TRABAJO ADMINISTRACIO PERSONAL NOMINES
(129 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio personal nomines
Personal tècnic d'administració de recursos humans (ref. 6256)
Competències / coneixements: - grau en relacions laborals o similar- castellà i català: nivell alt- domini d'eines ofimàtiques, sobretot el programa nòmina a3 i...
Personal administració -comptabilitat
Experiència 2 anys... atenció proveïdors: factures, pagaments, informació fiscal, etcarxivat de facturescomptar els diners a l’arribada dels xofers (quadrar factures...
Personal administració de finques
Comptabilitat i gestio de comunitats de propietaris experiència 1 anys... domini de comptabilitat i domini de gestio de comunitats català (parlat b2 - avançat,...
Personal administració i comptabilitat (ade)
Experiència 2 anys... competències / coneixements: imprescindible català parlat i escrit perfectament... gestió de cobraments i pagaments, assegurant el correcte...
Personal administracio i atencio al client
Competències / coneixements: organització, eines informàtiques (entorn google i microsoft), bona comunicació oral i escrita, correcció, dots comunicatives...
Personal administracio i orientacio
Atendre i orientar l'alumnat, informar-lo, fer el seguiment durant la seva estada estudiantil al centre de formació... experiència 1 anys...
Personal departament d'administracio
Requisits:domini de word i exceldomini de català i castellà escrit i parlatconeixements de navegació per internetnocions de vocabulari del sector de la construcció...
Personal d'administració atenció client
Interès d'aspecte comercial experiència 6 mesos... l'actitud és el requisit més valorat... disponibilitat de vehicle, permisos de conduir: b...
Jornada intensiva durant el període estival i en vigílies festives, promovent així un equilibri saludable entre la vida laboral i personal... coordinació del desenvolupament...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tècnic/a de nòmines per al centremq de reus
Altres tasques administratives associades a la gestió laboral del personal... actualització de taules salarials i altres condicions retributives segons convenis...
Personal tãcnic licitacions i subvencions - amposta
personal tàcnic licitacions i subvencions per l'equip d'administració i recerca d'amposta, de fundació el 7 "posició exclusiva per a persones menors 30 anys beneficià ries...
Gestor/a de personal cuidadors delegación de barcelona (bcn, st.boi i badalona)
• responsable del seguiment del personal cuidadors en els serveis assignats... • experiència 3 anys en la gestió de personal cuidadors i serveis... • bilingüe: castellà-català• coneixements...
personal administratiu en diferents departaments administratius com administració general, compres i/o comptabilitat... 36 mesos d'experiència com a personal administratiu...
Adjunt/a direcció d'administració i finances
Condiciones salariales... en dependència de la direcció d’administració i finances, serà responsable de la gestió econòmica i financera de l'empresa liderant el...
Personal tècnic laboral (ref. 6334)
Competències / coneixements: - imprescindible domini del programari a3nom- experiència prèvia en el lloc de treball- valorable residència a terrassa o possibilitat...
Personal d'atenció directa - residències
Català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)... experiència 6 mesos... vetllar per la seguretat de cada un dels usuaris...
Personal suport departament comptabilitat
• control plataforma de compres i comptabilització de factures • comunicació amb tots els departaments, per seguiment de documentació de compres pendents • suport...
Personal administratiu/iva (ref. 6182)
Entrada de dades en el sistemacontrol del circuit de qualitattancament d’informesseguiments kpi’sarxiu experiència 5 anys... competències / coneixements: - cicles...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?