ADMINISTRATIU/VA DE GESTIONS I ATENCIÓ AL CLIENT
Descripción de la oferta de empleo
Quina seria la teva missió a l’empresa?
Sota la supervisió del/la responsable del departament, la persona seleccionada haurà d'encarregar-se de:
Rebre, processar i verificar les comandes amb els proveïdors.
Garantir que els proveïdors compleixin amb els terminis, quantitats i condicions acordades.
Mantenir actualitzades les dades de comandes i inventari en el sistema.
Gestiionar i resoldre problemes relacionats amb retards, errors en les entregues o qualitat dels productes.
Actuar com a punt de contacte entre l'empresa i els proveïdors per a resoldre conflictes.
Què s’ofereix?
Contracte estable amb incorporació directe per empresa.
Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu en un equip compromès.
Horari: Jornada completa de dilluns a divendres amb entrada flexible de 7:00h a 9:00h (mitja hora per dinar).
Estabilitat laboral en una empresa consolidada.
Retribució negociable segons la experiència aportada entre 21.000 - 24.000 anuals.
Detalles de la oferta
- MARLEX
- 24/12/2024
- 24/03/2025
Jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para el intercambiador de avenida america... grupo serveco vigilancia y servicios somos una empresa especializada en ofrecer servicios de vigilancia, control de accesos, coordinación de eventos......
Dinamisme i autonomia... amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius... capacitat de coordinació i treball......
Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat i estudiants en pràctiques... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants en......
De dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... de dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......
Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......
Horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... se cerca una persona amb ganes de treballar i aprendre, amb do de gent, que li agradi conduir, i una mica manetes... es troben en cerca d´una persona......
Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... cerquem assessora comercial per la captació de clients... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic i familiar... sou fix + comissions requisitos......
Tasques de neteja de comunitats de veins i oficines... castella parlat i entes... otros datos del puesto-imprescindible carnet de conduir i vehicle propi... zona de treball: montornes, montmelo, vilanova del valles i rodalies... residencia habitual prop de montornes del vallesrequisitos del puestoexperiencia......