FINANCIAL ACCOUNTING INTERNSHIP
Descripción de la oferta de empleo
Detalles de la oferta
- Aquila Capital
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 05/10/2024
- 03/01/2025
Requisitos del puesto- disponibilidad para realizar prácticas 6 meses... actualmente buscamos personas que tengan habilidades comunicativas y dotes comerciales y quieran realizar prácticas en nuestro departamento comercial de yumping uk... las prácticas se realizarán presencialmente desde nuestras oficinas......
Requisitos del puesto- disponibilidad para realizar prácticas 6 meses... excelente ambiente de trabajo... que tengas dotes de comunicación y habilidades comerciales, orientada a objetivos... que seas una persona dinámica... análisis de las necesidades de los clientes y venta telefónica......
Que te gusten los ambientes internacionales y trabajar en equipo... las prácticas son 100% presenciales desde nuestra oficina del centro de madrid y se requiere incorporación inmediata... búsqueda de información relacionada con el turismo activo que te ayude a realizar una publicación de contenido original......
Que te gusten los ambientes internacionales y trabajar en equipo... búsqueda de información relacionada con el turismo activo que te ayude a realizar una publicación de contenido original - optimizar el contenido web a publicar de acuerdo con el posicionamiento seo... conseguir experiencia con posibilidades......
If you are a proactive, results-driven professional with a strong financial background, we invite you to apply... the banking relationships officer will be expected to stay updated on industry trends, foster relationships, and implement strategies to enhance their financial efficiency......
Solid financial skills along with the ability to process large amounts of information... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand process, identify improvements and implement change develop an aptitude with sales......
University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Deal with suppliers (logistics, customs agents, freight forwarders, financial institutions, etc... coordinate with the finance and accounting departments to ensure payment of import duties, taxes, freight charges, etc... your talent is welcome... knowledge of the documentation required for product shipment......
Process basic accounting transactions in erp... basic knowledge of accounting skills: fluent in english and spanish... multinational company is seeking an order management associate... issue invoices and credit notes to the customers... the g&a; department of a multinational company with office in......