Ver oferta completa

TRAINER AND QUALITY

Descripción de la oferta de empleo

¿Eres una persona empática, comunicativa, y se te da bien la negociación? Si tienes un perfil orientado al cliente y estas motivad@ para involucrarte en un nuevo proyecto profesional, sigue leyendo.Estamos seleccionando un puesto de Trainer con inglés nivel mínimo B2, para incorporarse a nuestro equipo en las diferentes áreas de nuestro Call Center de Zaragoza. ¿Te interesa?Trabajarás en nuestra sede de Zaragoza y formarás parte de un equipo en plena expansión dónde tedesarrollarás profesionalmente, en un entorno cercano y agradable.Somos una innovadora empresa joven y multicultural dedicada a la atención al cliente con sede en másde 28 países y más de 48.000 empleados en todo el mundo. Suena bien, ¿verdad?Tus funciones:Impulsar el desarrollo y crecimiento de los agentes según el modelo de operaciones.Detectar necesidades de refuerzo y entrenamiento de los agentes mediante planes de desarrollo individual, análisis para la mejora de procesos y procedimientos.Realizar escuchas y auditorías.Elaboración de manuales y contenidosElaboración de informes semanales y mensuales, sobre consecución de formaciones, sobre resultados de KPI´s de calidad del servicio, etc.Presentación al cliente en español y en inglés de los distintos informes requeridos en reuniones semanales y mensuales.Preparación de documentación interna para Responsables de Calidad de empresa Internacional.Tus beneficios:- Un salario según convenio de nivel 8 - Un paquete formativo completo propio, para que empieces a trabajar siendo un profesional.- Contrato temporal de 3 meses con posibilidad de seguir creciendo dentro de la empresa.- Ambiente laboral agradable y dinámico. Sabemos lo importante que es disfrutar trabajando.- Jornada laboral a 38,5 horas semanales.Horario de Turnos rotativos de 9 a 17hs / de 11 a 19hsRequisitos del puesto:Estudios mínimos de FP II y/o experiencia demostrable.· Buen nivel de interlocución en español e inglés (imprescindible B2)· ¿Te motiva cumplir objetivos? Buscamos a alguien responsable y a quién le estimule el ritmo rápido de trabajo.· Dotes de comunicación y espíritu comercial.· Actitud positiva y muchas ganas de crecer y desarrollarte profesionalmente.· Conocimientos de programas informáticos (Excel, Word y Power Point).Importante tener. Disponibilidad horaria completa para trabajar en Turnos rotativos de 9 a 17hs / de 11 a 19hs
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Randstad España
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 01/12/2024
Fecha de expiración
  • 01/03/2025
Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Creative mindset with a keen eye for aesthetics and quality content... analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... excellent communication skills, both written and visual, with the ability......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......

Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

Handle cash management and process payments accurately... this role plays a key part in the check-in and check-out process, managing reservations, and providing relevant information about the hotel and surrounding area... collaborate with housekeeping and maintenance teams to ensure rooms and common......

Primary and secondary teachers
The english school

We are a private school, located in muchamiel, which offers the national curriculum and its corresponding qualifications (igcses and a-levels)... please attach your cv and covering letter or contact us directly at: *****@*****> requisitos del puesto qualified primary and secondary uk teachers, experience......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... but also experience a new country and a new culture, meet new people and learn a new language... com work towards team and individual goals for key performance indicators......

Production Manager
Only Happiness 37

Schedule and moderate live events, and coordinate rehearsals and live sessions... schedule and coordinate on-site booth construction and installation... excellent communication and interpersonal abilities... develop and implement deployment strategies to maintain timelines and achieve milestones......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Rfps, including consolidating costs and margins based on company guidelines excellent written and verbal communication skills... resolve problems and issues escalated by delivery staff... language: english, spanish and any additional european language... determine appropriate solution offers, deals and......