Ver oferta completa

BOUTIQUE SALES ASSOCIATE LA ROCA VILLAGE PART-TIME 30HS/WEEK (SPANISH ENGLISH)

Santa Gadea del Cid - Burgos

Descripción de la oferta de empleo

Esta oportunidad profesional tiene una jornada de 30 horas semanales.
Es imprescindible hablar español e inglés, y muy favorable hablar francés.
FUNCIÓN PRINCIPAL   Maximizar el rendimiento de la boutique, a través de la consecución de ventas, y del alcance de los objetivos estratégicos, siendo su objetivo mas importante el de realizar la venta de los productos, y aconsejar a los clientes con el fin de garantizar un servicio de calidad exquisito según las normas exigidas por la Compañía.
Tiene predisposición a la mejora continua de sus técnicas de venta, a ampliar sus conocimientos de marca y producto y a perfeccionar su servicio al cliente.
Aconseja a los clientes con el fin de garantizar un servicio de calidad exquisito, según las normas exigidas por Montblanc.
Mantiene una relación cordial y respetuosa con sus colegas, que garantiza el adecuado funcionamiento de la Boutique, interactuando y prestándoles su apoyo siempre que es necesario.
Se responsabiliza de la seguridad del producto y siempre respeta las directrices de la marca y del Boutique Manager.
RESPONSABILIDADES PRINCIPALES Gestionar la venta de los productos Alcanzar los objetivos de ventas marcados Manejar el proceso de venta según el tipo de cliente.
Aconsejar al cliente y garantizar su satisfacción Desarrollo de iniciativas de venta   Asegurar las relaciones con los clientes (acuerdos, servicio) según las normas de la Marca Gestionar la comunicación con los clientes (mailings, acciones clientes VIP, atención telefónica, etc.) Incrementar la base de datos de clientes aportando todas las informaciones relevantes del mismo.
Hacer seguimiento de los ficheros de clientes.
Gestión de las reclamaciones de los clientes junto con el ABM   Mantener permanentemente en aplicación las normas de presentación de la Marca.
Apariencia personal y uniforme.
Apariencia lujosa de la Boutique y de los productos presentes (vitrinas y mostradores) Respetar y asegurar la implementación de todas las campañas marketing.
Participación activa en la organización de eventos   Funcionamiento de la Boutique.
Asegurar el funcionamiento de la Boutique en caso de ausencia de sus compañeros.
Polivalencia para las tareas de caja y de almacén Asegurarse de que todas las ventas estén procesadas correctamente en el sistema informático.
Gestión de producto Participación en los inventarios Prevenir posibles pérdidas Chequeo de recepción de mercancía Preparación de envío de mercancía Transfer informático de mercancía   Gestión de la información Proporcionar todas las informaciones necesarias a la dirección de tienda para elaborar informes Participación activa en las reuniones de equipo Participación activa en los trainings Respetar todos los plazos establecidos por le empresa para la comunicación asuntos laborales (solicitud de vacaciones, altas y bajas medicas, ausencias, etc.
…..)   Pre-requisitos del puesto Idiomas.
Castellano e inglés son requerimientos escenciales en este puesto.
Francés es una gran ventaja.
Formación básica.
Experiencia en ventas (exigido) Madurez comercial Conocimientos especifico del  producto y de la Marca Experiencia profesional en ventas (retail- luxury field)   Otras competencias Capacidad de impacto y comunicación con clientes Orientación al servicio – Capacidad de detección de las necesidades del cliente Sentido de la responsabilidad e iniciativa Excelente apariencia y presentación.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Richemont
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 02/09/2024
Fecha de expiración
  • 01/12/2024
Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Language: english, spanish and any additional european language... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand process, identify improvements and implement change develop an aptitude with sales reports, and dashboards......

Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

This role plays a key part in the check-in and check-out process, managing reservations, and providing relevant information about the hotel and surrounding area... handle cash management and process payments accurately... key responsibilities: guest services: greet and welcome guests warmly, assisting......

English Teachers Needed in Exciting Madrid, Spain!
Canterbury English

Job with us and other partner english academies... garcia lorca spanish school adventure club activities every weekend (cultural, social & excursions)... canterbury english teaching academy one year madrid lifestyle & tefl programs to live, work teaching english & study in spain americans, british......

Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Position: head of sales department key responsibilities: lead and manage the sales team, ensuring they meet and exceed sales targets develop and implement sales strategies to drive business growth collaborate with marketing and other departments to create effective sales campaigns train and mentor sales......

Sales Development (25h)
Recruit4work SL

Identifying potential customers and generating new business opportunities for the company qualifying potential customers managing leads through the sales pipeline by setting appointments, following up on leads, and tracking progress toward meeting sales goals collaborate with the sales team to......

Spanish Translator Required
Skyhorse Publishing

We are seeking a professional english to spanish translator to translate a 200-page pdf document from english to spanish... native or near-native fluency in both english and spanish is a must... the translator must be experienced in working with technical and complex texts, with the ability to maintain......

English teacher
Speak up land

Part time or full time... requisitos del puesto great level of english... looking for a job? we need teachers willing to learn and teach english... we have our own way of teaching and we help you with it......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... requisitos del puestorequisitos fluent english language education background technical and administration business... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market......

Order Management Associate
Hexagon

Basic knowledge of accounting skills: fluent in english and spanish... multinational company is seeking an order management associate... good knowledge of office pack and most usual erp... responsive and reliable with an ability to work both independently and as a team player when successfully completing......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......