Ver oferta completa

ADMINISTRATIVO/A - CUSTOMER SERVICE (TEMPORAL)

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

El/la Administrativo/a - Custome Service se encargará de:
Dar apoyo al departamento de Customer Care y After Sales.
Report al director del departamento.
Tareas administrativas.
Seguimiento de las peticiones.
Gestionar facturas.
Gestión de nuevos contratos.
Contacto con clientes y proveedores. El/la Administrativo/a - Custome Service requiere de:
Experiencia mínima de 1 año en un departamento de administración.
Residencia en Barcelona.
Muy buena actitud.
Inglés B2 (se usará a nivel escrito)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Page Personnel ETT
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 16/10/2024
Fecha de expiración
  • 14/01/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Controller Financiero (contrato temporal por sustitución)
Talent search people

Te interesa trabajar con un contrato temporal por sustitución... otros datos del puestoofrecemos:-contrato temporal por sustitución (al menos nueve meses)... jornada laboral completa de lunes a viernes con entrada flexible entre 7:00h y 9:00h... desde talent search people estamos seleccionando a un/a......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Médico/a Pozuelo temporal turno tarde
Amavir

Actualmente en nuestra residencia amavir de pozuelo precisamos incorporar a un/a médico/a para un puesto temporal con la siguiente jornada: - puesto temporal turno de tarde de lunes a viernes de 15 a 22 horas + guardia en sábado o domingo de 24 horas cada 15 días imprescindible titulación homologada......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

Médico/a Amavir Usera _temporal turno tarde
Amavir

Puesto temporal de lunes a viernes en turno de tarde de 14 a 22 horas... imprescindible titulación homologada y colegiación al corriente de pago en el colegio de médicos de madrid... requisitos del puestotitulación homologada permiso de trabajo en vigor colegiación al corriente de pago......

Entrenador personal para septiembre y baja temporal
Unlimited Entrenamiento y Salud

Se busca entrenador personal y de grupos reducidos con experiencia en el sector y titulación relacionada... el mes de enero sería necesario ampliar a 40h para cubrir baja por paternidad tipo de puesto: media jornada, indefinido sueldo: a partir de 325,00€ a la semana horas previstas: 37 a la semana beneficios:......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......