.
WHAT WE OFFER Join a Thriving Company.
Work for a rapidly growing and strategically positioned company.
Flexible Work Schedule.
Enjoy flexible working hours and the option for a Friday afternoon off.
Hybrid Work Model.
Experience a hybrid work environment that combines office and remote work.
Customizable Benefits Package.
Take advantage of a flexible payment plan that includes options such as kindergarten support, education benefits, transport allowances, gourmet vouchers, or medical insurance.
Dynamic Team Environment.
Collaborate in active work environment alongside a team of highly qualified and dedicated professionals.
Inclusive Culture.
Thrive in an inclusive culture that values diversity, where all individuals, regardless of background, gender, sexual orientation, abilities, or gender identity, feel respected and valued.
If you are interested in joining our DOGA team, do not hesitate to apply.
We will be happy to talk to you!
Detalles de la oferta
- DOGA
- Sin especificar
- 14/04/2025
- 13/07/2025
Nuestro cliente, una empresa líder en el sector del igaming, está buscando un vip manager para sus oficinas de sant cugat en barcelona... como vip manager serás responsable de identificar nuevos clientes de alto potencial, así como establecer y desarrollar las relaciones con clientes de alto valor existentes......
Necesitamos un community manager habilidoso con una sólida formación en diseño gráfico y dominio de illustrator y photoshop... ¡estamos contratando: community manager con experiencia en artes gráficas! ubicación: barcelona - presencial descripción del puesto: buscamos a una persona talentosa para unirse......
Nuestro cliente, una empresa líder en el sector del igaming, está buscando un vip manager para sus oficinas de sant cugat en barcelona... como vip manager serás responsable de identificar nuevos clientes de alto potencial, así como establecer y desarrollar las relaciones con clientes de alto valor existentes......
Requisitos del puestocurrently, we are on the lookout for a visionary store manager who embodies the essence of our brand – someone who can seamlessly blend the art of salesmanship with the science of team motivation... our luxury sport brand stands as a beacon of sophistication in a world where style......
Confidencial cuenta con una posición como supply chain manager para optimizar la cadena de suministro para garantizar la eficiencia en la distribución de productos y la satisfacción del cliente... analizar y optimizar los procesos de logística y distribución... funciones: coordinar la cadena de suministro......
Involve rh cuenta con una posición como community manager para crear y mantener una comunidad online activa y comprometida, gestionando la presencia de la marca en redes sociales y generando interacción con los seguidores... 000,00 € eur por mes bruto jornada laboral: de lunes a viernes modalidad: presencial......
¿qué estamos buscando? un/a property manager para responsabilizarse de la gestión de los activos inmobiliarios asignados, controlando la gestión operativa y prestando apoyo en la gestión financiera del inmueble, así como supervisando todos los servicios, operaciones y funciones acordadas en el mandato......
Descripción del puesto: buscamos un community manager estratégico y altamente proactivo, con experiencia en la gestión de redes sociales y habilidad para crear contenido de alto impacto, aplicando edición multimedia y herramientas de inteligencia artificial... conocimiento avanzado en creación de estrategias......
Buscamos community manager con experiencia marketing digital y comunicación en redes sociales, publicación de contenido y campañas... se valorarán conocimientos de: fotografía, edición de video, wordpress, comunicación... otros datos del puestoofrecemos contrato a jornada parcial 3 o 4 mañanas por semana......
¡únete a nuestro equipo!estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... requisitos del puestorequisitos: * experiencia previa en gestión de documentación y tareas administrativas......