Ver oferta completa

SALES AREA MANAGER (EUROPA Y LATAM)

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

EMPRESA MULTINACIONAL ESPECIALIZADA EN EL DESARROLLO, PRODUCCIÓN Y COMERCIALIZACIÓN DE REACTIVOS DE DIAGNÓSTICO IN-VITRO, desea incorporarSALES AREA MANAGER (EUROPA Y LATAM)Funciones.
Cumplir los objetivos cualitativos y cuantitativos en su zona.
Mantener la comunicación y negociación con los clientes (distribuidores) de Europa y LATAM.
Explorar y analizar nuevas oportunidades de negocio con nuevos clientes.
Planificar e implementar nuevas estrategias promocionales que se adapten a las necesidades de los diferentes países.
Realizar viajes a LATAM (cada 1 o 2 meses) para asistir a ferias del sector y visitar a los clientes.
Colaborar en la formación y asesoramiento de los distribuidores junto con el área técnica.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • NKIP Consulting
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 22/08/2024
Fecha de expiración
  • 20/11/2024
Sales manager senior
Remoteandtalent

Residencia: latam (chile)... excelentes habilidades interpersonales y de negociación... un ambiente de trabajo flexible y orientado al crecimiento personal y profesional... ¡únete a remote and talent como sales manager senior en chile! en remote and talent estamos ampliando nuestro equipo con un puesto......

Sales Manager Senior
RemoteandTalent

Residencia: latam (argentina)... ¡únete a remote and talent como sales manager senior! en remote and talent, estamos ampliando nuestro equipo con un puesto de sales manager senior... excelentes habilidades interpersonales y de negociación... un ambiente de trabajo flexible y orientado al crecimiento......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations......

Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Position: head of sales department key responsibilities: lead and manage the sales team, ensuring they meet and exceed sales targets develop and implement sales strategies to drive business growth collaborate with marketing and other departments to create effective sales campaigns train and mentor sales......

Sales Development (25h)
Recruit4work SL

Identifying potential customers and generating new business opportunities for the company qualifying potential customers managing leads through the sales pipeline by setting appointments, following up on leads, and tracking progress toward meeting sales goals collaborate with the sales team to......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... active participation in management meetings is essential......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Self storage manager (imprescindible experiencia trasteros)
Ssolid

Persona proactiva, diligente y organizada... 00h y los viernes de 9... gestión de clientes, fidelización y facturación mensual... clara orientación al cliente y mentalidad de servicio... elaboración de informes, y gestión del marketing online... capacidad de escucha, análisis de situación y negociación......

Supply Chain Manager
Involve rh

Analizar y optimizar los procesos de logística y distribución... funciones: coordinar la cadena de suministro para garantizar la disponibilidad de productos y materiales... implementar estrategias para reducir costos y mejorar la eficiencia en la cadena de suministro... confidencial cuenta con una posición......