Ver oferta completa

SENIOR FINANCIAL ANALYST

Descripción de la oferta de empleo

This role sits in the Financial Accounting team, within the Finance Department, focused on the Statutory reporting of the Group (internal and external).Purpose of the role: To work with the financial accounting team to ensure the accurate and timely production of financial results for internal and external reporting, and robust reporting and review of the Group balance sheet and other financial KPIsTo interrogate and analyse the P&L and balance sheet, to obtain a thorough understanding of underlying balances and the associated processes and controls behind themTo support with specific ad hoc analysis and project work, with a focus on identifying the risks, opportunities and controlsResponsibilities: Support the preparation of components of the Group Financial statements on a quarterly basis as part of the Financial Accounting team, ensuring prepared on a timely basis, accurately and compliant with relevant accounting standards. To include the preparation of relevant information for shareholders, investors and analysts and alignment between management and statutory information where necessary.Support the preparation of detailed analysis for auditors to ensure all necessary information is provided to audit year end financial statements (and interim if applicable) with no requirement for late adjustments. Have a thorough understanding of balance sheet items, ensuring that they are valid, supported, and that the associated controls and processes are adequateSupport in the ongoing maintenance and review of the balance sheet by preparing and reviewing reconciliations, identifying discrepancies early and rectifying them, and by challenging recognition where necessary, To perform BS reconciliations, principally of accruals and provisions, identifying sensitivities, risks and opportunities and ensuring they are properly supported.Help in the minimum controls framework reporting as well as follow up of the control deficiencies identified. Skills: Adaptable and flexible for rapidly changing needs of the organisational reporting as necessaryAdvanced excelVery good understanding of HFM and SAPWilling and able to take a proactive approachStrong communication skillsAbility to work under pressure effectivelyAbility work well within a teamAn inquisitive and proactive approach and growth mindsetHands on mindsetGood attention to detailHighly organizedExperience: 5 years previous demonstrable experience of working within a team effectively, in the Finance team of a multinational company or in audit.Good standard of educationFluent in Spanish and EnglishUnderstanding of IFRS requirementsDesirable experience in financial controls.Desirable Experience in a listed company, either within an organisation or as an auditorQualifications: Required: Relevant Finance or business degreeDesirable: Part qualified or fully qualified accountant
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • HBX Group
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/12/2024
Fecha de expiración
  • 25/03/2025
Asistente de atención médica Senior - Coordinador de turnos
Reach HR Consulting

Estamos buscando un asistente de atención médica senior para coordinar la prestación de atención médica... asistente de atención médica senior - coordinador de turnos - car home / asistencia domiciliaria - turnos de día y de noche - centro de atención continua y domiciliaria - cornwall reino unido reach......

Asistente de atención médica Senior - Coordinador de turnos
Reach HR Consulting

Estamos buscando un asistente de atención médica senior para coordinar la prestación de atención médica... asistente de atención médica senior - coordinador de turnos - asistencia domiciliaria / asistencia domiciliaria - turnos de día y noche - centro de atención continua y domiciliaria - cornwall reino......

Técnicos senior de radiología - Unidad de salud móvil
Reach HR Consulting

Técnicos senior de radiología - reino unido - unidad de salud móvil de imágenes reach hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... apoyo y colaboración en el proceso de reserva y asegurarse de que los sistemas de información del paciente se mantengan con información......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar a una persona para trabajar en nuestro departamento comercial como business analyst , reportando directamente al director comercial... • analytical systems oriented ( eg: dynamics, crm......

Senior Sales Assistant - Store LIU∙JO , BARCELONA
Liu Jo SPA

Liu jo está buscando para su store en paseo de gracia, barcelona un (a) senior sales assistant... sus principales cometidos serán los siguientes: · transmitir al cliente pasión y conocimiento del producto; · desarrollar e impulsar las ventas; · recibir y acompañar a nuestra clientela de alta gama; ·......

Market Research Analyst
Involve rh

Confidencial cuenta con una posición como market research analyst para analizar datos de mercado para identificar tendencias, comportamientos del consumidor y oportunidades de negocio que impulsen el crecimiento de la empresa... habilidades: investigación de mercado manejo de bases de datos investigación......

Profesional Senior dpto fiscal-contable
ASTERSA ASESORES

Asesoramiento personalizado a la carteta de clientes, gestión de firma electrónica, presentación telemática de modelos aeat (renta- imp sociedades- iva- instrastat – sii…), planes de viabilidad, informes económicos financieros, trámites y realizació......

Analista programador senior Web y Android. Teletrabajo.
Antay mobile solutions

Entorno de servidores windows, iis, etc... requisitos del puesto capacidades: capacidad de aprendizaje y de comunicación... disponer de un entorno adecuado para trabajar desde casa (sin ruido)... experiencia en la mayor parte de los siguientes apartados : análisis y toma de requerimientos con cliente......

Data Governance Analyst
LLYC

Comunicación y colaboración: habilidades de comunicación efectiva a los diferentes stakeholders... ¿qué ofrecemos? proponemos que te incorpores a un equipo con muchas ganas de reinventar nuestras soluciones y desafiar lo establecido... herramientas y tecnología: conocimientos básicos de programación......

Senior CRM Executive
Triskel consulting

Responsabilidades: colaborar con equipos multifuncionales para desarrollar y ejecutar estrategias efectivas de crm alineadas con los objetivos comerciales... identificar puntos de contacto para la comunicación personalizada para mejorar la satisfacción y retención del cliente... capacidad analítica......