Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE / SDR (SALES REPRESENTATIVE DEVELOPMENT) - PART-TIME

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Sobre Inmotraspaso:.
inmotraspaso es una empresa Proptech líder en el sector de traspasos.
Nos diferenciamos por nuestra profesionalidad y especialización en traspasos de negocios, ofreciendo un valor real a nuestros clientes mediante el uso de herramientas tecnológicas avanzadas y una metodología sólida que nos permite identificar la mejor solución para cada cliente.
Además, acompañamos a nuestros clientes en cualquier gestión adicional relacionada con el traspaso de su negocio, ofreciendo una experiencia y gestión 360º..
Responsabilidades:.
Captación de locales.
Realizar llamadas para contactar a propietarios de locales anunciados en traspaso, venta o alquiler..
Calificación de oportunidades.
Filtrar y calificar los locales contactados, evaluando su potencial e interés en trabajar con nuestra agencia..
Coordinación de visitas y gestión de agenda.
Gestionar un calendario compartido con los comerciales, asignando visitas directamente en las horas libres de cada asesor comercial.
Mantener una agenda organizada y actualizada para optimizar el tiempo y la efectividad del equipo comercial..
Optimización de bases de datos.
Organizar y actualizar la base de anuncios de locales en CRM para asegurar su eficiencia y utilidad para el equipo de ventas..
Eres el perfil ideal si:.
Tienes excelentes habilidades de comunicación telefónica y organización..
Cuentas con experiencia en Customer Service o SDR, con enfoque en la captación y calificación de oportunidades comerciales..
Tienes conocimientos del sector inmobiliario y comercial (valorado)..
Condiciones:.
Horario.
Turnos de mañana () o tarde ()..
Contrato indefinido.
Jornada parcial.
Salario.
800 euros brutos al mes..
Ofrecemos:.
Formación continua y acceso a herramientas digitales avanzadas para la gestión de clientes y el seguimiento de visitas..
Un entorno de trabajo dinámico y colaborativo, con la oportunidad de desarrollo profesional en el sector inmobiliario y comercial.
Experiencia.
Se requiere Jornada.
Parcial Horario.
jornada parcial Salario.
800 € mensual Sobre ESFERIC EVENTS GROUP SL.
Grupo de empresas dedicadas a la restauración.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • ESFERIC EVENTS GROUP SL
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/11/2024
Fecha de expiración
  • 16/02/2025
Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Are you a seasoned sales professional with a passion for real estate? do you thrive in a high-energy, team-oriented environment? if so, we have an exciting opportunity for you! we're seeking a dynamic and motivated individual to lead our sales department in a new development project......

German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Sales Development (25h)
Recruit4work SL

Identifying potential customers and generating new business opportunities for the company qualifying potential customers managing leads through the sales pipeline by setting appointments, following up on leads, and tracking progress toward meeting sales goals collaborate with the sales team to......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... strong organizational and time management skills......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand process, identify improvements and implement change develop an aptitude with sales reports, and dashboards ability to work independently as well as part of a team qualification......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... marked pragmatism and solution-oriented approaches are distinctive features, coupled with the ability to work both independently and as part of a team......

Senior Sales Assistant - Store LIU∙JO , BARCELONA
Liu Jo SPA

Liu jo está buscando para su store en paseo de gracia, barcelona un (a) senior sales assistant... sus principales cometidos serán los siguientes: · transmitir al cliente pasión y conocimiento del producto; · desarrollar e impulsar las ventas; · recibir y acompañar a nuestra clientela de alta gama; ·......