EVENTS, COMMUNICATION AND EXPERIENCE
Descripción de la oferta de empleo
La misión es idear la experiencia de la escuela que sucede más allá de las clases.
Nuestro objetivo es que el estudiante viva una experiencia enriquecedora que le aporte un valor diferencial en su paso por la escuela.
Para ello, debemos conocer las motivaciones e intereses de nuestros estudiantes y poder ofrecer una oferta adaptada en forma de actividades y eventos relacionadas con la misión de la escuela.
¿Cuáles serían tus principales funciones? Análisis e ideación de la propuesta de valor.
Planificación, seguimiento e implementación del plan anual de servicios.
Seguimiento de los indicadores de las actividades.
Definición del plan de comunicación y seguimiento del mismo.
Negociación y seguimiento de proveedores.
Evaluación y propuesta nuevas actividades y servicios.
Coordinación con otros departamentos para el desarrollo de las actividades.
Coordinación con el departamento de marketing y comunicación.
Requisitos ¿Qué nos gustaría ver en tu CV? Educación.
Formación Universitaria en gestión eventos, comunicación/mkt y/o con experiencia profesional en puesto similar.
Se valora experiencia en gestión de proyectos.
Idiomas.
Castellano y nivel de inglés C1/Advanced Experiencia.
- Experiencia en realización y gestión de eventos en el ámbito de la formación superior - Experiencia en negociación con proveedores - Experiencia en desarrollo de planes de comunicación Otros.
- Habilidad para conocer y manejar nuevos programas informáticos - Se valorará experiencia con plataformas de mailing masivos (Acumbamail, Mailchimp,…) - Se valorará experiencia en organización de eventos de otras índoles (sociales, deportivos…) Encajarías con nosotros si te consideras una persona.
Capacidad para trabajar en equipo.
Adaptabilidad.
Autonomía y proactividad.
Creatividad e innovación.
¿Qué ofrecemos? Contrato estable.
Indefinido y a jornada completa.
Podrás desarrollarte profesionalmente gracias a nuestros planes de formación y desarrollo de talento interno.
Descuentos y promociones exclusivas para nuestros empleados (masters y posgrados, sellos editoriales, coleccionables, Casa del Libro…).
Un atractivo paquete de beneficios sociales a través del plan de retribución flexible que incluye.
tarjeta transporte, tarjeta restaurante, cheque guardería, seguro médico, etc.
Si crees que es tu oportunidad laboral, ¡Te animamos a inscribirte y formar parte de nuestro equipo!
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 31/10/2024
- 29/01/2025
Excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience... analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies......
Strong written and oral business communication skills... fluent in the requested language working proficiency in english previous sales experience (preferably b2b) experience with crm... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... relocation package a permanent......
Handle cash management and process payments accurately... this role plays a key part in the check-in and check-out process, managing reservations, and providing relevant information about the hotel and surrounding area... participate in training sessions and team meetings to stay updated on hotel procedures......
Please attach your cv and covering letter or contact us directly at: *****@*****> requisitos del puesto qualified primary and secondary uk teachers, experience of the british education system... we are a private school, located in muchamiel, which offers the national curriculum and its corresponding......
Requisitos del puestoatleast 1 year of practical experience... administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community......
Have atleat 1 year of practical experience... administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
Strong written and oral business communication skills... working proficiency in english previous sales experience (preferably b2b) experience with crm... but also experience a new country and a new culture, meet new people and learn a new language... manage leads, contacts, accounts, opportunities......
Rfps, including consolidating costs and margins based on company guidelines excellent written and verbal communication skills... possess excellent communication skills (both verbally and written) and employ these skills to interact with a variety of stakeholders... willingness and ability to attend meetings......
Excellent communication and interpersonal abilities... schedule and moderate live events, and coordinate rehearsals and live sessions... schedule and coordinate on-site booth construction and installation... organise incoming assets and coordinate with the production team and suppliers......