ADJUNT/A A GERÈNCIA
Descripción de la oferta de empleo
La persona seleccionada serà responsable d'assistir en la planificació, coordinació i supervisió de diverses activitats administratives i operatives, donant suport a la presa de decisions estratègiques per al creixement i l'eficiència de l'empresa.
Les seves principals funcions seran.
-Col·laborar amb Direcció en l'elaboració i execució de plans estratègics.
-Coordinar i supervisar projectes i operacions diàries, assegurant el compliment d'objectius.
-Elaborar informes de rendiment i anàlisi de mercat per donar suport a la presa de decisions.
-Gestionar la comunicació interna i externa de l'empresa.
-Col·laborar amb els diferents departaments (vendes, màrqueting, servei tècnic) per assegurar una integració efectiva.
-Realitzar estudis de viabilitat per a nous productes i serveis.
-Participar en la planificació d'esdeveniments i activitats de promoció.
-Mantenir-se actualitzat sobre tendències i regulacions del sector agrícola i de maquinària.
Es requereix.
- Persona propera, amb motivació per formar part a llarg termini d'un projecte del sector de la maquinària agrícola.
- Habilitats analítiques i de resolució de problemes.
- Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en equip.
- Dominis d'eines informàtiques i programari de gestió empresarial.
S'ofereix.
- Oportunitat de creixement professional en un entorn dinàmic.
- Salari competitiu.
- Ambient de treball col·laboratiu i enfocat en la innovació.
- Vehicle d?empresa.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 31/10/2024
- 29/01/2025
La zona de la que te encargarás será el vallès occidental, realizando visitas a atención primaria, especialistas y farmacias... desarrollo personal y profesional... planificar con el soporte de la gerencia de área, las rutas, visitas y actividad diaria para alcanzar los objetivos definidos......
La persona que se incorpore tendrá como objetivo el apoyo al departamento técnico colaborando en las siguientes tareas:seguimiento y control de los contratos de mantenimiento de la compañía... elaboración y gestión de planes de mantenimiento... orientación al cliente esforzándose por conocer y resolver......
Revisar y analizar los estados financieros para identificar posibles errores o discrepancias... sap, quickbooks) experiencia en conciliaciones bancarias manejo de impuestos y declaraciones fiscales capacidad para elaborar informes financieros destreza en cálculos numéricos conocimiento en normativas......