TRANSPORT ADMINISTRATOR
Descripción de la oferta de empleo
Transport Administrator Purpose of role.
To co-ordinate store deliveries by planning routes, managing hauliers and ensuring all required preparation is completed.
To carry out administration duties and adhoc reporting tasks.
Reports to.
Transport Supervisor Location.
Torija Distribution Centre (Guadalajara, Spain) Key Responsibilities.
• Provide logistical support to the commercial activity of our stores • Daily contact with our warehouses in Europe • Resolution of commercial and logistical incidents • Direct analysis of store quality controls • Creation and planning of order calendars and store deliveries • Preparation of reports • Direct management of the transport management system tool • Management and optimization of transport routes • Hiring trucks with delivery in store • Control and supervision of store deliveries, download hours and possible incidents in specific processes • Tachograph analysis and mandatory documentation of transport companies • Management and resolution of incidents produced in transport • Reverse logistics management and control.
pallet collection, waste collection, waste collection from store to warehouse • Review of costs and billing of transport providers • Analysis and control of operating account Knowledge, skills & experience.
• Educated to High School Level • Good communication skills • Fluency in English – similar to B2 written and spoken • Other languages such as German, Dutch, French, Italian or Portuguese are also desirable • Medium/high knowledge of Microsoft Excel Personal attributes.
• Be a team player with excellent interpersonal skills • Good analytical and numerical skills • High level of energy and a positive attitude Posición.
Administrador de transporte Definición del puesto de trabajo.
Para coordinar las entregas de la tienda planificando rutas, gestionando transportistas y asegurando que se complete toda la preparación requerida.
Para llevar a cabo tareas administrativas y tareas de informes ad hoc.
Reporte directo.
Supervisor de Transporte Ubicación.
Centro Logístico de Torija (Guadalajara), España Responsabilidades Clave.
• Soporte logístico a la actividad comercial de nuestras tiendas • Contacto directo con clientes en España, Francia, Italia, Portugal, Alemania, Países Bajos y Bélgica • Contacto diario con el resto de almacenes de Europa • Resolución de incidencias comerciales y logísticas • Análisis directo de los controles de calidad de las tiendas • Creación y planificación de calendarios de pedidos y entregas de las tiendas • Elaboración de informes • Gestión directa de la herramienta Transporte Management Sistema • Gestión y optimización de rutas de transporte • Contratación de camiones con entrega en tienda • Control y supervisión de las entregas en tienda, horas de descarga y posibles incidencias en los procesos mencionados • Análisis de tacógrafos y documentación obligatoria de proveedores de transporte.
• Gestión y resolución de incidencias producidas en el transporte • Gestión y control de la logística inversa.
recogida de pallets, recogida de residuos, mercancía de retorno de la tienda al almacén • Revisión de costes y facturación de proveedores de transporte • Análisis y control de cuenta de explotación Conocimientos, habilidades y experiencia.
• Educado a nivel de secundaria • Buena capacidad de comunicación • Fluidez en Ingles – Similar a B2 escrito y hablado • También son deseables otros idiomas como alemán, holandés, francés, italiano o portugués • Conocimiento medio / alto de Microsoft Excel Atributos personales.
• Trabajo en equipo con excelentes habilidades interpersonales • Buenas habilidades analíticas y numéricas • Alto nivel de energía y una actitud positiva
Detalles de la oferta
- Primark
- 31/10/2024
- 29/01/2025
– knowledge of linux as administrator – very good communication skills in oral and written english... flexible working hours for work-life balance tax-free optional benefits: restaurant ticket, nursery ticket, transport pass, private health insurance for employees and family... required qualification/skills/experience:......
Flexible working hours for work-life balance tax-free optional benefits: restaurant ticket, nursery ticket, transport pass, private health insurance for employees and family... we have 2 buildings on campus, with state-of-the-art facilities, comfortable work spaces, meeting rooms, and multipurpose spaces......
Who are we? the centre tecnològic de telecomunicacions de catalunya (cttc) is a self-standing, public sector non-profit research institution devoted to fundamental and applied research activities, mainly focused on technologies related to the physical, data-link and network layers of communication systems......
O flexible working hours for work-life balanceo tax-free optional benefits: restaurant ticket, nursery ticket, transport pass, private health insurance for employees and family... a complete cv, including a list of publications and the contact details of two potential referees2... • required qualification/skills/experience:......
Es troben en cerca d´una persona per realitzar les tasques de:- instal·lació de sortidors en nous clients i desmuntatges- manteniments dels sortidors ja instal·lats en bars i restaurants- solucionar les possibles avaries que puguin sorgir en els clients- transport de la maquinària a fires i festes......
A leading transport company is looking for experienced bus drivers to join their expanding team in the netherlands... opportunities for career and salary growth... with numerous depots across the country, the company is opening a new location in amsterdam and requires new team members......