COORDINADOR/A D'OPERACIONS (COORD. DE OPERACIONES)
Descripción de la oferta de empleo
Ens defineix la paraula Qualitat: al producte, a la presentació i la imatge, al servei, a l'atenció al client i, sobretot, al tracte humà.Busquem un/a Coordinador/a d'Operacions per formar part del nostre equip en el sector retail i restauració. La persona seleccionada serà responsable de coordinar els processos de les nostres botigues i restaurants per tal continuar millorant l'experiència dels nostres clients. Requisits mínims per formar part del procés de selecció:
• Titulació: Possessió d’un grau, llicenciatura o diplomatura relacionada amb la cuina i/o sala, producció gastronòmica, o similar.
• Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.
• Capacitat de lideratge i gestió d’equips.
• Coneixements en gestió d'operacions i auditoria interna.
• Habilitats de planificació i organització.
• Passió pel sector de la restauració i el retail.
• Simpatia, hospitalitat i respecte.
Coneixements específics:
• Coneixements i experiència en el sector de la gastronomia, tant a cuina com a sala.
• Coneixements amb la gestió d’escandalls, etc.
• Coneixements i experiència amb la gestió d’equip.
• Coneixements i experiència a l’hora de tractar amb proveïdors.
• Coneixements de les tendències del mercat i de l’entorn culinari local, nacional i internacional.
• Coneixements d’ofimàtica (Microsoft Office, Microsoft Teams, etc.).Idiomes:
• Coneixements i us fluid de la llengua catalana i castellana tant parlat com escrit.
• Coneixement bàsic de la llengua anglesa.
• Molt valorable altres idiomes.Les teves responsabilitats com a coordinador/a d’operacions inclouen:
• Formar i inspirar als treballadors en els procediments i protocols per a l'excel·lència.
• Coordinar l'oferta gastronòmica, la presentació i l’elaboració dels plats.
• Elaboració de fitxes tècniques.
• Gestionar escandalls i assegurar-se d'una correcta gestió de costos.
• Realitzar auditories internes per garantir els estàndards de qualitat.
• Coordinar i motivar equips de treball, promovent un ambient laboral positiu i col·laborador.
• Fer un seguiment de les operacions diàries i identificar oportunitats d'optimització per millorar l'eficiència.
• Participació en el Comitè de Producte, tant de degustació com de xarcuteria.
• Proposar al Comitè de Producte de Degustació, suggeriments, plats nous, etc. Per tal de continuar millorant l’oferta gastronòmica.Les condicions que t’oferim com a coordinador/a d’operacions a l’Andreu són:
• Contracte indefinit.
• Salari fix 25.104,06€ + variables 5.400€ = 30.504,06€.
• Horari: dilluns a diumenge de 10 a 15h i de 16 a 19h (flexible) amb 2 dies de festa rotatius. Algun dia de 16 a 24h per valorar sopars.
• Les hores nocturnes es paguen en nòmina.
• El lloc de treball serà a les oficines de Sabadell i als diferents punts de venda.
• A mesura que el/la candidat/a assoleixi coneixements i demostri el seu treball, anirà adquirint més responsabilitats amb la corresponent projecció salarial.A més, a l’Andreu trobaràs els següents beneficis:
• Ús de les diferents instal·lacions
• Cotxe d’empresa i targeta per benzina.
• Telèfon d’empresa.
• Portàtil d’empresa.
Si tens passió per la gastronomia, treballar amb persones, la satisfacció del client i, sobretot, si vols formar part d’una empresa familiar amb més de 90 anys d’història, esperem la teva candidatura.
Andreu, Gastronomia des de 1930. Requisitos mínimos Requisits mínims per formar part del procés de selecció:
• Titulació: Possessió d’un grau, llicenciatura o diplomatura relacionada amb la cuina i/o sala, producció gastronòmica, o similar.
• Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.
• Capacitat de lideratge i gestió d’equips.
• Coneixements en gestió d'operacions i auditoria interna.
• Habilitats de planificació i organització.
• Passió pel sector de la restauració i el retail.
• Simpatia, hospitalitat i respecte. Contrato: Indefinido Educación mínima: Grado Nivel profesional: Mando Intermedio
Detalles de la oferta
- Andreu Gastronomia des de 1930
- Indefinido, jornada completa
- 13/01/2025
- 13/04/2025
Incorporación inmediata... 5h/semanales totalmente flexibles... imprescindible mínimo b2 de catalán... contacto directo con personal técnico del ayuntamiento... sant josep de sa talaia (ibiza-islas baleares)requisitos del puestolicenciatura en psicología, pedagogía, psicopedagogía o diplomatura en magisterio......
• projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial kpis • results analysis according kpi's definedrequisits• educational background in business administration or industrial engineering......
Capacitat per elaborar, aplicar i avaluar plans de treball (individual i grupal) en la intervenció socioeducativa acord amb les necessitats detectades... amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en risc social: anàlisi de necessitats......
Colabora estrechamente con el director de operaciones para optimizar los procesos y alcanzar objetivos estratégicos... responsabilidades coordinación operativa: ejecutar eficazmente las operaciones diarias del almacén, asegurando un flujo óptimo de productos... estamos buscando jefe/a de almacén que......
Perfils: tècnics en esports convencionals tècnics esportius d’esports de muntanya persones líders per ser coordinadors d’equips, a més un/una coordinador/a general amb certa experiència requisitos del puestodesenvolupament dels programes d’activitats i desenvolupament de funcions educatives durant les......
Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... contracte indefinitaltres imprescindible disposar del certificat d’antecedents de delictes sexuals... competències capacitat de programar, executar i avaluar activitats socioeducatives de reforç educatiu i de lleure amb infants......
Tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents temàtiques, posts per a facebook, twitter, instagram, linkedin i altres xarxes socials: recerca d’informació, documentació, redacció i publicació en les diferents plataformes... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos......
· habilidades de negociación y cierre de operaciones... · elaboración de informes de seguimiento de las operaciones activas, sujetas a modificación para el resultado final óptimo... · asesoramiento a los clientes durante las operaciones de venta, y alquiler, garantizando los estándares de calidad de......
Crear y gestionar reportes y dashboards para monitorear el rendimiento de las operaciones empresariales... este rol incluye la gestión de crm (ventas), programas de facturación, finanzas, atención al cliente, mensajería y sistemas de vozip, asegurando que nuestras operaciones empresariales sean eficientes......
Descripción baci d’angelo busca a un/a runner con conocimientos de cocina comprometido y con ganas de trabajar... salario según convenio... elaboración de catering con platos de temporada con asesoramiento del chef... revisión de almacén... elaboración de box desayunos para particulares......