Ver oferta completa

BACK OFFICE DOCUMENTAL AMB ANGLÈS

Descripción de la oferta de empleo

Des d'Etalentum, actualment estem cercant per empresa tecnològica mèdica del Vallès Oriental un/a administratiu/va amb un alt nivell d'anglès.
Les funcions principals seran.
- Gestió documental de l'empresa, assegurant-ne l'ordre i actualitzant la documentació rellevant.
- Mantenir relacions amb clients internacionals, gestionant les comunicacions amb un alt nivell d'anglès.
- Suport al departament comercial i al departament de qualitat en tasques administratives i operatives.
Exemples de tasques.
- Ajudar a passar una ISO o una auditoria.
- Redacció d'emails i documents (en castellà i anglès).
- Preparar documents.
per registres, contractes, etc.
- Preparar reunions i fer actes de reunions.
Requisit Indispensable.
- Residencia al Vallès Oriental.
Competències Personals.
- Pro activitat i iniciativa per gestionar tasques de manera eficient.
- Excel·lents habilitats de comunicació - Capacitat per treballar en equip i adaptar-se a diferents situacions.
- Capacitat analítica i resolutiva.
- Persona pràctica i organitzada.
Horari de treball.
Horari flexible, amb un inici entre les 8.
i les 9.
.
Pausa de dinar de 30 minuts aproximadament.
Exemple d'horari.
de 8.
a i de a .
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 31/10/2024
Fecha de expiración
  • 29/01/2025
Back End Developer Team Lead (PHP)
Triskel Consulting

This position can sit in malta office or remote (b2b agreement) for as long as the time zone is within +/- 2h cet... cultivating a culture of ownership, collaboration, and a shared passion for delivering quality products... responsibilities: recruiting, coaching, mentoring, providing feedback, and continuously......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1213086
Temporing

Lavar a mano artículos específicos según sea necesario... cargar y descargar el lavavajillas... competencias: ser una persona organizada, planificada, con iniciativa y capacidad para trabajar bajo presión... garantizar la limpieza completa de la cocina, incluyendo azulejos, mesas, extractores y demás......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1240514
Temporing

Lavar a mano artículos específicos según sea necesario... cargar y descargar el lavavajillas... competencias: ser una persona organizada, planificada, con iniciativa y capacidad para trabajar bajo presión... funciones:- limpiar y mantener la vajilla, cristalería y cubertería en perfectas condiciones......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Amb títol de director/a d’activitats de lleure... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... ocasionalment treball en cap de setmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en risc social: anàlisi de necessitats......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... ocasionalment treball en cap desetmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... feina acompanyament del procés socioeducatiu dels......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... mestratge, escrit c2 - d... • languages : spanish, english ( fluent ) • microsoft office: excel ( high) and valuable power bi or dashboards......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Otros datos del puesto the opportunity for professional and personal growth within an innovative, high-performing and fast-moving company with flat hierarchies working alongside an experienced, successful, international and lovely team an ideal environment in which to grow with a successful start-up......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Gestor Comercial Captación Endesa Pyme Valencia y Castellón
Grupo Nesax Energy

# acompañamientos jjee# excelente ambiente de trabajo# back office exclusivo y con clara orientación comercial# incorporación inmediata ¿te interesa conocernos y formar parte de nuestro equipo?... requisitos del puestorequisitos: # vehículo propio (imprescindible)# actitud# experiencia en ventas# conocimiento......