Ver oferta completa

TREASURY PROCESS LEAD

Descripción de la oferta de empleo

Urbaser es una empresa multinacional líder en la gestión medioambiental, que ofrece Servicios Urbanos y Soluciones Industriales en la Gestión y Tratamiento de Residuos. Nos enfocamos en la innovación y la sostenibilidad, trabajando constantemente para mejorar nuestro impacto ambiental y promover prácticas sostenibles en todas nuestras operaciones. En Urbaser, valoramos el talento y la diversidad, promoviendo un entorno de igualdad de oportunidades para todos.Estamos buscando un/a Treasury Process Lead para unirse a nuestro equipo de Tesorería - Finanzas Corporativas.Misión y Funciones: apoyo en los procesos de implementación de la herramienta de tesorería en la compañía e integración de la misma con el resto de áreas relacionadas (proveedores, clientes, administración).Definir y supervisar las políticas y procesos de tesorería del grupo.Identificar procesos y mejoras tecnológicas en relación con la herramienta de tesorería.Estrategia en la gestión y diseño del cash pooling.Gestión y soporte del mapa bancario, apertura/ cierre de cuentas bancarias para dar soporte al negocio.Gestión de la deuda intercompañía del grupo en la herramienta.Gestión de la deuda con terceros del grupo en la herramienta.Como Key user / administrador/a de la herramienta de tesorería del grupo:Control diario de los extractos recibidos y gestión de incidencias, integración de sociedades/cuentas bancariasConfiguración de la interface entre SAP/herramienta de tesorería (mapeos contables, ficheros de pago, previsiones de tesorería, etc)Gestión del core data de la herrramienta.¿Qué buscamos?Grado Administración y Dirección de Empresas (ADE), Económicas, Derecho o grados técnicos (ingeniería o similares).Experiencia entre 3-5 años de experiencia previa en un departamento financiero (preferiblemente en el área de Tesorería) en Empresa y/o Consultoría Multinacional.Experiencia directa con herramientas de gestión de Tesorería (Kyriba se valorará positivamente).Nivel de inglés requerido de C1.Experiencia en Gestión de proyectos.¿Qué ofrecemos?Contrato indefinido y plan de carrera.Retribución económica y plan de retribución flexible competitivo.Modalidad de trabajo híbrida y horario flexible.La oportunidad de trabajar y aprender junto a profesionales líderes en sus áreas de conocimiento.La oportunidad de ganar experiencia en un sector en auge: la sostenibilidad y la gestión de residuos.¿Quiénes somos?En Urbaser, nos comprometemos con la inclusión y la igualdad de oportunidades, respetando la diversidad en todas sus formas. Si deseas formar parte de una empresa que valora tu talento y te brinda oportunidades de crecimiento, ¡Te estamos esperando!
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Urbaser
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 06/01/2025
Fecha de expiración
  • 06/04/2025
Back End Developer Team Lead (PHP)
Triskel Consulting

Able to work on a b2b agreement but with permanent conditions... requisitos del puesto bachelor’s degree in computer science, software engineering or equivalent an individual with a background in backend engineering who possesses leadership experience... collaborate with other teams and departments to......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

How is the recruiting process structured? for us, the onboarding process begins the moment someone decides to apply for our vacancies... we pay close attention to the selection process and the experience candidates will have... we've designed a customized process to get to know you and for you to get......

Chef de Partie
Next Step Career Network

Support through the whole employment process in your native language help with traveling arrangements no agency fees 24/7 agency support stress free employment process if you have all that it takes, we will be happy to hear from you! please apply with an updated cv, smiling picture in uniform, pictures......

Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Are you a seasoned sales professional with a passion for real estate? do you thrive in a high-energy, team-oriented environment? if so, we have an exciting opportunity for you! we're seeking a dynamic and motivated individual to lead our sales department in a new development project......

Order Management Associate
Hexagon

Process basic accounting transactions in erp... the g&a; department of a multinational company with office in madrid (spain) is seeking an administrative assistant to perform tasks such as: check and process software orders and project services according to the corporate policies - implementing the......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for the next steps in the sales process update and maintain prospect and customer data in salesforce... barcelona is the perfect city for this new......

German speaking Customer Service Agents
RFC

Requisitos del puestoexperience in high quality customer service support would be ideal (b2c) good and professional communication skills native level of german plus fluent level of english knowledge of local or spanish language would be an asset but not required for the job data updates process good......

ICU hospital londres - enfermera UK
Reach hr consulting

• acts as the lead coordinator of all disciplines for well-coordinated patient care... • provide didactic and educational material as appropriate, validate and document the patient's and family's understanding of the information transmitted conditions offered:permanent contractstarting gross annual salary......

Chefs de partie (austria)
Jobadventure

Free health insurance assistance throughout the whole process free of charge... your main functions will be: prepare menus in collaboration with your team... job adventure, the barcelona-based recruitment organization, ​​has joined forces with one of the large temporary employment agencies in austria......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Detall de les funcions del lloc de feina• lead projects related commercial excellence • supports the sales team, analyzing complex data base, obtaining conclusion and making recommendations• supports with the existing sales tools and data base, follows up with sales team to ensure their comprehension......