FRONT OFFICE SUPERVISOR
Descripción de la oferta de empleo
Company Description.
SO/ Sotogrande is a tribute to fashion, design, gastronomy and golf on the Andalusian coast.
Surrounded by green hills and valleys overlooking the Mediterranean, SO/ Sotogrande Spa & Golf Resort is located in a unique enclave.
The resort has recovered the welcoming spirit and essence of the old Cortijo de Santa María de la Higuera, making it an idyllic place where families and friends celebrate life, enjoy serenity and a healthy, contemporary lifestyle together..
It is the preferred destination on the Costa del Sol for golf lovers, enjoying a privileged location surrounded by the 7 best golf courses in Europe.
It has 152 rooms and 36 suites and exceptional facilities among which you can enjoy.
3 outdoor swimming pools, private gardens, Kid's Club, m2 of spa and fitness and luminous event rooms with views.
Its gastronomic offer consists of 4 Restaurants & Bars, where you can enjoy the traditional flavors of Andalusia, proposals with a renewed vision and signature cocktails..
Job Description.
The Supervisory purpose is to lead and supervise the entire front office team towards the attainment of the highest standards of service excellence in accordance with the company guidelines..
To supervise the Front Office operations, including the Reception, Guest Relations ensuring that the hotel standards and procedures are fully known and followed..
To ensure appropriate stock level for the smooth run of the Front Office operations and to prepare requisitions accordingly..
To daily implement and control the check lists.
To ensure a proper handover between the shifts..
To up sell Rooms, Food and Beverage outlets and other facilities whenever opportunities arise..
To be updated with the competitors’ offerings and rates..
To liaise closely with the Sales and Reservations on rate management.
To ensure that all guests receive a warm welcome and that they enjoy their stay being offered the finest personal service.
To maintain an atmosphere of high morale and a happy working relationship among the team..
Takes responsibility for anticipating and meeting customer needs.
Qualifications.
Diploma or degree in vocational hospitality or Room Division.
2 to 5 years experience, depending on education and career background.
Competent user of desktop applications and hotel applications.
Languages.
Fluent in English and Spanish.
Additional Information.
Attractive incentive plan.
Significant discounts on hotel services.
Discounts in Accor Group hotels and associated companies...
Department.
Room Division Management.
The company.
Avant-garde & Stylish..
SO/ is a coveted collection of hotels, rooted in the world of fashion.
Making its stylish debut on the global hotel scene in , SO/ continues to command attention with its avant-garde design and creative approach to the world of luxury.
Experiencia.
Se requiere Idiomas.
Español – Avanzado.
Inglés – Avanzado Jornada.
Completa Inicio.
Incorporación inmediata Sobre Hosco.
Hosco empowers the hospitality industry by connecting, inspiring, and providing opportunities to professionals around the world.
Detalles de la oferta
- Hosco
- 11/12/2024
- 11/03/2025
Actualmente estamos buscando un supervisor para unirse a nuestro equipo de mantenimiento en el rosewood villa magna... * uniforme (y su limpieza) por parte del hotel... * gestionar los proyectos de reparación y mantenimiento, y las mejoras del edificio, coordinando y planificando eficazmente todas las......
Back office del jefe de exportación... ciudad: barcelona funciones: desde temporing vic estamos buscando un/a administrativo/a back office en el departamento de exportaciones para una importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... remuneración competitiva, de acuerdo con la experiencia, conocimientos......
Empresa de alto prestigio en el sector del seguro con oficina en el centro barcelona, ofrece trabajo de supervisor equipo comercial... ingresos según valía del candidato... con ganas de crecer profesionalmente llevando su propio equipo... programas formativos... buscamos: -personas emprendedoras......
Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......
Salario según convenio de la dependencia... ofrecemos 40 horas semanales... reuniones de seguimiento y evaluación del desempeño de las personas a su cargo... colaborar en la elaboración de proyectos y memorias en relación con los objetivos establecidos, así como la realización de informes y evaluaciones......
Conocimientos en el manejo de lavavajillas industriales (de capota, de arrastre, tren de lavado, túnel de lavado) y diferentes racks según el tipo de material... mantener el puesto de trabajo en óptimas condiciones de limpieza antes, durante y después del servicio... jornada completa con disponibilidad......
Confidencial cuenta con una posición como supervisor de almacen para garantizar la eficiencia en la gestión de inventario, control de calidad y distribución de productos en el almacén, cumpliendo con los estándares de la empresa... capacitar al personal en procedimientos de seguridad y manejo de equipos......
Conocimientos en el manejo de lavavajillas industriales (de capota, de arrastre, tren de lavado, túnel de lavado) y diferentes racks según el tipo de material... mantener el puesto de trabajo en óptimas condiciones de limpieza antes, durante y después del servicio... se ofrece:- incorporación inmediata......
Si te sientes atraído/a por el mundo comercial y quieres desarrollar tu carrera dentro de una gran compañía, estable, con formación continuada y posibilidad de desarrollo, ésta es tu oportunidad... reportar a la dirección de la sucursal las acciones comerciales realizadas... tareas: potenciar el desarrollo......
Buscamos personas emprendedoras para gestionar equipos de mediadores... ofrecemos: formación continua posibilidad de promoción dentro de la compañía plan de carrera adaptado a cada candidato cm......