LOGISTICS AND DEMAND COORDINATOR (H/M/X)
Descripción de la oferta de empleo
Funciones principales:
Coordinación de flujos de entrada/salida hacia/desde los almacenes que abastecen al mercado local.
Garantía de disponibilidad de productos para pedidos de clientes, pilotando los niveles de stock en coordinación con el Supply Chain.
Coordinación de información y acciones con Servicio al Cliente y Supply Chain en caso de situaciones de falta de stock.
Control del rendimiento de proveedores internos y externos (almacenamiento y transporte) mediante revisiones de KPIs e inventarios.
Análisis de quejas de servicio de clientes y aseguramiento de la implementación de acciones correctivas.
Participación y apoyo en licitaciones y negociaciones, realización de estudios y análisis de costos según delegación.
Establecimiento de costos y acumulaciones de distribución mensuales, en coordinación con los controladores.
Revisión de facturas y mantenimiento relevante de datos maestros y tablas de costos de envío en SAP.
Aseguramiento del cumplimiento de procedimientos para la fase de entrada/salida de artículos, gestión de stocks y flujos con socios comerciales, y control de facturas.
Mantenimiento de datos precisos y actualizados en SAP Demand Planning (base, promociones, PIPO, en horizontes a corto y medio plazo).
Análisis del rendimiento de previsiones (establecimiento de KPIs mensuales y análisis de brechas con Sales & Marketing).
Preparación de datos y gestión del proceso mensual de “Demand” S&OP (con la organización local de ventas y marketing y en relación con Supply Chain).
¿Qué estamos buscando?
Experiencia en planificación de demanda y gestión de suministros con habilidades analíticas y organizativas.
Conocimientos avanzados en SAP y habilidades en la gestión de datos.
Capacidad para coordinar múltiples funciones y trabajar en un entorno dinámico.
Actitud proactiva y habilidades para resolver problemas y tomar decisiones efectivas.
¿Qué te ofrecemos?
Un proyecto de 1 año en un ambiente de trabajo dinámico y profesional.
Oportunidades de desarrollo y crecimiento dentro de una compañía global líder en su sector.
Paquete de compensación competitivo con beneficios adicionales para promover el bienestar de sus empleados.
Zona de trabajo: Alcobendas
Jornada Completa de L-V
Si estás buscando una oportunidad en el ámbito de Planificación de Demanda, Supply Chain o Gestión de Suministros, nuestros consultores especializados en Manpower Business Professional te guiarán en la búsqueda de tu trabajo ideal, fomentando tu crecimiento profesional.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 01/10/2024
- 30/12/2024
Analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience......
Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......
Handle cash management and process payments accurately... this role plays a key part in the check-in and check-out process, managing reservations, and providing relevant information about the hotel and surrounding area... collaborate with housekeeping and maintenance teams to ensure rooms and common......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
We are a private school, located in muchamiel, which offers the national curriculum and its corresponding qualifications (igcses and a-levels)... please attach your cv and covering letter or contact us directly at: *****@*****> requisitos del puesto qualified primary and secondary uk teachers, experience......
Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... but also experience a new country and a new culture, meet new people and learn a new language... com work towards team and individual goals for key performance indicators......
Language: english, spanish and any additional european language... resolve problems and issues escalated by delivery staff... rfps, including consolidating costs and margins based on company guidelines excellent written and verbal communication skills... determine appropriate solution offers, deals and......
Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... key tasks include performing preventative and corrective maintenance on mechanical, electrical, and plumbing systems, as well as implementing safety protocols and procedures... they conduct regular inspections, troubleshoot......