FRONT OFFICE SUPERVISOR - SO/ SOTOGRANDE
Descripción de la oferta de empleo
SO/ Sotogrande is a tribute to fashion, design, gastronomy and golf on the Andalusian coast. Surrounded by green hills and valleys overlooking the Mediterranean, SO/ Sotogrande Spa & Golf Resort is located in a unique enclave. The resort has recovered the welcoming spirit and essence of the old Cortijo de Santa María de la Higuera, making it an idyllic place where families and friends celebrate life, enjoy serenity and a healthy, contemporary lifestyle together.It is the preferred destination on the Costa del Sol for golf lovers, enjoying a privileged location surrounded by the 7 best golf courses in Europe. It has 152 rooms and 36 suites and exceptional facilities among which you can enjoy: 3 outdoor swimming pools, private gardens, Kid's Club, 2,800 m2 of spa and fitness and luminous event rooms with views. Its gastronomic offer consists of 4 Restaurants & Bars, where you can enjoy the traditional flavors of Andalusia, proposals with a renewed vision and signature cocktails.
Job Description
The Supervisory purpose is to lead and supervise the entire front office team towards the attainment of the highest standards of service excellence in accordance with the company guidelines.To supervise the Front Office operations, including the Reception, Guest Relations ensuring that the hotel standards and procedures are fully known and followed.To ensure appropriate stock level for the smooth run of the Front Office operations and to prepare requisitions accordingly.To daily implement and control the check listsTo ensure a proper handover between the shifts.To up sell Rooms, Food and Beverage outlets and other facilities whenever opportunities arise.To be updated with the competitors’ offerings and rates.To liaise closely with the Sales and Reservations on rate managementTo ensure that all guests receive a warm welcome and that they enjoy their stay being offered the finest personal serviceTo maintain an atmosphere of high morale and a happy working relationship among the team.Takes responsibility for anticipating and meeting customer needs
Qualifications
Diploma or degree in vocational hospitality or Room Division2 to 5 years experience, depending on education and career backgroundCompetent user of desktop applications and hotel applicationsLanguages: Fluent in English and Spanish
Additional Information
Attractive incentive planSignificant discounts on hotel servicesDiscounts in Accor Group hotels and associated companies.
Detalles de la oferta
- SO/
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 19/12/2024
- 19/03/2025
Actualmente estamos buscando un supervisor para unirse a nuestro equipo de mantenimiento en el rosewood villa magna... * buscamos una persona con gran proactividad, gran oientación al cliente, con facilidad para el trabajar en equipo pero también de manera autónoma... * turnos rotativos de mañana y tarde......
Back office del jefe de exportación... ciudad: barcelona funciones: desde temporing vic estamos buscando un/a administrativo/a back office en el departamento de exportaciones para una importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... disponibilidad vehículo propio y carné de conducir b... com/?response_id=c6dec4bbef640eceecc2357ee7639326......
Empresa de alto prestigio en el sector del seguro con oficina en el centro barcelona, ofrece trabajo de supervisor equipo comercial... plan de carrera personalizado... ingresos según valía del candidato... ofrecemos: -formación a cargo de la empresa... buscamos: -personas emprendedoras......
Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......
Organizar, distribuir y controlar los diferentes servicios de la residencia, ejerciendo el mando jerárquico sobre el personal a su cargo... participar en el programa de atención a familias... requisitos del puestonecesitamos: titulación universitaria... formación en el ámbito de las demencias......
Garantizar la limpieza completa de la cocina, incluyendo azulejos, mesas, extractores y demás superficies... cargar y descargar el lavavajillas... com/?response_id=917307d0d6ce7c14affaf9c2ea66937arequisitos del puestorequirements:- estudios mínimos: graduado escolar... formación específica en limpieza......
Confidencial cuenta con una posición como supervisor de almacen para garantizar la eficiencia en la gestión de inventario, control de calidad y distribución de productos en el almacén, cumpliendo con los estándares de la empresa... 000,00 € eur - 35... implementar mejoras en los procesos logísticos para......
Cargar y descargar el lavavajillas... formación específica en limpieza y mantenimiento de cocinas... conocimientos en el manejo de lavavajillas industriales (de capota, de arrastre, tren de lavado, túnel de lavado) y diferentes racks según el tipo de material... mantener el puesto de trabajo en óptimas......
Seguimiento de las acciones realizadas en la sucursal para asegurar su efectividad... dar apoyo a los agentes comerciales asignados... ¡espero conocerte pronto!... tareas: potenciar el desarrollo comercial de los mediadores existentes para el logro de los objetivos... nombramiento de nuevos mediadores......
Buscamos personas emprendedoras para gestionar equipos de mediadores... ofrecemos: formación continua posibilidad de promoción dentro de la compañía plan de carrera adaptado a cada candidato cm......