Ver oferta completa
INFORMADOR/A - TRAMITADOR/A
Torelló
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Atendre, assessorar i informar les persones usuàries sobre qüestions relacionades amb qualsevol tràmit o informació que requereixin.
- Informar a la ciutadania sobre com s’han de realitzar els diferents procediments que constin en el catàleg de tràmits de la seu electrònica i informació general de la web sense necessitat de derivar la consulta als departament.
- Tramitar els expedients i responsabilitzar-se del seguiment dels mateixos d’acord amb les directrius i els procediments establerts pel seu superior, i realitzar les notificacions que se’n derivin.
- Gestionar i realitzar les gestions associades al Padró d'Habitants.
- Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits o expedients econòmics i/o administratius.
- Realitzar els tràmits que siguin competència de l’OAC d’acord als protocols prèviament definits i acordats amb les diferents àrees de gestió.
- Assistir els interessats en l’ús de mitjans electrònics actuant en representació dels ciutadans a l’empara de la normativa de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Rebre i atendre en primera instància les queixes, demandes i suggeriments de la ciutadania.
- Realitzar i gestionar el registre d’entrada i sortida efectuant la conseqüent distribució dels documents i arxivant, si escau, la documentació.
- Atendre i derivar les trucades telefòniques, la correspondència i el correu electrònic de l’Ajuntament.
- Dur a terme les fotocòpies de la unitat i compulsar documents varis.
- Prestar suport administratiu i operatiu de manera polivalent dins l’àmbit, en aquelles tasques puntuals que en les quals sigui necessari.
- Realitzar bases de dades i registres estadístics per tal de donar resposta a les necessitats de l’àmbit.
- Donar suport al superior jeràrquic en l’elaboració de la memòria anual del servei.
- Gestionar les agendes dels superiors jeràrquics i/o regidors/es.
Pàgina 11
- Dur a terme el control de cobrament de taxes, tributs i altres ingressos públic dels expedients del seu àmbit.
- Realitzar còpies autèntiques dels documents presentats pels ciutadans.
- Emetre signatures electròniques.
- Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i complir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral / funcionarial amb la Corporació. Competències / coneixements: CFGM o equivalent dels sectors d'activitats físico esportives o bé del sector adminsitratiu/va.
Competències:
Capacitat per treballar en equip
Relació interpersonal.
Capacitat d'aprenentatge .
Organització i planificació espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà), català (parlat mitjà, escrit mitjà)
- Informar a la ciutadania sobre com s’han de realitzar els diferents procediments que constin en el catàleg de tràmits de la seu electrònica i informació general de la web sense necessitat de derivar la consulta als departament.
- Tramitar els expedients i responsabilitzar-se del seguiment dels mateixos d’acord amb les directrius i els procediments establerts pel seu superior, i realitzar les notificacions que se’n derivin.
- Gestionar i realitzar les gestions associades al Padró d'Habitants.
- Recopilar els antecedents documentals i obtenir la informació necessària per a l’execució dels tràmits o expedients econòmics i/o administratius.
- Realitzar els tràmits que siguin competència de l’OAC d’acord als protocols prèviament definits i acordats amb les diferents àrees de gestió.
- Assistir els interessats en l’ús de mitjans electrònics actuant en representació dels ciutadans a l’empara de la normativa de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Rebre i atendre en primera instància les queixes, demandes i suggeriments de la ciutadania.
- Realitzar i gestionar el registre d’entrada i sortida efectuant la conseqüent distribució dels documents i arxivant, si escau, la documentació.
- Atendre i derivar les trucades telefòniques, la correspondència i el correu electrònic de l’Ajuntament.
- Dur a terme les fotocòpies de la unitat i compulsar documents varis.
- Prestar suport administratiu i operatiu de manera polivalent dins l’àmbit, en aquelles tasques puntuals que en les quals sigui necessari.
- Realitzar bases de dades i registres estadístics per tal de donar resposta a les necessitats de l’àmbit.
- Donar suport al superior jeràrquic en l’elaboració de la memòria anual del servei.
- Gestionar les agendes dels superiors jeràrquics i/o regidors/es.
Pàgina 11
- Dur a terme el control de cobrament de taxes, tributs i altres ingressos públic dels expedients del seu àmbit.
- Realitzar còpies autèntiques dels documents presentats pels ciutadans.
- Emetre signatures electròniques.
- Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i complir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral / funcionarial amb la Corporació. Competències / coneixements: CFGM o equivalent dels sectors d'activitats físico esportives o bé del sector adminsitratiu/va.
Competències:
Capacitat per treballar en equip
Relació interpersonal.
Capacitat d'aprenentatge .
Organització i planificació espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà), català (parlat mitjà, escrit mitjà)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Oficina de Treball del SOC
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 23/12/2024
Fecha de expiración
- 23/03/2025