RETAIL OPERATIONS SUPPORT INTERN
Descripción de la oferta de empleo
We at PRONOVIAS GROUP, Global leader in the Bridal industry with HQ in Barcelona, are currently looking for a talented and outstanding Retail Operations Intern to join our Retail Operations Team.
Responsibilities:
Management of queries and incidents related to Retail projects / processes by the store team, as well as follow up, to ensure that the store team has the necessary support.
Support in business improvement projects
Support in kpis analysis.
Communication:- General communication to stores- Communication with other areas
Transversal tasks area: - Configuration booking tool - Management of store schedules:o Google my Business Platformo Genesis Platform (call management)- Support in the legal area coordination (conditional changes, etc.)- IT coordination support (software implementations etc.)
Detalles de la oferta
- Pronovias Group
- 24/12/2024
- 24/03/2025
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Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... )versatilidad, dinamismo y proactividadtrabajo en equipodestreza con herramienta manuales y eléctricashabilidades sociales focalizadas en el trato con el cliente e......
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Colaborar en la elaboración de documentación para la solicitud de permisos... gestionar la documentación para la certificación parcial y final... entre tus funciones principales, se encuentran entre otras, las de: apoyo en las tareas administrativas que conllevan la gestión de la obra civil y despliegue......
Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... experience (up to 5 years) in coordinating daily interventions and tasks with the operations team... work with the operations team to ensure all properties are in the best possible condition and problems are resolved......
Requisitos del puesto¿qué buscamos? experiencia de 3 a 5 años en compras en el sector retail (preferentemente en supermercados)... grupo kiwi europa está en búsqueda de un/a auxiliar administrativo para el sector retail (supermercados e hipermercado) ¿tienes experiencia en logística en el sector retail......
Requisitos del puestoexperience in high quality customer service support would be ideal (b2c) good and professional communication skills native level of german plus fluent level of english knowledge of local or spanish language would be an asset but not required for the job data updates process good......
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