Ver oferta completa

FINANCIAL AND EXPORT SPECIALIST

Sant Cugat del Vallès - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Grupo empresarial en crecimiento Trabaja en un entorno dinámico, informal y en crecimiento ¿Dónde vas a trabajar? Empresa industrial líder en la fabricación de maquinaria, ubicada en el Vallès Occidental.
¿Qué harás en tu nuevo puesto? En dependencia de Dirección Financiera, el/la candidato/a seleccionado/a se responsabilizará de.
Colaboración en el Cierre administrativo-contable.
Realizar el proceso contable de algunas áreas, así como participar y realizar los cierres contables mensuales y anual, asegurando la precisión y el cumplimiento de las normas contables.
Cuentas a pagar y cuentas a cobrar.
contabilización de facturas, emisión de facturas de clientes.
Informes de antigüedad.
Informes financieros.
apoyar en la elaboración de informes financieros.
Bancos y Cash-flow.
Elaborar informe de cash-flow, seguimiento de clientes y pago a proveedores Gestión de operaciones internacionales.
Supervisar las operaciones de importación y exportación, gestionar cartas de garantía y coordinar con transitarios y proveedores logísticos.
Gestión de seguros, comunicaciones y mantenimiento de las áreas de procesos de soporte.
Optimización de procesos.
Colaborar en la implementación de mejoras en los procesos financieros para asegurar un entorno de trabajo eficiente y bien estructurado (automatización y digitalización).
¿A quién buscamos (H/M/D)? Formación Universitaria en Economía, ADE, Comercio Internacional o similar.
Experiencia de al menos 3 años en puesto similar en entorno industrial.
Conocimientos sólidos en comercio internacional.
import/export, cartas de garantía y gestión de operaciones logísticas.
Manejo avanzado de SAP Business One o ERPs similares (valorable).
Castellano fluido, Inglés de al menos nivel B2-C1 para la comunicación efectiva con clientes y proveedores internacionales.
Alta capacidad analítica, atención al detalle y orientación a resultados, con proactividad en la toma de decisiones.
Habilidades de comunicación y capacidad para trabajar en equipo.
¿Cuáles son tus beneficios? Proyecto estable con posibilidades de crecimiento profesional en una empresa líder de su sector.
Paquete salarial competitivo, acorde con la experiencia y las habilidades del candidato.
Horario flexible.
Viernes y temporada de verano jornada intensiva.
Incorporación a un equipo dinámico y orientado a la excelencia.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 20/11/2024
Fecha de expiración
  • 18/02/2025
Maintenance Specialist
Joivy

Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... key tasks include performing preventative and corrective maintenance on mechanical, electrical, and plumbing systems, as well as implementing safety protocols and procedures... they conduct regular inspections, troubleshoot......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Generate and send daily and weekly reports of owner bookings and obtain approvals from owners... strong sales and customer relationship-building skills... impeccable work ethic and solid commitment... exceptional written and verbal communication skills... ensure an efficient and effective flow of communication......

Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

Apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers what customer obsession is really about... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... ability to show empathy, tactfulness, and proactivity when interacting with customers......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Primary and secondary teachers
The english school

We are a private school, located in muchamiel, which offers the national curriculum and its corresponding qualifications (igcses and a-levels)... please attach your cv and covering letter or contact us directly at: *****@*****> requisitos del puesto qualified primary and secondary uk teachers, experience......

Public Relations Specialist
Involve rh

Descripción del puesto: confidencial cuenta con una posición como public relations specialist para crear y mantener una imagen positiva de la empresa a través de estrategias de comunicación efectivas con los medios y el público... habilidades: redacción persuasiva relaciones públicas uso de redes sociales......