Ver oferta completa

TÉCNICO/A SOPORTE PROYECTO SOCIAL EMMPERSONA

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Descripció La Fundació PIMEC treballa per fomentar uns valors i una cultura empresarial renovada i compromesa amb l'entorn, sensibilitzant, promovent i acompanyant la micro, petita i mitjana empresa i les persones autònomes, per tal que incloguin aspectes socials i de compromís en la responsabilitat social com a factor de competitivitat dins la seva dinàmica empresarial.
En aquest sentit, treballem per enfortir la imatge social de l'empresariat com a generador d'ocupació i motor de creixement econòmic i de millora social.
La Fundació PIMEC requereix incorporar un/a.
Graduat/ada en ADE per al projecte social Emppersona, per a les seves oficines de Barcelona.
¿Quines seran les teves responsabilitats? S’ofereix la possibilitat de formar part d’un equip consolidat i en creixement en un projecte social de més de 14 anys de duració.
S’encarregarà de donar recolzament a l’equip del projecte Emppersona en temes tècnics i administratius, posant especial focus en accions de reporting, automatització i digitalització de processos.
La seva funció principal serà la de portar el back office de l’equip d’Emppersona, i participar també, en funció de la seva experiència, en tasques de recolzament a l’equip en accions d’atenció amb beneficiaris tant de la part d’auto ocupació com de reflotament o concurs d’empreses realitzant les següents tasques.
Administració de les bústies i canals d’entrada principals dels beneficiaris del programa.
Responsable del reporting i control de l’activitat de l’Emppersona i incorpora.
Suport en la realització d’informes i memòries de projectes de la Fundació.
Recerca i organització de la informació, elaboració de documents.
Recollir informació sobre recursos (subvencions, ajuts, finançament...).
Seguiment del llançament i anàlisis d’enquestes de l’activitat de la Fundació.
Suport a l’equip tècnic d’incorpora en les tasques d’organització de jornades o amb els diferents stakeholders.
Atenció a beneficiaris dels programes Incorpora i Emppersona Acollida i pre-diagnosi.
Atenció personalitzada als usuaris (entrevista per identificar les expectatives, la demanda i la trajectòria professional dels usuaris, conèixer les expectatives, donar informació del servei i de la metodologia de treball, etc.
Suport en la definició del pla general d’acció personal en base a objectius i assignació de mentor/a de la xarxa de voluntariat.
Gestionar les accions de recolzament amb els diferents recursos de la xarxa o experts i fer el seguiment amb persona mentora i beneficiària.
Gestionar la comunicació i facilitar l’accés als diferents recursos formatius i de mentoria als beneficiaris del programa.
Accions de suport a la gestió de la Xarxa de Voluntariat.
Seguiment i supervisió de la col·laboració del voluntariat en els casos assignats.
Gestió operativa de la intranet de voluntariat.
Comunicació, notificacions i gestió administrativa de l’alta, baixes, enquestes de satisfacció de la xarxa de voluntariat.
Accions de suport a tasques formatives.
Gestió de materials en coordinació amb els docents.
Reserva de sales o enllaç per cursos online.
Gestió registre participants i notificació del curs.
Suport en la comunicació i difusió de l'equip de la Fundació.
Això inclou gestionar la difusió de la guia microcat a Catalunya en col·laboració amb delegacions de PIMEC, i la difusió d'eines i acords sobre salut mental a empresaris a Barcelona.
Preparació de notícies i articles per a mitjans interns i externs, així com de material relacionat.
Suport en l'organització i assistència a esdeveniments com jornades.
¿Quines habilitats i coneixements són necessàris per aquesta posició? Formació en ADE, Administració i Direcció d'Empreses preferiblement, o en psicologia del treball, Relacions Laborals o ciències del treball.
Formació complementària en gestió de projectes, creixement personal, tecnologies de la informació, etc.
Idiomes.
Català i Castellà bilingües.
Coneixements avançats del paquet office i altres eines informàtiques de gestió.
Habilitats per l’automatització de processos.
Capacitat d’anàlisi d'estats financers, comptabilitat de costos, avaluació de plans de negoci i gestió eficient de bases de dades per a la elaboració d'informes detallats.
Experiència.
Preferiblement 1 o 2 anys d'experiència professional en gestió de projectes similars, acompanyament a persones, gestió de documentació, informació, assessorament i orientació.
És requereix una persona amb bones habilitats de comunicació escrita i oral, organitzada, responsable, amb capacitat d’innovació i escolta activa.
Es valorarà positivament l’orientació a objectius i la motivació pel desenvolupament continu.
Imprescindible saber treballar en equip, tenir bones habilitats de relació interpersonal i de resolució de conflictes   ¿Quins beneficis t'aportem? Contracte indefinit Jornada completa.
dll-dj.
orari flexible d'entrada de 8h a 9.
h i de sortida de 17h a h i div horari flexible d'entrada de 8h a 9.
h i de sortida 14h o dia teletreball *Com a empresa inclusiva, PIMEC està compromesa amb la diversitat i valora totes les sol·licituds sense discriminació.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • PIMEC Jobs
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 04/09/2024
Fecha de expiración
  • 03/12/2024
SOCIAL MEDIA ASSISTANT IN BARCELONA
The Etsy Selling Formula

