RETAIL OPERATIONS SUPPORT (INTERNSHIP)
Descripción de la oferta de empleo
•
•
•
•
•
•
•
Retail Operations Support (Internship)
We at PRONOVIAS GROUP, Global leader in the Bridal industry with HQ in Barcelona, are currently looking for a talented and outstanding Retail Operations Trainee to join our Retail Operations Team.
• Management of queries and incidents related to Retail projects / processes by the store team, as well as follow up, to ensure that the store team has the necessary support.
• Support in business improvement projects
• Support in kpis analysis.
• Communication:
- General communication to stores
- Communication with other areas
• Transversal tasks area:
- Configuration booking tool
- Management of store schedules:
o Google my Business Platform
o Genesis Platform (call management)
- Support in the legal area coordination (conditional changes, etc.)
- IT coordination support (software implementations etc.)
Requirements
• Bachelor’s degree in Business Administration, Management, or a related field.
• Excellent communication skills in Spanish and English (C1 or higher), verbal and written. Other languages will be a plus.
• High level in the Office package (Excel, Powerpoint.
• Strong communication and interpersonal skills.
• Excellent organizational and time management abilities.
• Analytical and problem-solving skills.
WHAT DOES PRONOVIAS GROUP OFFER?
• Ethical workplace environment that embraces the diversity that makes us special. Having to opportunity to join our CSR strategy focused on women empowerment, environmental sustainability, and community impact.
• Benefits to improve work-life balance: flexibility on entry and exit, intensive day on Fridays, work from home policy.
• Possibility to join our flexible remuneration plan which includes health insurance, transport tickets, nursery school tickets and training related to our business.
• Company canteen with subsidized meals and breakfasts.
• Team building activities to promote our companies' values: respect, innovation. empowerment, performance driven and teamwork.
• Private parking and company shuttle bus from Barcelona and El Prat de Llobregat.
Detalles de la oferta
- Pronovias
- 22/11/2024
- 20/02/2025
The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... the goal of the position is to bring support to the different areas of the port business field... requisitos del puestorequisitos fluent english language education background technical and administration......
Home support - visa patrocinada - asistente de enfermería - londres descripción de la empresareach_hr_consulting se especializa en la refruición de los profesionales de la salud de globalce... se le informa que puede cancelar el recibo de toda la información mencionada anteriormente enviando un correo......
Home support / live in - patrocinador visa - reading uk reach_hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... motivación para trabajar con este tipo de pacientesla formación profesional es una ventajala experiencia previa es una ventajapermiso de conducir válido en el......
Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... actualmente estamos buscando incorporar montadores/instaladores de plv para campañas en vizcaya: ¿qué estamos buscando? - perfil con predisposición, actitud y compromiso......
Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... trabajamos en todos los sectores y canales para multinacionales y clientes punteros, ofreciendo cobertura nacional a todos nuestros clientes dando soporte logístico......
Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... trabajamos en todos los sectores y canales para multinacionales y clientes punteros, ofreciendo cobertura nacional a todos nuestros clientes dando soporte logístico......
Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... trabajamos en todos los sectores y canales para multinacionales y clientes punteros, ofreciendo cobertura nacional a todos nuestros clientes dando soporte logístico......
La tarea principal del puesto es realizar todas aquellas tareas administrativas necesarias para la gestión de la obra civil y despliegue de ftth, así como el seguimiento de las reclamaciones de los clientes y su registro en el erp de la compañía para su correcto procesamiento... seguimiento de las reclamaciones......
Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... experience (up to 5 years) in coordinating daily interventions and tasks with the operations team... work with the operations team to ensure all properties are in the best possible condition and problems are resolved......
Requisitos del puesto¿qué buscamos? experiencia de 3 a 5 años en compras en el sector retail (preferentemente en supermercados)... grupo kiwi europa está en búsqueda de un/a comprador/a para el sector retail (supermercados e hipermercado) ¿tienes experiencia en compras en el sector retail y habilidades......