SENIOR AUDITING SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
Havas Media Group Spain Resumen de la Descripción del puesto de trabajo.
The Senior Auditing Specialist is responsible for ensure the transparency, integrity, and accuracy of a Company’s financial information.
Descripción de Puesto.
Mission & Responsibilities Manage financial audits through which the correct compliance with contractual clauses agreed with the client is reviewed (by an independent auditor hired by the client).
Prepare supporting documentation for the audit.
Maintain continuous communication with the audited departments/accounts to efficiently prepare the lists, reports, and documentation requested in the Audit Collaboration Plan.
Communicate with auditors hired by clients to explain and/or resolve doubts and explain the information prepared and presented in the audit.
Identify auditable clients/clients with transparency clauses through the analysis of New Business or contract signing.
Read and understand contracts to identify requirements agreed with the client.
Prepare a technical sheet with these requirements.
Communicate contractual mandates to the team/account responsible for managing the analyzed client.
Prepare documentation to be requested by auditors prior to the audit communication.
Propose/establish procedures that could make the client financial audit process more efficient.
Maintain the internal control system, aligned with Group requirements.
Qualifications & Languages Academic background in Business Administration or similar.
High level of English (C1).
High proficiency in office tools (Excel, etc.).
Previous experience & Industry background Experience in internal and/or external auditing, at least 2-3 years as a senior.
Soft skills & Competencies Being precise and methodical, key qualities for understanding, managing, and resolving audits efficiently.
Problem-solving ability.
Integrity, personal and professional ethics.
Access to sensitive data requires a person who meets these characteristics.
Attention to detail.
Communication skills.
The ability to be understood and to communicate effectively is highly relevant for an audit.
Being clear, concise, and using appropriate language to explain technical issues to novices is important.
Ability to prioritize and good time management skills.
This is a very useful skill for performing audit activities.
Ability to work in a team.
Ability to work under pressure without affecting the quality and accuracy of professional tasks.
Technical skills Advanced computer skills in MS Office, accounting software, and databases.
#LI-LL1 Tipo de contrato.
Permanente Aquí, en el grupo Havas, nos enorgullecemos de estar comprometidos con la igualdad de oportunidades para todas las personas y de tener cero tolerancia con la discriminación.
Somos un grupo con igualdad de oportunidades y damos la bienvenida a los solicitantes independientemente de su edad, sexo, raza, origen étnico, discapacidad y otros factores que no tienen relación con la capacidad de un individuo para realizar su trabajo.
Debido al gran número de solicitudes recibidas, tan solo contactaremos con los candidatos/as que encajen con el perfil publicado.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 24/12/2024
- 24/03/2025
Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... great english and spanish fluency (b2-c1 level both written and spoken) being already in possession of a permit to work in spain or the eu other features that would help a lot: effective communication with the operations......
Estamos buscando un asistente de atención médica senior para coordinar la prestación de atención médica... asistente de atención médica senior - coordinador de turnos - car home / asistencia domiciliaria - turnos de día y de noche - centro de atención continua y domiciliaria - cornwall reino unido reach......
Estamos buscando un asistente de atención médica senior para coordinar la prestación de atención médica... asistente de atención médica senior - coordinador de turnos - asistencia domiciliaria / asistencia domiciliaria - turnos de día y noche - centro de atención continua y domiciliaria - cornwall reino......
Técnicos senior de radiología - reino unido - unidad de salud móvil de imágenes reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... apoyo y colaboración en el proceso de reserva y asegurarse de que los sistemas de información del paciente se mantengan con información......
Liu jo está buscando para su store en paseo de gracia, barcelona un (a) senior sales assistant... sus principales cometidos serán los siguientes: · transmitir al cliente pasión y conocimiento del producto; · desarrollar e impulsar las ventas; · recibir y acompañar a nuestra clientela de alta gama; ·......
We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... do you think that customers deserve more than just support, and you are willing to go above and beyond to help them succeed? do you dream of deep diving into the world of it but need some experience......
Descripción del puesto: confidencial cuenta con una posición como public relations specialist para crear y mantener una imagen positiva de la empresa a través de estrategias de comunicación efectivas con los medios y el público... habilidades: redacción persuasiva relaciones públicas uso de redes sociales......
B2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... exceptional written and verbal communication skills... accountability from day one, with experienced and......
Asesoramiento personalizado a la carteta de clientes, gestión de firma electrónica, presentación telemática de modelos aeat (renta- imp sociedades- iva- instrastat – sii…), planes de viabilidad, informes económicos financieros, trámites y realizació......
Entorno de servidores windows, iis, etc... requisitos del puesto capacidades: capacidad de aprendizaje y de comunicación... disponer de un entorno adecuado para trabajar desde casa (sin ruido)... experiencia en la mayor parte de los siguientes apartados : análisis y toma de requerimientos con cliente......