Ver oferta completa

BUSINESS TRACK (HUMAN RESOURCES)

Riells i Viabrea - Girona

Descripción de la oferta de empleo

- Trabajarás en estrecha colaboración con People Partners, Relaciones Laborales, empleados y dirección.

- Responsable de mantener actualizado todo el sistema de datos (organigrama sobre jornada laboral, salarios, jerarquías, clasificación, etc.)

- Trabaja en estrecha colaboración con el equipo de Experiencia del Empleado para preparar y consolidar la información solicitada por el equipo de Personas

- Participar y mantener actualizados todos los presupuestos y tendencias para el control de HeadCount.

- Participar en la planificación y el desarrollo de proyectos y procesos de personal.

- Prestar apoyo a los procesos específicos de personal en las plantas industriales, como la contratación, el rendimiento y el apoyo a los responsables de planta.

- Apoyar las tareas y relaciones laborales en la planta industrial.

-Poner en marcha un plan de acción diseñado para minimizar el impacto del absentismo en la planta industrial.



Experiència 1 mesos. Requisitos
Graduad@os/as con certificado de discapacidad del 33% o superior, en formaciones vinculadas a la gestión empresarial, laboral, gestión de personas o Ingenierías (industrial, procesos...).
Inglés Alto (C1. Imprescindible para desenvolverte en un entorno internacional de trabajo)

Experiencia no necesaria. Deberás tener acabados los estudios de grado o especialización en los últimos 5 años para optar al contrato laboral en prácticas, y querer cursar un máster, postgrado o curso de especialización en el curso 24-25 para poder acceder a las plazas del programa de talento para trainees.

Certificado de discapacidad del 33% o superior
Disponibilidad de jornada completa
Trabajo presencial
Se requiere vehículo propio para acceder al centro de trabajo (riells, Girona) Permisos de conduir: b. anglès (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • natalia
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 11/10/2024
Fecha de expiración
  • 09/01/2025
Digital Business Developer
Recruit4Work

Strong written and oral business communication skills... sounds like an adventure for you? check out this position! would you like to develop your career in digital business development? if you're passionate about sales and digital products, outgoing and willing to roll up your sleeves and get things......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... requisitos del puesto profile: cloud profiles require relevant sales experience, preferably b2b sales, cold calling and business development... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

• 5 years of experience related of business analytics or similar... funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexiblerequisitos del......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Sounds like an adventure for you? check out this position! would you like to develop your career in digital business development? if you're passionate about sales and digital products, outgoing and willing to roll up your sleeves and get things done in a fast-paced, rapidly changing environment, we may......

Business Developer with Fluent Level of German
Talent search people

Building strong relationship with the clients... requisitos del puestoyou are the ideal candidate if:- you are fluent in german and have an advanced level of english... life assurance... understanding clients needs and close the sale on our b2b offer... you have good commercial and communications skills......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Ability to solve complex problems quantitatively and develop clear, data-driven business recommendations... 'inte-qt' is derived from 'integrity' and 'equity,' two fundamental principles that underpin our business philosophy... a team player, with the ability to work successfully with customers, both......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

Requisitos del puestorequisitos fluent english language education background technical and administration business... the goal of the position is to bring support to the different areas of the port business field... the learning journey is offering you local and global business assignments, functional......

CALL 12-2024-1 Technician of Competitive Calls
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

The role this position will report directly to the principal investigator of the projects and will work closely with the administrative division ot cttc: department of project management, human resources, legal and economic management in order to ensure the fulfillment of the project objectives, according......

CALL 14-2024-1 Research Engineer for a Cloud 5G/6G Lab
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

This is a recognition of the institute’s commitment to develop a human resources strategy for researchers (hrs4r), designed to bring the practices and procedures in line with the principles of the european charter for researchers and the code of conduct for the recruitment of researchers (charter and......