TÈCNIC/A CUSTOMER CARE IT
Descripción de la oferta de empleo
Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web, dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar. Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux, brindant una àmplia gamma de serveis als nostres clients. Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers, busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres.
Actualment estem buscant per a un/a Tècnic/a per al nostre departament de Customer Care.
El teu rol serà clau:
- Oferiràs atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals, ajudant-los a superar reptes tècnics i a aprofitar al màxim els nostres serveis.
- Ajudaràs als usuaris en el procés de migració web.
- Instal•lació de certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris.
- Treballaràs mà a mà amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l´òptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients.
- Contribuiràs amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis.
T´oferim:
- La llibertat del treball 100% remot amb un contracte indefinit.
- Contracte de 38 hores/setmanals.
- Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00.
- Un camí clar de creixement professional, amb formació contínua perquè mai deixis d´evolucionar.
- Accés a tecnologia d´avantguarda perquè donis el millor de tu.
En cdmon, promovem un entorn laboral inclusiu i divers, on la igualtat d´oportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se, sense importar el seu gènere, raça, ètnia, religió, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat, condició de discapacitat, edat o altres característiques que les facin úniques.
El nostre procés de selecció prioritza la identificació d´habilitats, talent i potencial, assegurant que cada decisió de contractació es basi en mèrits, competència i les necessitats estratègiques de la nostra empresa. En cdmon, creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball, impulsa la innovació i contribueix a l´èxit col•lectiu. Experiència 12 mesos. Què busquem?
- Persones amb formació professional GM o GS en informàtica.
- Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP.
- Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client.
- Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit).
- Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre.
- Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.. Competències / coneixements: Valorem:
· Persona compromesa amb la qualitat en el treball
· Orientació a la millora contínua
· Disposar d'excel·lents habilitats Interpersonals, ha de ser capaç de poder comunicar-se amb qualsevol tipus de persona i sota qualsevol circumstància.
· Orientat/da a resultats, proactiu/va i autònom/a
· Capacitat de pensament abstracte i resolució de problemes
· Comprensió escrita i bon redactat espanyol (parlat superior, escrit superior), català (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat mitjà, escrit mitjà)
Detalles de la oferta
- 10 Dencehispahard SL
- Sin especificar
- 27/09/2024
- 26/12/2024
We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... high motivation for helping customers and it curiosity, basic technical understanding... apply problem-solving skills and......
What is the it graduate program? the 2-year it graduate program is designed to develop nestlé’s next generation of leaders in information technology, part of a multicultural team of it professionals driving the biggest it digital transformation of the fmcg industry... • predefined learning path (around......
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
Necesitamos incorporar urgentemente un técnico senior o administrador de sistemas it para trabajar en un cliente nuestro sito en vitoria... requisitos del puestonecesitamos que el candidato tenga titulación en it o similar (grado superior o ingeniería) y experiencia como administrador de sistemas de......
As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......
Asistente de atención médica - visa patrocinada - home care - alojamiento pension plan - dorchester uk reach hr es una compañía que se especializa en reclutar profesionales de la salud... motivación para trabajar con este tipo de pacientes... se le informa que puede darse de baja de la información anterior......
Requisitos del puesto imprescindible ropec experiencia en clases dirigidas: body pump- spinning-gap – funcional- pilates-cierre de sala... posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... ubicación: zona les glorias buena remuneración unos 613,45€ aproximadamente brutos mensuales......
University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......
Atender incidencias puntuales fuera de horario (guardias puntuales)recepcionar y coordinar tickets de soporte (atender, trasladar a equipo interno o externo)soporte a usuariorequisitos del puestocoordinador/a desarrollo equipos it... coordinación de equipos avanzado- programación......
Horario habitual 7 a 15 h -- 8/16 funciones con carácter general: · realizar la instalación, configuración y puesta en marcha de los proyectos de seguridad y protección contra incendios asignados, así como sus equipamientos adicionales (servidores, switches de comunicaciones, etc......