FRONT OFFICE SUPERVISOR - SO/ SOTOGRANDE
Descripción de la oferta de empleo
Surrounded by green hills and valleys overlooking the Mediterranean, SO/ Sotogrande Spa & Golf Resort is located in a unique enclave.
The resort has recovered the welcoming spirit and essence of the old Cortijo de Santa María de la Higuera, making it an idyllic place where families and friends celebrate life, enjoy serenity and a healthy, contemporary lifestyle together.
It is the preferred destination on the Costa del Sol for golf lovers, enjoying a privileged location surrounded by the 7 best golf courses in Europe.
It has 152 rooms and 36 suites and exceptional facilities among which you can enjoy.
3 outdoor swimming pools, private gardens, Kid's Club, m2 of spa and fitness and luminous event rooms with views.
Its gastronomic offer consists of 4 Restaurants & Bars, where you can enjoy the traditional flavors of Andalusia, proposals with a renewed vision and signature cocktails.
Job Description The Supervisory purpose is to lead and supervise the entire front office team towards the attainment of the highest standards of service excellence in accordance with the company guidelines.
To supervise the Front Office operations, including the Reception, Guest Relations ensuring that the hotel standards and procedures are fully known and followed.
To ensure appropriate stock level for the smooth run of the Front Office operations and to prepare requisitions accordingly.
To daily implement and control the check lists To ensure a proper handover between the shifts.
To up sell Rooms, Food and Beverage outlets and other facilities whenever opportunities arise.
To be updated with the competitors’ offerings and rates.
To liaise closely with the Sales and Reservations on rate management To ensure that all guests receive a warm welcome and that they enjoy their stay being offered the finest personal service To maintain an atmosphere of high morale and a happy working relationship among the team.
Takes responsibility for anticipating and meeting customer needs Qualifications Diploma or degree in vocational hospitality or Room Division 2 to 5 years experience, depending on education and career background Competent user of desktop applications and hotel applications Languages.
Fluent in English and Spanish Additional Information Attractive incentive plan Significant discounts on hotel services Discounts in Accor Group hotels and associated companies.
I'm interested I'm interested Privacy Policy
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 04/12/2024
- 04/03/2025
Actualmente estamos buscando un supervisor para unirse a nuestro equipo de mantenimiento en el rosewood villa magna... * prestar especial atención a los detalles sin descuidar los estándares de calidad... * supervisar y programar al equipo de mantenimiento para garantizar que las tareas y los proyectos......
Back office del jefe de exportación... ciudad: barcelona funciones: desde temporing vic estamos buscando un/a administrativo/a back office en el departamento de exportaciones para una importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... com/?response_id=c6dec4bbef640eceecc2357ee7639326......
Empresa de alto prestigio en el sector del seguro con oficina en el centro barcelona, ofrece trabajo de supervisor equipo comercial... buenas dotes de comunicación... buscamos: -personas emprendedoras... con ganas de crecer profesionalmente llevando su propio equipo... programas formativos......
Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......
Coordinar los contactos entre la residencia, las personas usuarias y las familias de éstas... organizar, distribuir y controlar los diferentes servicios de la residencia, ejerciendo el mando jerárquico sobre el personal a su cargo... si estás interesado/a, envía tu currículum en formato pdf, con fotografía......
Mantener el puesto de trabajo en óptimas condiciones de limpieza antes, durante y después del servicio... formación específica en limpieza y mantenimiento de cocinas... ciudad: madrid desde temporing seleccionamos personal como lavaplatos/office para un importante hotel ubicado en madrid... com/?response_id=917307d0d6ce7c14affaf9c2ea66937arequisitos......
Confidencial cuenta con una posición como supervisor de almacen para garantizar la eficiencia en la gestión de inventario, control de calidad y distribución de productos en el almacén, cumpliendo con los estándares de la empresa... implementar mejoras en los procesos logísticos para optimizar la eficiencia......
Mantener el puesto de trabajo en óptimas condiciones de limpieza antes, durante y después del servicio... ciudad: madrid funciones:desde temporing seleccionamos personal como lavaplatos/office para un importante hotel ubicado en madrid... formación específica en limpieza y mantenimiento de cocinas......
Occident uno de los líderes del sector asegurador nacional y del seguro de crédito en el mundo busca incorporar para nuestra sucursal urbana gran via, personas para la función de agente y/o supervisor/a de equipo comercial... resolución de las posibles incidencias de sus clientes finales......
Ofrecemos: formación continua posibilidad de promoción dentro de la compañía plan de carrera adaptado a cada candidato cm... buscamos personas emprendedoras para gestionar equipos de mediadores......