Creative mindset with a passion for social media and digital marketing... collaborate closely with the influencer and our marketing team to develop engaging social media strategies... are you a social media enthusiast with a knack for content creation and fluent in spanish? we have an exciting opportunity......

Mediador/a social comunitario en espacios de ocio nocturno
Asociación Controla Club

Se valorará haber realizado algún curso o máster en mediación social comunitaria, máster en adicciones y/o tener experiencia previa... requisitos del puesto- titulación de formación profesional superior o de grado medio como técnico de integración social u otra titulación equivalente del ámbito de la......

Gestor de Soporte de Dynamics 365 CRM
ALDIA Technologies

Otros datos del puestoresponsabilidades: soporte técnico y funcional proveer soporte de primer y segundo nivel a los usuarios de dynamics 365 crm... mínimo 3 años de experiencia en soporte y administración de dynamics 365 crm... proveer soporte técnico y funcional para usuarios de dynamics 365 crm,......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......

TRABAJADOR SOCIAL
ASOCIACION RAUXA

Seleccionamos : 1 trabajador social 1 educador social 1 integrados social en todos los casos responsables, sin adicciones (alcohol, tabaco y otras) con sensibilizacion sobre el tema - preferiblemente en con experiencia en drogodependencias - contrato laboral / fijo - jornada de l a d con los descansos......

Desarrollador de proyecto
Inluisal S.L.

Somos una empresa con un proyecto original y multidisciplinar que precisa de un arquitecto como figura central para el desarrollo de un único proyecto y que nos acompañe en la tramitación y ejecución del mismo... requisitos del puestodisponer de la titulación de arquitecto superior y disponer de los......

Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Market research: stay ahead of social media trends, competitor strategies, and emerging platforms to keep our brand relevant and innovative... in this role, you social media platform assistant and creator will play a pivotal role in building brand awareness and fostering engaging communities across tiktok......

TÉCNICO DE PROYECTO
SOLUCIONS INTEGRALS EBENISTERIA I VIDRE, S.L.

Somos una ebanistería en sant quirze del vallès que buscamos un técnico de proyecto y un carpintero... técnico de proyecto técnico con experiencia en dirección de obra/interiorismo para realizar seguimiento de proyectos, presupuestos, oficina técnica ayudando a dirección... manejo topsolid......

TRABAJADOR/A SOCIAL
AFA Zamora

Requisitos del puestonecesitamos:• diplomatura o grado de trabajo social... buscamos a una persona para el puesto de trabajo social en el centro terapéutico de día ‘ciudad jardín’, en zamora... valorable:• experiencia en el tercer sector... ofrecemos:• media jornada (horario de mañana, a excepción de......

QA Beta Tester y Soporte Técnico
Smart&fun

Comunicación con cliente final en tareas de soporte técnico... ofrecemos:* incorporación inmediata... buscamos incorporar un qa beta tester con experiencia demostrable para integrarse de forma inmediata en nuestro equipo, realizando tareas de pruebas de calidad del software manuales y automatizadas......