TRABAJO ADMINISTRACIO PERSONAL NOMINES
(116 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio personal nomines
Tècnic/a administració de personal
Experiència en l'àmbit de l'administració de personal... contractació laboral (contractes de treball, altes/baixes i variacions de dades)... experiència 2 anys...
Tècnic@ administració personal - rrhh
Language undefined ubicació: bages important empresa industrial del bages necessita incorporar un/a tècnic/a en administració de personal-rrhh...
Personal tècnic d'administració de recursos humans (ref. 6256)
Confecció de la nòmina gestió d'altes i baixes i altres diligències a la seguretat social i inem liquidació d'irpf i impostos, contractació i desvinculacions...
Tècnic/a de rrhh i administració de personal (h/d)
Vols formar part d'una de les millors empreses del seu sector? vols ajudar a gestionar la part de rrhh i laboral d'una plantilla de 500...
Personal administració -comptabilitat
Entrada al sistema del costos imputats... enllaç de les factures corresponents... disponibilitat de vehicle, permisos de conduir: b... seguiment i reclamació incidències...
Responsable d´administració i personal
)valoració noves contractacions i justificar a taula empleabilitatseguiment noves contractacions... la seva missió és vetllar per què els processos i procediments...
Personal recepció i administració en horari de tarda
Les funcions són les següents:*acolliment i vinculació de les persones usuàries del recurs... experiència 6 mesos... *atenció presencial i telefònica...
Personal departament d'administracio
Requisits:domini de word i exceldomini de català i castellà escrit i parlatconeixements de navegació per internetnocions de vocabulari del sector de la construcció...
Personal d'administració atenció client
Adaptació al sistema de treball de l'empresa... disponibilitat de vehicle, permisos de conduir: b... interès d'aspecte comercial experiència 6 mesos...
¿Quieres encontrar trabajo?
Personal administració i atenció al client
Experiència en tasques administratives i d'atenció a clients, a escola i/o centre de formació... experiència 1 anys... competències / coneixements: organització...
Tècnic/a de nòmines per al centremq de reus
Altres tasques administratives associades a la gestió laboral del personal... actualització de taules salarials i altres condicions retributives segons convenis...
personal administratiu en diferents departaments administratius com administració general, compres i/o comptabilitat... 36 mesos d'experiència com a personal administratiu...
Tècnic/a de nòmines i segurs socials
Què faràs? gestió d'assegurances socials a través del sistema de liquidació directa cret@: o enviament de fitxers de bases... coneixements necessaris: coneixements...
Personal administratiu/va d’atenció al públic - malgrat de mar
•gestió de cites del personal operari a través d'ordres de treball... •revisió i gravació de parts de treball... competències / coneixements: imprescindible: domini...
Gestor/a de comunitats per administració de finques
Buscamos y seleccionamos personal para varios sectores de actividad (siderometal, químico, textil, artes gráficas, comercio, oficinas y despachos…) cubriendo las...
Adjunt/a direcció d'administració i finances
Descripción del puesto gestió de tot el procés administratiu/comptable de les diferents societats: elaboració, control i revisió dels comptes anuals i pressupostos...
Personal administratiu/ va (ref. 6290)
Gestió administrativa de licitacions públiques gestió i tràmits d'assegurances, advocats i banc atenció al client per telèfon i gestió de la centraleta ...
Administratiu/va de serveis de personal
Elaborar els contractes, annexos i demés documentació legal del personal... calcular nòmines, pagues extraordinàries, indemnitzacions, endarreriments, bonus,…-...
Personal suport departament comptabilitat
• control plataforma de compres i comptabilització de factures • comunicació amb tots els departaments, per seguiment de documentació de compres pendents • suport...
Personal administratiu/va a pimec
Experiència en petita o mitjana empresa portant el repartament d'administració i secretariat de direccióes valorarà experiència en comptabilitat i gestió de pagaments...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?