Ver oferta completa

MICROSOFT DYNAMICS 365 F&O SOLUTION ARCHITECT 

Descripción de la oferta de empleo

For a prestigious client, that provides intelligent fastening solutions, we are currently looking for a D365F&O Solutions Architect to be hired in Barcelona.Job Description:We are seeking a highly skilled and hands-on D365F&O Solutions Architect with expertise in sales, purchasing, finance, logistics, and integrations. The ideal candidate will be responsible for designing, implementing, and maintaining our D365F&O solutions as well as related integrated systems, ensuring they meet our business needs and objectives. This role requires travel for system rollouts and business process reviews.Key Responsibilities:Design and architect D365F&O solutions to meet business requirements.Lead the implementation of D365F&O modules, including sales, purchasing, finance, and logistics.Develop and maintain integrations with other systems and applications.Provide end-to-end support, from requirements gathering to deployment.Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless integration and functionality.Troubleshoot and resolve issues related to D365F&O solutions.Stay updated with the latest D365F&O features and best practices.Qualifications:Proven experience as a D365F&O Solutions Architect.In-depth knowledge of D365F&O modules: sales, purchasing, finance, logistics, and integrations.Excellent problem-solving and analytical skills.Strong English communication skills, both written and verbal.Ability to work independently and as part of a team.Benefits:Competitive salary and performance-based incentives.Comprehensive health and wellness programs.Opportunities for professional growth and development.Collaborative and inclusive work environment.Travel opportunities to various international locationsHealth insuranceTicket restaurantDon't miss out on this opportunity! If you're interested in being part of an innovative and growing team, send us your CV.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • K2 Partnering Solutions
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/12/2024
Fecha de expiración
  • 25/03/2025
Gestor de Soporte de Dynamics 365 CRM
ALDIA Technologies

Experiencia en la personalización y configuración de dynamics 365 crm... mínimo 3 años de experiencia en soporte y administración de dynamics 365 crm... diagnosticar y resolver problemas técnicos y funcionales en el uso de dynamics 365 crm... otros datos del puestoresponsabilidades: soporte técnico......

ADMINISTRATIVO/VA CONTABLE - 1084003
Temporing

Formación complementaria: microsoft dynamics 365 (business central), microsoft office 365 (obligatoria), nivel alto hablados y - escritos de catalán y castellano... imprescindible experiencia demostrada de mínimo 3 años en el programa microsoft dynamics365; preferiblemente business central... com/?response_id=3fd39d2d7dc9de465a74dcd65fd48c18......

Profesores/tutores (as) de Ofimática
Apprentus ltd

Desde apprenuts buscamos profesor/tutor (a) para impartir clases (online y presencial segun requerimiento) de ofimática ( microsoft word, microsoft excel-vba, microsoft access, microsoft powerpoint, outlook ) internet, sistemas operativos, y aplicaciones informáticas en todos los niveles y edades somos......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

• languages : spanish, english ( fluent ) • microsoft office: excel ( high) and valuable power bi or dashboards... • analytical systems oriented ( eg: dynamics, crm tools ) • team player and communication skills • effective interpersonal communication and consultative skills, both verbal and written......

Arquitecto técnico/ingeniero de obras públixas
Remote and talent

Habilidades de redacción empleando microsoft office... elaboración de planes de obra con microsoft project... elaboración de diagramas de gantt con microsoft project... posibilidad de trabajo remoto si te encuentras fuera de valencia... gestión de equipos de personas... manejo de power point y excel......

Administrador/a de Sistemas Multiplataforma
Colomina

Experiencia en la administración de sistemas y aplicaciones de microsoft windows, servers, ad, gpo´s, office 365, sharepoint, etc… conocimientos y experiencia en la administración de servidores linux, herramientas de backup (veeam…) experiencia en la administración de firewalls (fortinet), incluyendo......

Trainee recruiter
Triskel consulting

Tech-savvy: proficiency in using online sourcing tools, social media platforms, and microsoft office suite (word, excel, outlook)... this position offers an excellent opportunity to gain hands-on experience in the field of recruitment while working remotely... candidate screening: conduct initial screenings......

INGENIERO/A INFORMÁTICO CON CERTIFICACIÓN POWER BI
GESNAER CONSULTING, S.L.

A partir de dicho análisis, diseño e implantación de la solución de informes con microsoft power bi... asesoramiento a la puesta en producción del módulo de estadísticas, y resto de informes migrados... formación al personal de asesoramiento y de explotación del aeropuerto......

CRM Executive
Triskel Consulting

Experiencia trabajando con salesforce o microsoft dynamics... identificar puntos de contacto para la comunicación personalizada para mejorar la satisfacción y retención del cliente... proporcionar ideas y recomendaciones para mejoras continuas... implementar herramientas de automatización de marketing......

Planificación productiva industrial
Dimoldura

Conocimientos en erp-s, preferiblemente microsoft dynamics nav (navision)... seguimiento y análisis de los indicadores de rendimiento de la producción para identificar áreas de mejora y tomar medidas correctivas... coordinación con el departamento de compras para garantizar el suministro oportuno de......