CUSTOMER SERVICE - PORTUGUES
Descripción de la oferta de empleo
- Contacto directo con clientes.
- Gestión y seguimiento de pedidos
- Control de entregas y transporte.
- Interlocución con el resto de departamentos para asegurar el tiempo y forma de las peticiones de clientes.
- Elaboración y preparación de documentación propia del departamento.
Se ofrece contrato temporal, con posibilidad de estabilidad laboral.
Jornada completa, de lunes a viernes de 09 a 18:30h
Salario: 26.000 euros b/h
Imprescindibles: Formación base: Formación académica en administración, afines. . Competencias: Se requiere personal con alta capacidad de planificación y organizada, pero a la vez pudiendo responder positivamente a cualquier imprevisto, de forma rápida y resolutiva. Buena comunicadora, tanto hacia el cliente interno como externo. . Experiencia: Se requiere experiencia previa en el desarrollo de las funciones descritas en la posición vacante. . Idiomas: Imprescindible nivel avanzado / nativo de Portugués
Valorable conocimientos de Italiano. Informática: Conocimientos en ofimática, nivel avanzado de Excel. Deseados: Incorporación de forma inmediata.
Disponer de vehículo propio para el desplazamiento al centro de trabajo..
Detalles de la oferta
- Grupompleo
- Sin especificar
- 20/08/2024
- 18/11/2024
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......
Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......
We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......
H (1h para comer) y viernes de 9 a 15 h - beca: 300 € - 400 € brutos / mes según la jornada realizada - disponibilidad para incorporación inmediata... que seas una persona dinámica y orientada a objetivos... o jornada completa, de lunes a jueves de 9 a 18... buscamos candidatos con habilidades comunicativas......
As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......
University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......
Buscamos a una persona altamente responsable, puntual, muy rigorosa en la ejecución de tareas asignadas, con absoluta disponibilidad para viajar de lunes a viernes, con carnet de conducir y preferiblemente que sea bilingüe, porque tendrá que viajar por toda españa y por toda portugal, según trabajos......
Funcion es administrativas varias: archivo, facturacion, gestion de compras, relacion con proveedores, gestion y control de personal, control de sgasto, contros de vehiculos, gestion de archivos de prevncion de riegso laborales... etcrequisitos del puesto- indispensable 1 año de experiencia laboral en......
Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......