Ver oferta completa

OFFICE COORDINATOR

Descripción de la oferta de empleo

We are in sought of an Office Coordinator to join our office in Barcelona, she/he will organize and coordinate office administration, and procedures, in order to ensure organizational effectiveness, and safety, as well as the management of the receptionist.Preferably the suitable candidate should have a strong Tourism, professional administration or secretarial background.About the role:Organising and participate actively in the planning and execution of company events and conferences. (prepare office meetings)Organise and control office operations and proceduresSupervise/Control the meeting room reservation process and database managementAssist/control an office budget and ensuring all employees follow itLiaise with maintenance companies to keep the office clean and safe and ensure all its appliances are in good working orderResponsible for developing and implementing office policies by setting up procedures and standards to guide the operation of the officeReporting the office progress to senior management and working with them to improve office operations and proceduresAdministering business trips and expense reports for management boardOrdering stationery and IT equipment. (Coordinate with an external IT company)Manage contracts and prices negotiations with office vendors, services and providersCoordinate and provide support to the front desk department, including answering evening phone calls.Who we are looking for…5+ years of Office CoordinatorStrong analytical skills and excellent communication skillsOutstanding attention to detail and proven problem-solving abilityExcellent time management skills and ability to multitask and prioritize workExcellent knowledge of MS Office. (Outlook, Word, Excel and Power Point)Discretion and confidentialityFluent in verbal and written English and SpanishWhat we offero Indefinite contracto Other internal benefits/perks to discuss in the interview
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Tennium
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 07/09/2024
Fecha de expiración
  • 06/12/2024
OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1213086
Temporing

Com/?response_id=917307d0d6ce7c14affaf9c2ea66937arequisitos del puestorequirements:- estudios mínimos: graduado escolar... garantizar la limpieza completa de la cocina, incluyendo azulejos, mesas, extractores y demás superficies... cargar y descargar el lavavajillas... mantener el puesto de trabajo en......

MARMITÓN LIMPIEZA DE OFFICE LAVAPLATOS EN TOLEDO - 1234972
Temporing

Vehículo para desplazarse al hotel... ciudad: toledo funciones:desde temporing seleccionamos un/a marmitón/fregaplatos/limpiador/a de cocina para importante hotel ubicado en cigarra, toledo: funciones: - mantener el mayor número de platos, fuentes, vasos, tazas y enseres de la cocina - limpieza de la......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Otros datos del puesto the opportunity for professional and personal growth within an innovative, high-performing and fast-moving company with flat hierarchies working alongside an experienced, successful, international and lovely team an ideal environment in which to grow with a successful start-up......

Gestor Comercial Captación Endesa Pyme Valencia y Castellón
Grupo Nesax Energy

# acompañamientos jjee# excelente ambiente de trabajo# back office exclusivo y con clara orientación comercial# incorporación inmediata ¿te interesa conocernos y formar parte de nuestro equipo?... requisitos del puestorequisitos: # vehículo propio (imprescindible)# actitud# experiencia en ventas# conocimiento......

administrativo/a
RIEGOS POUS, S.L.

Dominio de office 365, excel y word... pedidos de compras, comprobacion de albaranes, contabilizar fras... atencion telefonica y personal al cliente... otros datos del puesto horario8:00 a 13... preparar presupuestos... experiencia en puesto similar... 000€ bruto/año puesto trabajo con continuidad......

Marketing online
Europe global

Se valorara experiencia en office pero no es imprescindible... requisitos: conexión a internet, conocimientos a nivel de usuario de office y redes sociales... operamos en plataformas de salud y bienestar... indispensable ser mayor de edad, hablar español y residir en territorio español......

Técnico laboral y administrativo contable(h/m)barcelona
Ananda gestión ett

Ofrecemos:· contrato inicial de 3 meses a través de ett de medía jornada, posterior incorporación indefinida a la empresa a jornada completa... · estabilidad laboral... necesitamos incorporar para una importante asesoría laboral en barcelona a un/a técnico laboral y un/a administrativo/a contable......

Java Developer with French/German
Sollers Consulting

We can offer: • flexible working hours and a hybrid home office model (2-3 times per week in the office) as work-life balance is crucial at sollers... • solid understanding of software engineering concepts... about the skills and tools... • a chance to be promoted twice a year and a clearly defined career......