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CONCIERGE GUEST SERVICE IBEROSTAR PLAYA PARAÍSO

Descripción de la oferta de empleo

En Iberostar Group estamos buscando a un/a Concierge Guest Service para unirse a nuestro equipo de Recepción en nuestra Sede Iberostar Playa Paraíso, pero antes de saber más sobre la posición creemos que es importante que sepas un poco sobre Iberostar Group.
*Somos una empresa 100% familiar (Concretamente, una familia de más de empleados/as).
*Tenemos presencia en 35 países y nuestras oficinas centrales están en Palma de Mallorca.
*Nuestros valores (Pasión, Responsabilidad, Transparencia, Creatividad y Humildad) son muy importantes para nosotros, todas nuestras acciones que llevamos a cabo van acorde a ellos.
Somos pioneros en turismo responsable (Revisa nuestro movimiento Wave of Change para saber más).
Si esto te resulta interesante...
puede que este sea tu sitio! ¿Cuáles serán tus funciones? *Atienda las llamadas así mismo procesa llamadas para huéspedes, de acuerdo a los estándares establecidos y fraseología acordada.
*Se presenta puntualmente a su trabajo cumpliendo con las políticas de disciplina, presentación, horarios, áreas de tránsito y normas establecidas.
*Hace un seguimiento del cliente para asegurarse de que se encuentra satisfecho.
*Realiza el servicio Despertador para huéspedes siguiendo fraseología y estándares establecidos.
*Toma mensajes para los huéspedes, asegurándose de transmitir los mismos en forma oportuna y precisa.
Atienda las solicitudes de los huéspedes manteniendo una actitud profesional para posterior ingreso en en el Software oportuno.
E-Guest, Reservas de Restaurantes, New Hotel, Room Service y Averías.
Realiza y controla los cargos por llamadas de huéspedes en el New Hotel, verificando los cargos automáticos en el sistema.
*Ejecuta las instrucciones de trabajo que le sean asignadas por su superior, así como las responsabilidades que el cargo requiera.
Mantiene actualizada la bitácora del departamento, registrando en ella cualquier información de importancia.
*Realiza las llamadas de verificación 24 hrs.
Guest Service para comprobar la plena satisfacción del cliente con el servicio de reparación ofrecido.
Requisitos ¿Qué buscamos en ti? *Experiencia mínima de 1 año en el puesto *Inglés profesional *Bachillerato concluido *Experiencia en Hoteles Se ofrece *Te ofrecemos la oportunidad de ser parte de un excelente departamento *Experimentarás un ambiente estimulante, multicultural e internacional.
*Paquete salarial atractivo.
*Beneficios para la empresa.
descuentos, programas de bienestar, etc.
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Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 24/11/2024
Fecha de expiración
  • 22/02/2025
LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong understanding of the company, culture, and what it means to be a luxury rental provider and travel concierge... your job will be to make sure that every guest has a 5-star experience from the moment they contact the company... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for......

German speaking Customer Service Agents
RFC

Requisitos del puestoexperience in high quality customer service support would be ideal (b2c) good and professional communication skills native level of german plus fluent level of english knowledge of local or spanish language would be an asset but not required for the job data updates process good......

Camarero/a PLAYA BLANCA, LANZAROTE
Cappuccino grand cafe'

Experiencia mínima 1-2 años disponibilidad para mudarse, vivir y trabajar a lanzarote, islas canarias... la empresa ofrece su colaboración en la búsqueda de la solución habitacional... requisitos del puestobuen conocimiento de inglés o español para el puesto... el empleado se encargará principalmente......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

The trilingual receptionist is responsible for delivering an exceptional guest experience by ensuring that all guest needs are met efficiently and courteously... provide detailed information about hotel facilities, available services, local attractions, and other guest needs......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

Additional service fee: available and ranging from 5% to 30% from your monthly compensation, according to services delivered... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd (500-700 usd/month)......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... continuously monitor and analyze player activity, identifying trends and opportunities to enhance player engagement and retention... flexibility in terms of working hours, as vip player management may occasionally......